Minä, muslimi!

Jumala.on.suuri

Olen päättänyt kääntyä Ev.lut. uskonnosta muslimiksi.

24

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimuaainak

      ketä kiinnostaa

    • Jumala.on.suuri

      Islam tarkoittaa alistumista Jumalalle ja minä teen sen, valitsen tämän tien!

      • Hohoijaa

        Eipä edelleenkään kiinnosta keksi parempi juttu


      • laiskaahaukotuttaa
        Hohoijaa kirjoitti:

        Eipä edelleenkään kiinnosta keksi parempi juttu

        Hahaa....monialaluuseria kiinnostaa kuitenkin sen verran että aina vaan avaa uudelleen ja uudelleen viestiketjun ja sitten väittää ettei kiinnosta, tällaisia ne nuo monialaluuserit on.


    • Pepperon

      Mitähän jos päästäisi kissan ulos menisit takaisin nukkumaan

      • Hyvätunet

        Minä en päästä kissoja ulos ja silti menin nukkumaan


    • Jumala.on.suuri

      Tilasin Koraanin, 19.80e!

    • Ideologiajaideologia

      Voi kun maailma jo hylkäisi kaikki uskontonsa.
      Uskontojen takiahan tässä kusessa ollaankin.
      Ilman uskontoja ei olisi köyhiä ryöstäviä lestadioilaisia sipilöitäkään.

    • narraan

      Minä Persu ole päättänyt luopua Venäjäuskosta.

      • Just_joo

        Persu luopuu Venäjäuskosta? Näin paksua valetta en kapinan jälkeen ole kuullutkaan. Että luopuisi tärkeimmästä tukijastaan?


      • Hölömölähöh

        Uskonnot on kuoleman pelkoisten hömpötyksiä..
        Keksitään kaikenmaailman uskontoja ja liitytään lahkoihin kun on pelko persiissä jotta joutuu helvettiin kuoleman jälkeen.
        Kyllä se on niin jotta kun henki lähtee sen jälkeen ei ole yhtään mitään..


    • Uskovaistenhommatnähty

      500 vuotta pimeää uskonnollista keskiaikaa ilman mitään tieteen kehitystä.
      Totta tässä oltaisiin ilman sitä keskiaikaa jo melkeinpä kuolemattomia muutenkin.
      Islamilaisilla se keskiaika jatkuu edelleen.

    • Jumala.on.suuri

      Kehitys on erittäin huono asia, maailma olisi paljon parempi paikka asua jos kehitys olisi jäänyt vaikkapa 100-150 vuotta taaksepäin. Länsimaat nimenomaan on tuhonneet hyvin paljon tämä maailmaa. Ottakaa oppia Islamilaisista!

      • Ihmetyst

        Sinä olisit kuollu jo vanhuuteen sadan vuoden takaisessa maailmassa.


      • Tiedepelastaa

        Suomalaisten keski-ikä oli noin 45 vuotta sata vuotta sitten.
        1800 luvulla se ei ollu ku vähän päälle 30 vuotta.


      • Jiioppiiii
        Tiedepelastaa kirjoitti:

        Suomalaisten keski-ikä oli noin 45 vuotta sata vuotta sitten.
        1800 luvulla se ei ollu ku vähän päälle 30 vuotta.

        Nyt elää ihmiset niin pitkään ettei eläkkeiden maksuun riitä rahaa, viina ja tupakka halvemmaksi ja huumeet lailliseksi ja vapaa aseenkanto oikeus!


    • Ja näissä hommissahan ei vakoojia ja soluttautujia ole , kuten kaikkialla muualla .
      Eipä tietenkään.

    • byebye

      Hienoa! Onnea päätöksellesi ja hyvää matkaa aavikolle
      hukkaa paperit ja kännyt niin ei kukaan kaipaile

      • Eituleikävä

        Eipä tässä kukaan sinuakaan rasistia ikävöi


    • Pnerg

      Keitä kaveris ja maalaa se!

      • Nohäh

        Kokeile ittees pakana


    • Jos on pakko aina sitoa itsensä ja ajattelunsa jollekin vanhalle järjestelmälle mitä muutkin elävät niin teeppä niin , ole onnellinen klooni.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe