Moi!
Tietenkin varhaiskasvatuksen opettajaksi, ilpäivätoimintaan tai lastentarhan johtajaksi on mahdollisuuksia, mutta onko täällä ketään esim HR-hommissa tai muissa ei-lto hommissa? Tai tietoa jos ei itse ole?
Ala kiinnostaa sinällään, mutta voipi olla ettei LTO palkoilla ihan koko loppuelämää tee mieli elellä. Alan opiskelu kuitenkin olisi yksi harvoista mikä kiinnostaa, joten jos muita hommia on suhteellisen helppo saada niin hyvä. Ymmärrän, että se on tietenkin myös paljon itsestä kiinni.
Jos HR-puolelle on kiinnostusta niin varmaan johtamisen ja viestinän kursseja on hyvä ottaa. Ehkä jopa lisää pedagokiikan kursseja? Olen alkanut nyt epäilemään alanvalintaa juuri ennen pääsykoeluvun alkua.
Varhaiskasvatuksen opettajan tutkinnolla muita töitä tekeviä?
Mietinpä
0
273
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782