Kokemäellä sitten komeeta riippusiltaa tehdään. Lehtijutun luettuani, täytyy tässä joskus ajella katsomaan, mihin kunnan js muiden rahaa on laitettu
riippusilta
6
131
Vastaukset
- Riippusilta
No, ei kunta tainnu siihen paljon sijoittaa, että lepo vaan... Ja onhan se nyt hieno "maamerkki" ja hyödyllinenkin olemassa esim pyöräilijöitä ja läheisillä mökeillä kävijöitä aatellen, joten hyvähän se oli, että korjattiin. Onko se jotenkin sulta pois? Tuskin se kunnallisvero nyt yhen sillan takia nousee...
- Siltasileeks
Kai se 80000e jonkinverran rahaa on. Varsinkin persaukisella kunnalla, jonka verotus on jo yks suomen kireimpiä. Ja nostopaineita on ens vuodeksi.
- elämäonlaiffii
On se ihmeellistä kun aina joku itkee. Koskaan ei mikään ole hyvin. Kannattaisi mennä peilin eteen ja kysyä itseltään Kuka minä oikein olen?
- Mäkkimies
Sama tuli mieleen kun luin tämänkin postauksen.
- risteeläinen
Kommee juttu oli riippusillasta paikallisessa valtalehdessä.
Kokemäjellä osataan. - Anonyymi
Tekee hyvää kun paikkoja kunnostetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967