Skoda on myyjän mukaan itäautojen premium merkki

Itäpremiumi

Skodamyyjä sanoi viikonloppuna että skodat alkaa olemaan jo pikkuhiljaa ihan hyviä ja että voidaan puhua premium itäautosta. Dacia, lada jne ovat kuulema jäänert jo hieman skodan jalkoihin laadussa vaikka nekin monelle itäautoharrastajalle kelpaavat. Myyjän mukaan työssä mennään usein aate edellä ja tärkeää on juuri se että saa aattenmukaisen kulkuneuvon. Tällä kertaa en skodaa ostanut itse mutta kävin mielenkiinnosta katsomassa ja täytyy sanoa että on skodat jo ihan hyviä kuten myyjäkin totesi

19

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skodajulli

      Mikäköhän se aate mahtaa olla?

      • agitaattori_Puntarpää

        Ehdotan tervehenkistä vapaapalokunta-aatetta jokaiselle.


      • Skodajulli
        agitaattori_Puntarpää kirjoitti:

        Ehdotan tervehenkistä vapaapalokunta-aatetta jokaiselle.

        Keskustelun aloittajan kohdalla tulee mieleen lähinnä älyvapaa palokunta.


    • SitäJormaTähän

      Miksi et nostanut vanhaa keskustelua samasta aiheesta? Laita Googleen tuo tallentamasi teksti, niin löytyy. Vuodesta toiseen kutenkin kirjoittelet. :)

    • Aika hyvän lohkaisi.

    • fghj7

      Jo viimeiset 40 vuotta on skootan ja muiden itäautojen testeissä sanottu että lähestyvät jo länsimaisia kilpailijoitaan. On niin kuin hyönteinen joka kävelee kuminauhalla jota venytetään, lähestyy lähestyy vaan ei koskaan saavuta.

      • Testit

        Laitapa malliksi vaikka yksi testi tältä vuosikymmeneltä missä noin mainitaan..vastausta odotellen..


      • Skodajulli
        Testit kirjoitti:

        Laitapa malliksi vaikka yksi testi tältä vuosikymmeneltä missä noin mainitaan..vastausta odotellen..

        Skoda Superb voitti testissä puolta kalliimmat Mersun ja Bemarin. Mikäköhän aate pistää ostamaan Mersuja ja Bemareita. Ei mikään järjellä selitettävä aate ainakaan.


    • konradlarvanto

      Kyllä skodan ostaminen vaatii aika paljon sisäistä kommunismia, se on yhtä vahva vertauskuva kun neuvostoliiton lipun heiluttaminen.

      • Skodajulli

        Ei ole totta. Neuvostoliiton aikaan moni osti Skodan, vaikka ei ollut kommari. Nyt kun kommunistit ovat vallassa enää Kiinassa ja Pohjois-Koreassa, niin kommunismi Skodan suosion salaisuutena on todella älyvapaa ajatus. Saman logiikan perusteella myös Volvon ostamisessa aatteella olisi joku merkitys..haha..


      • TotuusSkodisteista
        Skodajulli kirjoitti:

        Ei ole totta. Neuvostoliiton aikaan moni osti Skodan, vaikka ei ollut kommari. Nyt kun kommunistit ovat vallassa enää Kiinassa ja Pohjois-Koreassa, niin kommunismi Skodan suosion salaisuutena on todella älyvapaa ajatus. Saman logiikan perusteella myös Volvon ostamisessa aatteella olisi joku merkitys..haha..

        Tässä taas esimerkki, miten Skodisti kieltää kaikkien yleisesti tietämän faktan: Skoda on kommarikiesi ja kaalivankku idästä.

        Volvo on Premium Länsiauto, jonka yhteydessä Skodan mainitseminen on halventavaa.

        Valehtelu on Skodistin ensimmäinen luonto, kuten niin osuvasti sanotaan.


      • Skodajulli
        TotuusSkodisteista kirjoitti:

        Tässä taas esimerkki, miten Skodisti kieltää kaikkien yleisesti tietämän faktan: Skoda on kommarikiesi ja kaalivankku idästä.

        Volvo on Premium Länsiauto, jonka yhteydessä Skodan mainitseminen on halventavaa.

        Valehtelu on Skodistin ensimmäinen luonto, kuten niin osuvasti sanotaan.

        Noinhan se menee tämän palstan faktojen perusteella. Itse en kuitenkaan paljon perusta tämän palstan faktoista.


      • TotuusSattuuQC
        TotuusSkodisteista kirjoitti:

        Tässä taas esimerkki, miten Skodisti kieltää kaikkien yleisesti tietämän faktan: Skoda on kommarikiesi ja kaalivankku idästä.

        Volvo on Premium Länsiauto, jonka yhteydessä Skodan mainitseminen on halventavaa.

        Valehtelu on Skodistin ensimmäinen luonto, kuten niin osuvasti sanotaan.

        "Skoda on kommarikiesi ja kaalivankku idästä."

        Entä sitten?


      • TotuusSkodisteista
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Skoda on kommarikiesi ja kaalivankku idästä."

        Entä sitten?

        Siinä se. Totuus Skodasta ja skodisteista. Sinustakin.

        Hassuja nämä skodistit. Kovia kommunisteja, mutta n i i n herkkänahkaisia. Totuus sattuu kovin läskiin skodakommariin...


    • ostajan_mukaan

      Mitä ostaja sanoi?

    • hyvyti

      Simpli kleever, yksinkertainen auto yksinkertaisille ihmisille, skootamyyjillä naurattaa helppo kaupanteko itäautoilla.

      • TotuusSkodisteista

        Paitsi Skoda ei kelpaa kenellekkään, ihan jemkem-illuusiota skodisteilla koko Skodan "myynti".

        Venäjältähän nuo muutamat kommarit noita inhottavia itäkippasiaan hakevat. Helkama on kommunistien rahanpesu-toiminimi Suomessa. Kavalaa ja rikollista sakkia nuo skodistit.


      • naurujooga

        Mutta parasta kaikessa on, että se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Nimittäin näille palstan pööpöjen kirjoituksille.


      • TotuusSkodisteista
        naurujooga kirjoitti:

        Mutta parasta kaikessa on, että se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Nimittäin näille palstan pööpöjen kirjoituksille.

        Aina naurattaa Skoda, varsinkin ravintolassa syödessä. Aina naurattaa pöpöt skodistit ja Skoda.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe