Kokemäellä sitten komeeta riippusiltaa tehdään. Lehtijutun luettuani, täytyy tässä joskus ajella katsomaan, mihin kunnan js muiden rahaa on laitettu
Vastaukset 6
- Riippusilta
No, ei kunta tainnu siihen paljon sijoittaa, että lepo vaan... Ja onhan se nyt hieno "maamerkki" ja hyödyllinenkin olemassa esim pyöräilijöitä ja läheisillä mökeillä kävijöitä aatellen, joten hyvähän se oli, että korjattiin. Onko se jotenkin sulta pois? Tuskin se kunnallisvero nyt yhen sillan takia nousee...
- Siltasileeks
Kai se 80000e jonkinverran rahaa on. Varsinkin persaukisella kunnalla, jonka verotus on jo yks suomen kireimpiä. Ja nostopaineita on ens vuodeksi.
- elämäonlaiffii
On se ihmeellistä kun aina joku itkee. Koskaan ei mikään ole hyvin. Kannattaisi mennä peilin eteen ja kysyä itseltään Kuka minä oikein olen?
- Mäkkimies
Sama tuli mieleen kun luin tämänkin postauksen.
- risteeläinen
Kommee juttu oli riippusillasta paikallisessa valtalehdessä.
Kokemäjellä osataan. - Anonyymi
Tekee hyvää kun paikkoja kunnostetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202512Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401762Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6971169- 1081042
- 72998
- 98956
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86819- 97816
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33766