Naomi Mesin

Naomin tarinat muuttuvat kerta toisensa jälkeen, eikä hänen ennustukset ole pitäneet millää kohdalla paikkansa. Onko muilla millasia kokemuksia?

19

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhyy

      surkein kelle koskaan olen soittanu..

    • Kyllä se niin on että Naomi on taitava näkijä, tänään tapahtui eräs asia just niinku Naomi asian näki ja pari muuta asiaa on hyvää vauhtia menos naomin näkemisen suuntaan:) suosittelen!

      • Anonyymi

        Sinullahan nuo näyttää tarinat muuttuvan. Pata kattilaa soimaa vai miteh.


    • toteenkäynyt

      Koittasit jo päättää. Toisissa häntä kehut ja toisissa haukut. Jose eivat samalla sekunnilla mene asiat kuin selvännäkijälle ne nousee niin tarvitteeko samantien juosta topiceihin sauhuaan. Jos olet kerta toisensa jälken hänellä käynyt niin täytyy vaan ihmetellä että miksi sitten.

      Minä käyn Naomilla nyt jo kahdeksatta vuotta ja nouseehan ne näkymät tietty sen mukaan miten elämä heittelee. Ei kai näkijä voi sanoa enää tällä viikolla tapahtuvaksi sellaista mikä on tapahtunut jo puoli vuotta sitten. Onhan se nyt vähän yksinkertaista jos ei ymmärrä että se nousee millä on kulloinkin merkitystä ja miltä aikaväliltä asioita katsotaankin. Minulle Naomi sanoi jo silloin vuosia sitten että löytäisin muuton jälkeen hiljattain eronneen miehen arkeani jakamaan ja hänen kanssaan tulisimme asumaan keltaisessa talossa metsän laidalta. Juuri niin ne asiat on tapahtuneet ja tässä on nyt kolme vuotta asuttu. Muistan vielä kun Naomi mainitsi että melko lähellä taloa on kaunis metsälämpi, jonka vesi on hyvin tummaa. Mitään lampea en havainnut vaikka metsässä liikuin joten otin asian viime kesänä puheeksi naapurissa asuvan miehen kanssa. Hän näytti heti kädellään suuntaa ja ihmetteli mistä osasin moista kysyä.
      Kesti minunkin kohdalla melkein puolitoista vuotta ennen kuin asiat meni niin vinksalleen että tuli se ero avopuolisesta ja muutto oli edessä. Todella voimaannuttavia on Naomin luona käynnit ollut. Olen saanut paljon jaksamista ja oli suurenmoinen apu saada toivoa tulevasta niin vaikeassa elämäntilanteessa kun ei ollut muita kenen puoleen kääntyä. Arvostan todella.

    • Kevään-tuulia

      Olen niin monilla >ennustajilla< vuosien aikana käynyt että en saata edes jokaisen nimeä muistaa. Kun sitten Naomin luona sen ihan ensimmäisen kerran kävin oli hetkessä selvää että todellisen näkijän luokse oli tieni vienyt. Hyvä ystäväni minut sinne opasti. Muita ennustajia en ole sen koommin tarvinnut. Kyllä suosittelen lämpimästi.

      • Anonyymi

        Ihan itsekös Naomi kirjoittelee?
        Läpinäkyvää


    • Anonyymi

      Jos menee näkijälle "tarinoita" kuullakseen on varmaan kässänny jotenki väärin koko homman. Kannattas varmaan vaikka johkin lasten satutuntiin osallistua tai soitella sitten vaan niille ennustuslinjoille (niistäkin hmmmmm.... kokemusta eikä ihan toivotunlaista) Ite mä olen käyny vuosia Naomilla ja olisin varmaan aika pettyny jos olisi aina samat hällä kerrottavana. Tollasta hädänhäkkyrää sitte kattonu tarpeelliseks alkaa tilittää että oikeen uuden ketjun alottanu kun ei ole heti menny niinko olis itte halunnu.

    • Anonyymi

      Soitin Naomille kesäkuussa. Mikään ei ole mennyt kuten sanoi. Kauanko teidän kohdalla kesti että toteutui?

      • Anonyymi

        Mikään Naomin kertomista asioista ei toteutunut koskaan.


    • Anonyymi

      Naomi kirjoittelee täällä ihan itse, sen huomaa kaikki. Samalla kaavalla menee nuo puolustuspuheet kerta toisensa jälkeen. Ei siinä mitään, senkun mainostaa itseään- mutta kyllä sen huomaa.

      • Anonyymi

        Tässäkinkö ketjussa häntä sättimässä? Ihanko urakkapalkalla vai hyvää hyvyyttäkö. Ja aina samalla kaavalla. Sen verran hengästyttävästi tuntuu hänellä asiakkaita olevan kun ajan sain vasta reilun kahden viikon päähän että mitäköhän tarvitsee siis mainostaa? Tuollainen jurnutus mitä nyt olet tähän ketjuunkin jo monta laittanut ei ole kaunista:( eikä muuta miksikään sitä seikkaa että Naomi on erittäin hyvä Näkijä. Sekö harmittaa? Pian vuosikymmenen ajan jo on minulle katsonut ja muilta näkijöiltä ei ole ollut tarvetta aikoja kysellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkinkö ketjussa häntä sättimässä? Ihanko urakkapalkalla vai hyvää hyvyyttäkö. Ja aina samalla kaavalla. Sen verran hengästyttävästi tuntuu hänellä asiakkaita olevan kun ajan sain vasta reilun kahden viikon päähän että mitäköhän tarvitsee siis mainostaa? Tuollainen jurnutus mitä nyt olet tähän ketjuunkin jo monta laittanut ei ole kaunista:( eikä muuta miksikään sitä seikkaa että Naomi on erittäin hyvä Näkijä. Sekö harmittaa? Pian vuosikymmenen ajan jo on minulle katsonut ja muilta näkijöiltä ei ole ollut tarvetta aikoja kysellä.

        Etkö sinä ymmärrä, että toisilla henkilöillä voi olla aivan päinvastaisia kokemuksia kuin sinulla? Hyvä jos Naomi näki sinulle, minulle hän ei nähnyt yhtään mitään.


      • Anonyymi

        "kerta toisensa jälkeen" joka tään ketjun aloitti käy täällä "kerta toisensa jälkeen " Naomista huutamassa mutta senkin uhalla uskallan Naomia kehua että on ylettömän hyvä selvännäkijä ja sillain hyvällä tavalla noita> Häneltä hankkimani amuletti toimi niin hyvin että kuusi vuotta kestänyt sinkkuus päättyi>>>>elikkä kolmet deitit takana ja neljännet sovittu.


    • Anonyymi

      Minä jo pelästyin etten saa Naomille enää aikaa kun matkaa niin pitkälti ja puhelimitse ei saanu enää aikoja. Siskontyttöpä minuu tuli avustaan niin teimme facebookkiin profiilin vaikka aina sanoin etten mene. Että ei ole minun juttu. Sieltä kautta soitin Naomille semmoisen facebookki puhelun ja sanoin hälle että oli ihan jo mieli maassa kun murehdin että kenelle sitten soitan jos en hänelle. Niin on nappiin mennyt katsomiset ei ole minulla hänestä pahaa sanottavaa. Löytyi se mieskin vielä minkä muistan jo monta vuotta takaseen sanoi että pitkä mies kantaa minun laukkua lentokentällä. Sillon ei ollu tietoa miehestä eikä mistään matkasta mutta niinpä vaan sattui ja tapahtui. Ihan meinasi kassi kädestä pudota kun mies sanoi että annahan se laukku niin minä kannan. Muista ennustajista ei ole tietoa kun yhdellä olen kerran nuoruudessa käynyt ja kyllä hänenkin ennustukset piti paikkansa.

    • Anonyymi

      Ei ole aito näkijä. Ympäripyöreää jorinaa.

      • Anonyymi

        Aha. No sitten varmaan kymmeniä vuosia muuten vaan toiminut näkijänä ja asiakkaita niin paljon ettei meinattu millään löytää minulle sopivaa aikaa kun olen vuorotöissä että helmikuun puoliväliin vasta löytyi. Useasti olen ennenkin häneltä ajan varannut ja mitään ympäripyöreitä en ole kuullut, hyvinkin täsmällisiä apuja olen saanut että ihan ovat nappiin menneet ja tiedän ainakin kahden ystävänikin olevan vakituisia asiakkaitaaan. Lietkö hänellä edes asiakkaana ollut. Jos olet et ole sitten varmaan kuullut moitä olisit toivonut kuulevasi. Naomissa parasta on juuri että on aitona näkijänä sanoo mitä todellakin nousee eikä laita omiansa niinkuin erinäisillä >linjaennustajilla< tuntuu olevan tapana kun heistäkin minulla kyllä kokemusta on, nuorempana tuli useammallekin soiteltua.


      • Anonyymi

        Aha. No sitten varmaan kymmeniä vuosia muuten vaan toiminut näkijänä ja asiakkaita niin paljon ettei meinattu millään löytää minulle sopivaa aikaa kun olen vuorotöissä että helmikuun puoliväliin vasta löytyi. Useasti olen ennenkin häneltä ajan varannut ja mitään ympäripyöreitä en ole kuullut, hyvinkin täsmällisiä apuja olen saanut että ihan ovat nappiin menneet ja tiedän ainakin kahden ystävänikin olevan vakituisia asiakkaitaaan. Lietkö hänellä edes asiakkaana ollut. Jos olet et ole sitten varmaan kuullut moitä olisit toivonut kuulevasi. Naomissa parasta on juuri että on aitona näkijänä sanoo mitä todellakin nousee eikä laita omiansa niinkuin erinäisillä >linjaennustajilla< tuntuu olevan tapana kun heistäkin minulla kyllä kokemusta on, nuorempana tuli useammallekin soiteltua.


      • Anonyymi

        ööööööööööööööö


      • Anonyymi

        Keskenäs ole ympäripyöreä. Aito et sinäkää vaan joku joka tahtosi olla ja Naomia kadehit.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe