Kokemäellä sitten komeeta riippusiltaa tehdään. Lehtijutun luettuani, täytyy tässä joskus ajella katsomaan, mihin kunnan js muiden rahaa on laitettu
riippusilta
6
123
Vastaukset
- Riippusilta
No, ei kunta tainnu siihen paljon sijoittaa, että lepo vaan... Ja onhan se nyt hieno "maamerkki" ja hyödyllinenkin olemassa esim pyöräilijöitä ja läheisillä mökeillä kävijöitä aatellen, joten hyvähän se oli, että korjattiin. Onko se jotenkin sulta pois? Tuskin se kunnallisvero nyt yhen sillan takia nousee...
- Siltasileeks
Kai se 80000e jonkinverran rahaa on. Varsinkin persaukisella kunnalla, jonka verotus on jo yks suomen kireimpiä. Ja nostopaineita on ens vuodeksi.
- elämäonlaiffii
On se ihmeellistä kun aina joku itkee. Koskaan ei mikään ole hyvin. Kannattaisi mennä peilin eteen ja kysyä itseltään Kuka minä oikein olen?
- Mäkkimies
Sama tuli mieleen kun luin tämänkin postauksen.
- risteeläinen
Kommee juttu oli riippusillasta paikallisessa valtalehdessä.
Kokemäjellä osataan. - Anonyymi
Tekee hyvää kun paikkoja kunnostetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913