Käyn pilkillä laitakarissa,yhtäasiaa olen ihmetellyt, alussa luulin että sitä kylpylää ruvetaan rakentamaan kun autoja tuli valtavasti ja kaikilla kuskeilla oli paksut neonväriset takit päällä. Mutta eihän ne mitään rakennusmiehiä olleet ei ne ainakaan mitään rakentaneet, autossa istuivat ja pällistelivät hetken ja häipyvät pois. Tulivat toki takaisin montakertaa päivän aikana. Mietin että onko Eurajoen kunta ostanut luvialaisille yhtenäiset asusteet että erottaa ketkä ovat luvialaisia.
Pilkki mies..
4
255
Vastaukset
- satamakapteeni
On ne Eurajoen kunta ostanut . Ne on kunnan työmiehiä jotka siinä ajelevat aikansa kuluksi ja samalla kartuttavat kilometrikorvausta seuraavaa tiliä varten , ei se muuten kerry jos ei kilometrejä tule .
- Annetaasolla
Mun nähdäkseni se on ihan kansallispuku täällä. Et ei oo kunnanmiehiä j kilometrikorvauksista pitää tehdä selvitys.
- satamakapteeni
Jaa ha , pitääkin sitten mennä silmälääkäriin Rauvolan Ollille muuten ei Antti enää kirjoita ajolupaa seuraaville vuosille . Olisin kyllä käsi raamatulla voinut vannoa , että tuttuja naamoja on ollut ratin takana , taitaa näkö temppuilla sitten .
- Temppueemeli
"Aikansa kuluksi" sinä kirjoitit heistä. Ei sitä väitettä silmälääkäri korjaa. Jos on hommia tai tauko, niin saahan sitä olla missä tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620