Olen nähnyt henkilöitä joilla on iso koira kuva selässä ja muistaakseni teksi safetor. Onko tietoa minkälaisia koiria tuonne kenneliin voi viedä? Kouluttaa KO jotain tappelukoiria
Safetor ??
12
2133
Vastaukset
- Amnestyint
Käsittääkseni iso firma sieltä saa tilattua noin kahden kympin hintaan/ tunti järjestyksenvalvojan aikaan tai viikon päivään katsomatta. Hinta kuulemani mukaan sisältää alv:n.
Käy sääliksi itse työn suorittajaa, en miksi tuollainen logo, mitä sillä yritetään viestittää.
Kai tessin muk. minimipalkka jv:llä kuitenkin noin 16 euroa. Tosin ei Suomessa ainakaan ole laitonta pyörittää miinusmerkkistä bisnestä. - Mattii68
No ei oo pahan hintaista palvelua. Ainakin yrittäjä ystävälliseen hintaan. Finderin yritystietojen mukaan tekee kuitenkin positiivista tulosta. Mikäli hintatietosi pitävät paikkansa niin maksettu palkka ei ainakaan pyhinä päätä huimaa
- Palkatensinkuntoon
Tuttava haki töihin tuonne ja olisi päässytkin mutta maksavat palkkaa hyvin paljon vähemmän (vähemmän kuin tes) kuin naaapurifirmat. Muutenkin vaikuttaa olevan tämä kouvolan safetor enemmän pelle väkeä kuin oikeita alan ammattilaisia.
- Anonyymi
Palkat kuntoon...
- Anonyymi
Vieläkö firma on toiminnassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö firma on toiminnassa?
Ainekin firman logolla auto välillä liikkeellä.
- Anonyymi
Kukas tämän nyt omistaa?
- Anonyymi
Olivatko ne raskaasti tatuoituja leveäselkäisisä ja lihaksikkaita
ne miehet ? !!=)
tumpelo87 - Anonyymi
Pingviinejä ne on. Pullistellaan aseilla ja koirilla. Ollaan niin perkeleen ammatti sotilaita. Tavan urpoja sanon minä.
- Anonyymi
En oo kyllä nähny koiraa jolla olis ollu kuva selässä?
- Anonyymi
Vieläkö on muka toiminnassa......
- Anonyymi
Onko millainen firma,onko kellään kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078