Maanpetturi Sotapelle siniNatsi-JuSSi uikuttaa turhaan armahduspaluuta Rehellisten Peruspuolueeseen

MestarinpettäävainKerran

Loikkaako Jussi Niinistö vaalien jälkeen perussuomalaisiin, jos sinisten tulos on huono? Näin hän kiertelee kysymystä. Puolustusministeri Jussi Niinistö (sin) ei tyrmää paluutaan perussuomalaisiin, jos hänet valitaan huhtikuun vaaleissa eduskuntaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0ef8bc69-0b0b-49cd-950c-8862171fd684

Onneksi tri Halla-aho tyrmää KAIKKIEN epärehellisten hillotolppakavaltajien paluun rikospaikalle.
Rehti-Jussi:
"En usko, että sieltä halutaan ketään. Kaikki perussuomalaiset ovat luullakseni sitä mieltä, että oli hyvä kun puolueessa tapahtui tällainen puhdistuminen ja pyrkyrit ja oman edun tavoittelijat lähtivät omatoimisesti."

11

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Puolustusministeri Jussi Niinistö (sin) ei tyrmää paluutaan perussuomalaisiin, jos hänet valitaan huhtikuun vaaleissa eduskuntaan."

      Tyhjää ei voi tyrmätä.

    • huonojuttu

      Petturit likaisivat puolueen maineen .

    • Aseenkannattelija

      Jussista tulee taas Soinin ikioma Sancho Panza.

    • pirkko.kuu-karkku

      Todella hauska kommentti, näin makeasti en ole nauranut aikoihin. Näinkö sitä vaikutettiin Trumpinkin valintaan naurattamalla amerikkalaisia. Sitä paitsi Jussiahan on odottamassa oma turvallinen virkansa Suomen armeijassa.
      Kenenkään mainetta ei voi pilata, jos ei ole siihen syytä.

      • NatsiJussi_TuliKaapista

        Natsi-JuSSi uhkasi pudottuaan eduskunnasta alkaa myymään toreilla natsiystävänsä natsikirjallisuutta.
        Niinistö palauttaa kunniaan
        -hyökkäyssotaliittomme ihailemansa Hitlerin kanssa
        -Artic Fox natsioperaationimi Harmeijan vakiokäyttöön
        -lahtarit suomalaisten murhamääränsä kunniaksi
        -Lapuan liikkeen muiluttajat, ihanteensa führer Vihtori Kosolan
        -Mäntsälän juopot kapinalliset
        -IKL fasistiaatteen Sinisten ohjelmaksi
        -sotarikollisen SS-murhapataljoonan

        Vaikka Göring Sioni katkeroituneena luuserina juopottelee Iivisniemen bunkkerissaan,
        Himmler JuSSi jatkaa epätoivoista poltetun maan taistelua viimeiseen Sininatsiin asti.


      • Eikö näitä v*tun niinistöjä ole jo ihan liikaa muutenkin?


    • Petturivasuripettäjä

      Aikooko Jussi tehdä vasurit eli pettää kaikki??

      Se olisi kyllä todella vasuria.

    • sivari.pelkuuri

      Niisistä ajaa Suomen maamme puollustusta. Sivari Halla-aho haluaa osaksi Venäjää.

      • sivarivasuri

        Sivari-vasurit ovat jo osa venäjää.


    • jeeveshoitoon

      Onko perussuomalaisista tulossa pelkkä jussipuolue, mitä silloin jää Teuvolle ja Lauralle,,, niiiin ja entäs lepakkomies, muuttaako hän Timo Soinille satuilevaksi sisäköksi jos persut häviävät vaalit, eikä häntäkään valita?

      • VasuriHoitoonHeti

        Vasurilla on kamalan vaikeaa taas ...........
        Ehkäpä menet sen vaivaishiirenne luokse kysymään neuvoa ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe