asua Los Pacos? Olen katsellut asuntoa Pacosista, mutta onko siellä millaista perheellisen asua? Kokemuksia siis peräänkuulutan. Asuuko paljon suomalaisia ja onko palveluja lähellä?
Avenida los pacosin varrelta ollaan katseltu asuntoa. ☺️
Millainen paikka on
2
267
Vastaukset
- kkeess
Siellä on todella paljon Suomalaisia, koska onhan Pacos Suomalaisten rakentama ja yksi kouluista on myös siellä.
Mäkiä, mutkia ja pieniä kujia. Kytkettyjen talojen autotallit ovat kellarikerroksessa ja luiskat todella jyrkkiä. Osa kauppojen nimistä on myös Suomen kielellä. Lähinnä tulee mieleen pikkukylä. Lähimpään isoon Mercadonaan on n. 500 metriä. Ainoa miinus on "kadun miesten" vallattu talo, jonka ohi on käveltävä, jos haluaa puistoon. Puistossa on koris, pöytätennis yms. - herää.ksymys
Avenida de Los Pacos 44 on 3 asuntoa myynnissä rivitalossa. Miksi 3 myy samaan aikaan? Jotain vikaa kiinteistössä tai yhtiössä? Missä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781