Safetor ??

Maikki84

Olen nähnyt henkilöitä joilla on iso koira kuva selässä ja muistaakseni teksi safetor. Onko tietoa minkälaisia koiria tuonne kenneliin voi viedä? Kouluttaa KO jotain tappelukoiria

23

2797

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amnestyint

Käsittääkseni iso firma sieltä saa tilattua noin kahden kympin hintaan/ tunti järjestyksenvalvojan aikaan tai viikon päivään katsomatta. Hinta kuulemani mukaan sisältää alv:n.
      Käy sääliksi itse työn suorittajaa, en miksi tuollainen logo, mitä sillä yritetään viestittää.
      Kai tessin muk. minimipalkka jv:llä kuitenkin noin 16 euroa. Tosin ei Suomessa ainakaan ole laitonta pyörittää miinusmerkkistä bisnestä.

• Mattii68

No ei oo pahan hintaista palvelua. Ainakin yrittäjä ystävälliseen hintaan. Finderin yritystietojen mukaan tekee kuitenkin positiivista tulosta. Mikäli hintatietosi pitävät paikkansa niin maksettu palkka ei ainakaan pyhinä päätä huimaa

• Palkatensinkuntoon

Tuttava haki töihin tuonne ja olisi päässytkin mutta maksavat palkkaa hyvin paljon vähemmän (vähemmän kuin tes) kuin naaapurifirmat. Muutenkin vaikuttaa olevan tämä kouvolan safetor enemmän pelle väkeä kuin oikeita alan ammattilaisia.

• Anonyymi

Palkat kuntoon...

• Anonyymi

Vieläkö firma on toiminnassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö firma on toiminnassa?

Ainekin firman logolla auto välillä liikkeellä.

• Anonyymi

Kukas tämän nyt omistaa?

• Anonyymi00023
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas tämän nyt omistaa?

Kamppinen ja osilla muutama muu.

• Anonyymi

Olivatko ne raskaasti tatuoituja leveäselkäisisä ja lihaksikkaita
      ne miehet ? !!=)

tumpelo87

• Anonyymi

Pingviinejä ne on. Pullistellaan aseilla ja koirilla. Ollaan niin perkeleen ammatti sotilaita. Tavan urpoja sanon minä.

• Anonyymi00024

Punageenit on yksi vaatimus.

• Anonyymi

En oo kyllä nähny koiraa jolla olis ollu kuva selässä?

• Anonyymi

Vieläkö on muka toiminnassa......

• Anonyymi

Onko millainen firma,onko kellään kokemuksia?

• Anonyymi00025

Kiertävät kaikki säännöt.

• Anonyymi

Palkkaavat alihintaan ja palkka tulee, jos tulee. Tällaisen toiminnan kuuluisi olla rehellistä ja suoraselkäistä. Kumpikaan kuvaus ei kuvasta tätä firmaa.

• Anonyymi

AVI auttaa tilanteissa joissa TESsiä ei noudateta .siis mikäli ei olla ammattiliiton jäseniä ja näin edunvalvonnan piirissä.

• Anonyymi

Toinen paska vartiointiliike (StSec) osti pois tämän toisen paskan .Mitäköhän muuta kuin lisää paskaa seurasi?

• Anonyymi00020

Kiusaavat surutta.

• Anonyymi00026

En ole ikinä tavannut niin ylimielistä ja ilkeää väkeä kuin tässä firmassa.

• Anonyymi00021

Pahimpia kiusaajia mitä tiedän.

• Anonyymi00022

Millä moraalilla joku työnantaja palkkaa näitä. Ilmeisesti raha vain ratkaisee.

• Anonyymi00027

Näiden 18-24 vuotiaat (yliedustettuna) tenavajärkkärit kääntää vaan pään kun jotain sattuu. Ei se seinä kaadu, vaikka siihen ei koko iltaa nojaakkaan. Mut joo, niinhän välttyy tekemästä ja näkemästä mitään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      404
      1585
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      747
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      704
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      54
      669
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      634
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      484
    Aihe