Missä paikassa on parhaat pzzat?
Hyvä pizzeria Kuopiossa
22
1072
Vastaukset
- pizzalle
Kuopiossa on kaksi pizzeriaa Trattoria Sorrento ja Blocco. Muut ovat sitten mitä ovat.
Savon Sanomien äänestyksessä ylivoimaisen voiton otti Snellmaninkadulla sijaitseva Trattoria Sorrento. Toukokuussa 2013 aloittanut italialaisravintola pyrkii tarjoamaan mahdollisimman autenttista, napolilaistyylistä pizzaa: Pizzaa, jonka ydin ei ole pursuilevat täytteet vaan autenttiset maut. Emme tee kompromisseja. Meillä on esimerkiksi ananas-kieltomerkki ovessa. Seitsemänvuotias poikanikin sanoo: Isä, pizzaan ei kuulu ananas, mutta jos joku haluaa sitä laittaa, se ei ole pizza vaan piirakka. - seonkotipizza
Italialaiset pizzat ovat kehnoja. Samoin kuin kaikki turkkilais paska. Koti pizza on paras.
- Anonyymi
Hei!
Aikoinaan tuolta sai tämän palstan mukaan parhaat/ makoisimmat/edullisimmat/suositeltavimmat pizzat. Onko kilpalijoita tullut markkinoille? - Anonyymi
Mistä saa täällä päim parhaat pizzat ja halvat
- Anonyymi
Kuopiolainen! Kerro kuuluuko mielestäsi ananas pitsaan?
- Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Hellepizza
- Anonyymi
Jossain paikassa pizzaa ja jos myydään, niin missä on parasta pizzaa?
- Anonyymi
Johan olis seka tilata pitsa kottiin
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Pitsa sunnuntai.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!
- Anonyymi
Pidetäänkö sunnuntaina pitsapäivä?
Kaikki tilaa pitsan! - Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
- Anonyymi
Petosella hyvä paikka
Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512