Olen päättänyt kääntyä Ev.lut. uskonnosta muslimiksi.
Minä, muslimi!
24
78
Vastaukset
- eimuaainak
ketä kiinnostaa
- Jumala.on.suuri
Islam tarkoittaa alistumista Jumalalle ja minä teen sen, valitsen tämän tien!
- Hohoijaa
Eipä edelleenkään kiinnosta keksi parempi juttu
- laiskaahaukotuttaa
Hohoijaa kirjoitti:
Eipä edelleenkään kiinnosta keksi parempi juttu
Hahaa....monialaluuseria kiinnostaa kuitenkin sen verran että aina vaan avaa uudelleen ja uudelleen viestiketjun ja sitten väittää ettei kiinnosta, tällaisia ne nuo monialaluuserit on.
- Pepperon
Mitähän jos päästäisi kissan ulos menisit takaisin nukkumaan
- Hyvätunet
Minä en päästä kissoja ulos ja silti menin nukkumaan
- Jumala.on.suuri
Tilasin Koraanin, 19.80e!
- Ideologiajaideologia
Voi kun maailma jo hylkäisi kaikki uskontonsa.
Uskontojen takiahan tässä kusessa ollaankin.
Ilman uskontoja ei olisi köyhiä ryöstäviä lestadioilaisia sipilöitäkään. - narraan
Minä Persu ole päättänyt luopua Venäjäuskosta.
- Just_joo
Persu luopuu Venäjäuskosta? Näin paksua valetta en kapinan jälkeen ole kuullutkaan. Että luopuisi tärkeimmästä tukijastaan?
- Hölömölähöh
Uskonnot on kuoleman pelkoisten hömpötyksiä..
Keksitään kaikenmaailman uskontoja ja liitytään lahkoihin kun on pelko persiissä jotta joutuu helvettiin kuoleman jälkeen.
Kyllä se on niin jotta kun henki lähtee sen jälkeen ei ole yhtään mitään..
- Uskovaistenhommatnähty
500 vuotta pimeää uskonnollista keskiaikaa ilman mitään tieteen kehitystä.
Totta tässä oltaisiin ilman sitä keskiaikaa jo melkeinpä kuolemattomia muutenkin.
Islamilaisilla se keskiaika jatkuu edelleen. - Jumala.on.suuri
Kehitys on erittäin huono asia, maailma olisi paljon parempi paikka asua jos kehitys olisi jäänyt vaikkapa 100-150 vuotta taaksepäin. Länsimaat nimenomaan on tuhonneet hyvin paljon tämä maailmaa. Ottakaa oppia Islamilaisista!
- Ihmetyst
Sinä olisit kuollu jo vanhuuteen sadan vuoden takaisessa maailmassa.
- Tiedepelastaa
Suomalaisten keski-ikä oli noin 45 vuotta sata vuotta sitten.
1800 luvulla se ei ollu ku vähän päälle 30 vuotta. - Jiioppiiii
Tiedepelastaa kirjoitti:
Suomalaisten keski-ikä oli noin 45 vuotta sata vuotta sitten.
1800 luvulla se ei ollu ku vähän päälle 30 vuotta.Nyt elää ihmiset niin pitkään ettei eläkkeiden maksuun riitä rahaa, viina ja tupakka halvemmaksi ja huumeet lailliseksi ja vapaa aseenkanto oikeus!
Ja näissä hommissahan ei vakoojia ja soluttautujia ole , kuten kaikkialla muualla .
Eipä tietenkään.- byebye
Hienoa! Onnea päätöksellesi ja hyvää matkaa aavikolle
hukkaa paperit ja kännyt niin ei kukaan kaipaile- Eituleikävä
Eipä tässä kukaan sinuakaan rasistia ikävöi
- Pnerg
Keitä kaveris ja maalaa se!
- Nohäh
Kokeile ittees pakana
Jos on pakko aina sitoa itsensä ja ajattelunsa jollekin vanhalle järjestelmälle mitä muutkin elävät niin teeppä niin , ole onnellinen klooni.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042