Oma lähestyvä kuolema pelottaa

Unohdettu

Olen vasta 20-vuotias nainen. Olen ollut aina sairas. En ole ikinä saanut elää normaalia elämää. Olen aina ollut sairas. Viimeiset 3 vuotta olen ollut ympärivuorokautisesti vuodepotilas. Rakas isäni kuoli 4 vuotta sitten äkillisesti sairaskohtaukseen jota ei olisi ikinä voitu ennakoida. Äiti jäi yksin kanssani. Äiti ei ole koskaan hyväksynyt minua eikä rakastanut. Hän on aina ollut ilkeä, julma ja välinpitämätön. Hän ei ole ikinä osoittanut minkäänlaista inhimillisiä tunteita minua kohtaan. Olen aivan syntymästä lähtien ollut hänen mielestään väärä valinta. Hän itse oli halunnut lapsen, mutta sitten kun olin syntynyt häntä lakkasi kiinnostamasta äidin rooli. Isä oli ainoa joka oli huolehti minusta. Isä oli hyvä ja rakastava vanhempi. Kun hän oli olemassa ei ollut väliä vaikka äitini inhosi minua ja katui syntymääni. Mutta sitten kun isä kuoli kaikki muuttui. Olin ensimmäistä kertaa elämässäni täysin yksin. Olin aina ollut sairas ja kun pahenin vuoden päästä isän kuolemasta vuodepotilaaksi äitini alkoi vihata minua vielä enemmän. Minulla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin maata vuoteessa huoneessa jossa olen asunut koko lapsuus ikäni aina tähän päivään asti. Kotonani käy toisinaan harvoin lääkäri tarkistamassa tilanteeni. Muita ihmisiä en tunnekaan äitini ja isäni ohella. Minulla on synnynnäinen sydän/verisuonivika, joka johtaa kuolemaan eikä ole hoidettavissa. Minua ei voida pelastaa. Aikaa ei ole enää paljoa. Ennusteeni on että kuolen puolessa vuodessa. Äitini ei käy koskaan katsomassa minua itse. Hän on palkannut henkilön hoitamaan välttämättömät asiat. Äiti ei ole käynyt luonani vuosiin. Hän on aina omassa huoneessaan suljetun oven takana. Olen niin huonossa kunnossa että pystyn hädin tuskin hengittämään. Se kirjoitan kännykällä viimeisiä ajatuksiani nettiin vaatii paljon ponnisteluja. En oikeastaan edes tiedä miten minä kykenen edes tähän. Sormeni tuntuvat tunnottomilta ja hädin tuskin edes pystyn liikuttamaan sormiani. Fyysinen raastava kipu rinnassa sydämen kohdalla ja aavistus lähestyvästä lopusta. Se että tiedän kuolevani on jo tarpeeksi tuskallista. Mutta se että kuolen täysin yksin ja hylättynä. Se on kuin veitsi suoraan sieluun. Vaikka olenkin vielä elossa ajattelen toisinaan että olen jo kauan -ennen tietoa siitä ettei minua voida pelastaa- ollut unohdettu aave vailla tarkoitusta. Kukaan ei muista että olen vielä olemassa. Ei edes äiti. Toisinaan korviini kantautuu vaimeaa puhetta äidin huoneesta. Hän puhuu puhelimessa silloin tällöin jonkun kanssa. Jos minusta tulee puhetta hän puhuu minusta menneessä muodossa. Aivan kuin olisin jo kuollut. Se satuttaa sillä olen vielä elossa. Hädin tuskin, mutta olen silti. Toivon että Taivas olisi olemassa. Toivon että olisi jokin toinen elämä kuoleman jälkeen. Ja että isäni tulisi minua vastaan, sillä rajan ylitys pelottaa. Pelottaa myös että jos mitään ei olekaan kuoleman jälkeen vaan katoan tyhjyyteen. Kumpa hetken aika ei olisi tätä hetkeä raadollisempi ja kivuliaampi. Toivon että lähtöni olisi rauhallinen ja tyyni ikiuni ja tapahtuisi niin nopeasti etten joutui miettimään ja pelkäämään pitkään. Kirjoitin vain koska haluan jättää jotakin jälkeeni tähän maailmaan ennen kuin hetkeni koittaa. Muuten minusta ei jäisi jäljelle jälkeäkään.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkaudenvalo

      Et ole yksin. Ympärilläsi on enkeleitä. Juttele heille, he kyllä kuulevat.
      Älä pelkää, kun aikasi on, he kantavat sinut taivaan valoon, jossa isäsi odottaa sinua.

    • Myötäelävä

      Jos sinulla käy lääkäri siellä vierailemassa, niin pyydä häntä ilmoittamaan sosiaalivirastolle jotta sieltä kävisi joku muukin vierailemassa ja jutelemassa luonasi.

    • TottaOn

      Jeesus rakastaa sinua! Etsi rukoillen Häntä elämääsi ja pyydä sydämeesi asumaan. Et ole yksin kuollessakaan kun Jeesus on kanssasi ja koet Hänen läsnäolonsa. Jeesus vie iankaikkiseen elämään.

    • Mieti_ny

      Ei siinä kuolemassa mitään pelättävää oo. Mieti ny! Ei tunne mitään eikä ole mitään sen jälkeen! Vitun pussy!

      • Hupsistakeikkaa

        Juu.
        Kuolemaan kelpaa ukko kuin ukko/akka kuin akka.
        Sitä paitsi: monet ovat hyvillään kun pääsevät eroon ruikuttajista.
        Toivottavasti aplla on omaisuutta, sitä enemmän ovat iloissaan.


    • Ykshuolestunut

      Rakas 20v nuori nainen. Sinun tarinasi meni suoraan sydämeeni. Olen itse 4 lapsen, melkein aikuisen lapsen äiti... minun oma äitini, 80v tekee vieläkin kariääriä, ei ole paljonkaan ollut kiinnostusta minun lapsistani. Sen takia minun lapseni ovat minulle kaikki kaikessa....
      Rukoilen sinulle koko sydämestä lämpöä sinne missä olet. Asutko äitisi luona? Ja välillä olet sairaalassa? Pyydän sinulle valon enkeleitä sinne missä olet.

    • Kuolematonsielu

      Ihmisen keho on vain väline, jota sielu käyttää vaeltaessaan elämästä toiseen. Elämä maan päällä fyysisessä maailmassa on rankkaa, sitten kun ihmisellä ei ole kehoa eikä psyykkeä toisella puolen niin tuskaakaan ei oikeastaan ole. Vain henki jatkaa eteenpäin. Mitä nyt ajattelet vaikuttaa kuitenkin siihen mitä koet aluksi toisella puolen, vaikka sekin menee pian ohi. Sinun kannattaa päästä eroon pelostasi helpottaaksesi siirtymistäsi.

      Onko sinulla netti käytettävissäsi? Olisiko mahdollista että pyytäisit jotain vapaaehtoista käymään luonasi, niitä löytyy netistä, tai voitko kysyä jotain sukulaistasi auttamaan löytämään sellaisen. Mm itse olen ollut Punaisen Ristin vapaaehtoisena vierailemassa sairaiden luona. Nyt en ole valitettavasti Suomessa.

      Jos voit katsoa vidoita niin suosittelisin katsomaan channelin erik videoita youtubesta, siitä mitä Erik touhuaa toisella puolen kuolemansa jälkeen. Kävin itse puoli vuotta sitten meedio istunnossa jossa veljeni ilmestyi meedion kautta. Hän kiitteli minua siitä, että autoin häntä hänen kuolemansa jälkeen. Nimittäin sen jälkeen kun hän ampui itsensä, juttelin hänelle telepaattisesti ja kerroin mitä hänen tulisi tehdä kuoltuaan, eli neuvoin häntä menemään valoa kohti yms. Oli kyllä aikamoinen yllätys, että veljeni tuli siitä kiittelemään meedion kautta.

      Toi on paras neuvo pidettäväksi mielessä ennen kuolemaa: mene kohti valoa, se valo johtaa kosmista tietoisuutta kohti, tai Jumalaa kohti, ei sillä ole mitään väliä mikä on uskontosi, joka tapauksessa etenet kohti henkisesti korkeampaa värähtelyä. Meillä on kaikilla myös henkiauttajia, jotka voivat auttaa meitä eteenpäin toisella puolen.

      Meedioitten kautta ainakin tulee koko ajan sellaista viestiä, ettei siellä toisella puolen ole oikeastaan mitään hätää. Samaa sanoo joogit, jopa kuolinhetki on yleensä kivuton. Kannattaisi pelätä ennemminkin syntymää kuin kuolemaa.

      Itse pyysin Guruani antamaan minulle kuoleman kokemuksen noin 20 vuotta sitten, sainkin jonkinlaisen kehosta irtautumiskokemuksen, jossa syöksyin ulos kehostani ja suoraan kohti valoa ja Guruani joka odotti toisella puolen. Se oli mahtavin kokemus elämässäni. Kuoleman pelko hävisi saman tien. Sorry vähän pitkä sepustus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe