Olen vähän pettynyt siihen, miten kapeakatseisia naiset suhdeasioissa ovat. Olen itse koulutettu ja hyväkroppainen mies, ja luonnollisesti minulla on lukuisia naisystäviä joiden kanssa harrastan seksiä. Nykyinen kumppanini ei kuitenkaan hyväksyisi polyidentiteettiäni monien naisten kanssa niin joudun pitämään ne salassa. Joudun siis teeskentelemään alemman tason miestä, joka tyytyy vain yhteen naiseen, jollainen en tosiaan ole. Tällaista teatteria on kai sitten ylläpidettävä, kun lapsikin on tulossa mutta mitä itse tekisitte asemassani? Älkääkä kysykö että mitä jos naisella olisi monta miestä. Sitä en hyväksy. Sen vain sanon että jos tuo tuosta lihoo niin sitten kyllä vaihdan hänet joihinkin toisiin.
Kertoisinko naisystävälleni totuuden?
8
<50
Vastaukset
- woman-56
Haistatan paskat polyidentiteetillesi. Olet vain naisten hyväksikäyttäjä, sovinistisika, epärehellinen ja huono ihminen, se siitä.
Tiedän ja tunnen todellisia polyamoriaihmisiä perheitäkin. Heillä on ulkonäkö kohdallaan, ihan hyvä koulutus, rahaa riittävästi. Kaikki tietävät toisistaan. Näin se oikeasti menee. - 4653
Painu sinkkupalstalle sepittämään tarinoitasi, "ylemmän tason mies"! Hahhah!
- mikseinoinkin
Ei toi nyt paha, olen minäkin harrastanut seksiä yhden naispuolisen kaverini kanssa, tosin tein sitä olessani vapaa.
- miehenkuvatus
Koulutettu ja hyväkroppainenkin mies vanhenee.
- palstallaeioleytmejä
Hyvä (eli siis huono) yritys, mutta aloituksesta haisee ätmi, tiedän sen koska olen ätmi ja tunnistan ätmin ajatusmaailman.
- NiinSurullista
Oletan, että tämä on kaikkea muuta kuin totta, mutta jos ei ole niin itkettää puolestasi.
Oletko miettinyt, että mikset saa vaimoltasi riittävästi ihailua?
Miksi pitäisi saada sitä joltain muulta?
Miksei itsetuntosi anna vaimollesi lupaa pitää rakastajia?
Mitä pelkäät siinä?
Et toki TEESKENTELE alemman tason miestä, vaan olet sitä. Toki voit pyrkiä ylemmäs ja asemaan, jossa sinua kunnioitettaisiin, mutta sen eteen täytyy tehdä töitä. Paremman tason mies pystyy pitämään vaimonsa tyytyväisenä ja tokihan vaimo haluaa tällöin myös miehen tyytyväisyyttä. Hah! Ja ihmiset sitten jaksavat vielä prosoitua näin läpinäkyvästä aloituksesta.
- gsaghhrrh
Huvittava provo! Ei tosin naurata vaan säälittää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5742975Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892562Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211631Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451436- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141312- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193