Veneessäni pohja on maalattu Hempel Hard Racing Xtra mustalla, maali on menettänyt tehonsa ja vaatii uutta. Ajattelin maalata Blakes Cruisingilla, hintaero edelliseen melkoinen. Onko kellään kokemuksia , tuleeko ongelmia vai toimiiko hyvin.
Myrkkymaali
3
159
Vastaukset
- seppomartti
Ei tule ongelmia. Rupeaa sitten aikanaan lohkeamaan irti alla olevasta kerroksesta esim vesirajasta.
Se on hyvä yhdistelmä. Jos eri väri kelpaa (kaloille?) niin helpottaa tulevaisuutta jos valitset päälle esim sinisen. Voit jatkossa seurata mistä Blakes kuluu puhki ja paikkamaalata keväisin vain ne kohdat. Säästyy työtä, ympäristöä ja rahaa. Ennen Blakes maalausta kunnollinen pesu, kevyt märkähionta ja huuhtelu.
- sopivaa_
Maalasin heti pohjaremonttini jälkeen uusien epoksimaalikerroksien päälle ensin 2 kerrosta kovaa Hard Racingiä ja niiden päälle 2 kerrosta eri sävyistä pehmeää Blakes Cruisingia. Älä maalaa liian paksusti Blakesiä vaan mieluummin vaikka vuosittain vain ohuesti silloin jos Hard Racing alkaa paljastua alta. Tuo hiominen ei varmaan nyt niin välttämätöntä kun maalaat vain ohuesti Blakesiä jolloin ei pääse muodostumaan lohkeilevia kerroksiakaan, se alla oleva Hard Racing kuluisi hieman ohuemmaksi jokaisella kevyelläkin hionnalla vähän turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715