Kylläpä oli Ukkohallan kelkkaurat surkeassa kunnossa, älytöntä patikkoa, jossa paikatkin putoilivat hammaskalustosta. Oli viimeinen kerta kun ajan paristaa kilometriä Ukkohallaan kelkkailemaan, pitäkää tunkkinne!
Ukkohallan surkeat kelkkaurat
28
2696
Vastaukset
- Prääm
Laeta kunnon kelekka, sillä sinun 90 luvun indy pollella on huono ajella, vaikka millanen baana ois alla.
- Fart4U2
Pyydän nöyrästi anteeksi, kun en ymmärtänyt, että onkin asiakkaan vika jos kokemus on huono. Koetan pysytellä täällä paremmilla reiteillä, jossa tällä onnettomalla 15 000 euron kelkalla pystyy ajamaan.
- safasfasff
Käy kirjoittamassa Kelkkalehden Baana palstalla?
Jännä ettei nuo ihan huonoilta ole tuntuneet tuolle minun 5000e kelkalle, joka sekin uutena on maksanut varusteineen sen 16te. Tuota alustaa on kyllä rakennettu tälle kaudelle parilla tonnilla...ja ukkoa on treenattu. Ehkä sinunkin kannattaisi.- Resorit
Saahan sitä selitellä, mutta jos baana on paska niin paskahan se on. Kumma kun oli kirkolle tasattu, mutta jätetty Ukkohallan seutu tekemättä.
- SledeWaari
Hiihtokeskuksissa pitäisi ymmärtää, että nykyään on paljon kelkkailijoita, jotka haluavat ajaa verkalleen nautiskellen tasaisia baanoja pitkin.
- Ihmettelijät
Ja miksikähän kelkalle pitää tehä vielä latu. On sitä aikoihin eletty. Voi hyvänenaika.
- FartLand
No siksi, että olisi laillinen ura, jossa ajella. Muutenhan sitä saatettaisiin tulla vaikka sun tontille ajelemaan.
- Väyväyväy
On sitä joutilailla jotain
- anteeksi_mielipiteestä
Moottorikelkka tekee lumeen tasaisen jäljen, joka talven aikana vain ajokertojen myötä paranee. Mutta jos tulee kaasun runkkaaja 200 kaakkisella kelkalla, jossa telana on auton nurinpäin käännetty jakohihna, niin kaikki menee helevetin pyykkilautamöykkeliköksi.
- Kuuttakymppiä
Nykyiset kelkkareitit on huippukuntoisia missä tahansa. Edes tieliikenneväylät Kainuussa ei ole läheskään samaa tasoa.
Miten ne nopeudet siellä reitillä toteutuu, kun olen joskus työkelkallani joutunut ajamaan reittiä pitkin kuuttakymppiä hakemaan rekeä, jonka olen palstaan ja sieltä pois ajanut neljääkymppiä.
Ei ole ne kelkat kulkeneet kuuttakymppiä, jotka ilman rekeä ajaessani ovat ohi lentäneet. Eipä tutkaa ole ollut käyttää, mutta oma nopeus ja ohitusnopeus hhuomioiden, on ohittavalla ollu kaksinkertainen nopeus omaani nähden. Hirvittää katsoa tuota toimintaa. - SkiiDuu
Eikö se olisi kaiken urputtamisen sijaan kuitenkin kaikkein helpointa vain lanata ne Ukkohallan reitit?
- 2rr2
ei helpointa on jättää ne ajamatta ja ajat vaikka umpista niinkuin kaikki tosimiehet tekee.
- eikelkoille
Tuo moottorikelkkailu on täysin turhaa ja tarpeetonta. Se aiheuttaa hirveästä turhia ilmastopäästöjä. Se pitää lailla kiletää. Olen varmalta taholta kuullut, että jos vihreät pääsevät seuraavaan hallitukseen, niin tuo moottorikelkkailun kielto on ykköstavoite heillä.
- Ihmettelijät
Vaikka ollaan viimeksi vihreitä niin tuo kelkkailu kielto saa varmasti kannatusta. Nimenomaan turhanpäiväinen kelkkailu. Työ kelkkailu on asia erikseen.
- harvahammas
Osta nukkekoti ja leiki sillä kelkan sijaan ,jos on pakko päästä leluilla leikkimään.
- EteleänVetelätSledet
Voisiko Ukkohallasta ilmoitella, kun reitit on lanattu niin tullaan taas ajelemaan ja nauttimaan talon antimista!
- MeilläonVihreäunelma
Ja kun me punavihreät saadaan kiellettyä autojen käyttö ja lihalle kunnon vero niin samalla menee moottorikelkatkin kiellettäväksi .
- Fart2Green
Tosin itse äänestän persuja. Ensimmäisen kerran elämässäin...
- vihvhiiii
Aivan ensimmäiseksi tuo huvikelkkailu pitää kieltää, kun ollaan ilmastotalkoissa. Selvä asia. Kyllä vihreillä pitäisi olla aktiivisutta sen verran, että sulkevat kelkkareitit jollain konstilla.
- Kelkkailija
Paljonko maksaa ukkohallassa kelkan vuokraus?
- Kertoojotain
Ei ole kelkkavuokraamoa Ukkohallassa.
- Gopaljakka
Paljakkaan vaan, sieltä löytyy
- SledeShnore
Minkälainen on tilanne nyt? Onko lanalla vejelty paanat sileiksi? Olisi viikonloppuna tulo Ukkohallaan, joten kiinnostaa.
- S.Cooter
Paljakasta Pamahtaa! Uusi omistaja aikoo panna speksit kuntoon Paljakan Hiihtokeskuksessa. Jäämme mielenkiinnolla odottelemaan tulevia kelkkakelejä Paljakassa.
- Anonyymi
😎 nyt kelpaa painella happiluukut levällään. On äärettömän hieno kelkkailusää. Lieköhän Ukkohallan reitit jo lanattu🤔
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733