Naomi Mesin

Naomin tarinat muuttuvat kerta toisensa jälkeen, eikä hänen ennustukset ole pitäneet millää kohdalla paikkansa. Onko muilla millasia kokemuksia?
Ilmoita

surkein kelle koskaan olen soittanu..
Ilmoita
Kyllä se niin on että Naomi on taitava näkijä, tänään tapahtui eräs asia just niinku Naomi asian näki ja pari muuta asiaa on hyvää vauhtia menos naomin näkemisen suuntaan:) suosittelen!
Ilmoita
Koittasit jo päättää. Toisissa häntä kehut ja toisissa haukut. Jose eivat samalla sekunnilla mene asiat kuin selvännäkijälle ne nousee niin tarvitteeko samantien juosta topiceihin sauhuaan. Jos olet kerta toisensa jälken hänellä käynyt niin täytyy vaan ihmetellä että miksi sitten.

Minä käyn Naomilla nyt jo kahdeksatta vuotta ja nouseehan ne näkymät tietty sen mukaan miten elämä heittelee. Ei kai näkijä voi sanoa enää tällä viikolla tapahtuvaksi sellaista mikä on tapahtunut jo puoli vuotta sitten. Onhan se nyt vähän yksinkertaista jos ei ymmärrä että se nousee millä on kulloinkin merkitystä ja miltä aikaväliltä asioita katsotaankin. Minulle Naomi sanoi jo silloin vuosia sitten että löytäisin muuton jälkeen hiljattain eronneen miehen arkeani jakamaan ja hänen kanssaan tulisimme asumaan keltaisessa talossa metsän laidalta. Juuri niin ne asiat on tapahtuneet ja tässä on nyt kolme vuotta asuttu. Muistan vielä kun Naomi mainitsi että melko lähellä taloa on kaunis metsälämpi, jonka vesi on hyvin tummaa. Mitään lampea en havainnut vaikka metsässä liikuin joten otin asian viime kesänä puheeksi naapurissa asuvan miehen kanssa. Hän näytti heti kädellään suuntaa ja ihmetteli mistä osasin moista kysyä.
Kesti minunkin kohdalla melkein puolitoista vuotta ennen kuin asiat meni niin vinksalleen että tuli se ero avopuolisesta ja muutto oli edessä. Todella voimaannuttavia on Naomin luona käynnit ollut. Olen saanut paljon jaksamista ja oli suurenmoinen apu saada toivoa tulevasta niin vaikeassa elämäntilanteessa kun ei ollut muita kenen puoleen kääntyä. Arvostan todella.
Ilmoita
Olen niin monilla >ennustajilla< vuosien aikana käynyt että en saata edes jokaisen nimeä muistaa. Kun sitten Naomin luona sen ihan ensimmäisen kerran kävin oli hetkessä selvää että todellisen näkijän luokse oli tieni vienyt. Hyvä ystäväni minut sinne opasti. Muita ennustajia en ole sen koommin tarvinnut. Kyllä suosittelen lämpimästi.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Naomi Mesin

Naomin tarinat muuttuvat kerta toisensa jälkeen, eikä hänen ennustukset ole pitäneet millää kohdalla paikkansa. Onko muilla millasia kokemuksia?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta