Pelkään että joku varastaa Skodani

Luotan.Skodaan

tai sabotoi sen, mitä voi tehdä estääkseni varkaiden ja sabotöörien ilkityöt?

17

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hessumopo

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15585579/pelkaan-etta-joku-varastaa-toyotani

      et pysty keksimään enää mitään itse, vaan kopioit muita?

      • copypaste

        Sehän toimii trollina kuin ihailemansa autonvalmistaja Toyota. Matkii muita ja markkinoi omana keksintönään!


    • TotuusSkodisteista

      Ei kommarilootaa kukaan varasta. Aloittaja on huijari-skodisti.

      • lapsellista

        Sairas sairaampi mt hörhö vaan jaksaa postata automerkki palstan täyteen spämmiä. .vuodesta toiseen. .massapostitus ja toisten mollaus ja solvausko on lääke mt ongelmiin. .


      • TotuusSkodisteista
        lapsellista kirjoitti:

        Sairas sairaampi mt hörhö vaan jaksaa postata automerkki palstan täyteen spämmiä. .vuodesta toiseen. .massapostitus ja toisten mollaus ja solvausko on lääke mt ongelmiin. .

        Pahaksi on päässyt. Faktat sattuvat skodistiin, joten toivoa on? Tuskin.

        Skodistille valehtelu on ensimmäinen luonto ja toinen on solvaus.


    • ei.kelpaa.skoda

      älä huoli, ei skodaasi varasta kukaan. oma Toyotani varastettiin hesan keskustassa katulampun alta mutta naapurin skodaa ei hämärältä kujalta vienyt kukaan vaikka ovetkaan ei ole ollut lukossa.

      • toi.ota

        Joopa joo. Vanhemmissa Tojotoissa lukkopesät olivat tosiaankin niin sohlot, että niihin sopi avain kuin avain.


    • ajan_Skoda-ratikalla

      Minun ratkaisuni on säilytys autohallissamme.

    • Tuskin pitkälle pääsee ennen kuin jättää tielle.

      • TotuusSkodisteista

        Skodisti tilaa aina valmiiksi hinausauton, jos pitää lähteä naapuritonttia kauemmaksi.


    • naurua_skodille

      Kerran näin kyljelleen kaadetun Rabbittin. Oli se hassun näköinen. Vaan olisko pompsahtanut itsekseen kylkiasentoon kiukuttelemaan?

    • Riskikerroin

      Kaalilavettia ei tarvitse lukita, ei se kenellekkään kelpaa.

      • TyrionLannister

        Mutta vaikka Tojon lukitsisi, niin sen saa auki avaimella kuin avaimella.


      • TotuusSkodisteista
        TyrionLannister kirjoitti:

        Mutta vaikka Tojon lukitsisi, niin sen saa auki avaimella kuin avaimella.

        Olet varmasti kokeillut. Skodistilla on nippu avaimia, "jos sattuis aukeamaan"...


    • skodistipelkääaina

      Kannattaa pikemmin pelätä että joku hylkää toisenkin skootan römpsöttimesi viereen, tuloo sakot laittoman kaatopaikan perustamisesta.

      • TotuusSkodisteista

        Fakta. Näin skodistit kuitenkin tekevät. 🙁


    • Hikikarpalot

      Itseäni pelottaa että skodastani hajoaa turbo dsg tai jakopää. Varastais vaan joku niin sais vakuutuskorvaukset ja vois vaihtaa oikeaan autoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe