Fortnite ammatti

Helluhelena

Poikani haluaa isona fortnite ammattilaiseksi etsinnässä olisi pari henkilöä, jotka voisivat opettaa hänet fortnite ammattilaiseksi voin maksaa 20€/h (ps4/liisanpuisto)
[email protected]

25

2235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LasseLorottelija

      Höpöhöpö sano pojalles...
      Työtön luuseri siitä tulee ja luultavasti homokin mut ei se mitään kun se on kliffaa olla erilainen. Eli unoha ne fortnites ja osta sille vaikka me naiset tai cosmopolitan lehti aluks..

    • NotSureIfTrollOrIdiot

      Ei tuo peli ole enää olemassa kun poikasi on iso. Se että rikastut pelaamisella on siihen pienempi todellisuus kuin lottovoittoon.

    • Maximilllian

      Minä voin alkaa pyydän 35€ tunnilta

    • Anonyymi

      perhetuttu pääsi fortnite world cup lopputurnaukseen. 100 parasta pääsee mukaan. pelkkä osallistuminen turnaukseen kasvattaa kirstunpohjaa 50 000k dollaria. Mahdolliset palkinnot vielä päälle. ei huono.

      • Anonyymi

        K:lla numeroiden perässä normaalisti tarkoitetaan tuhatta. 50k€= 50 000€. Vai saa Fortniten world cupin voitosta $50 000 000. Voihan elämämkoulu. K niin kuin kielioppi ja oikeinkirjoitus. Mitähän palkintoja 50 miljoonan palkinnon päälle vielä saa, Bugatti Chironin?


      • Anonyymi

        Mikähän tämän pelaajan nimi oli, kun ainostaan 2 suomalaista pääs sinne, toki voihan perhetuttusi olla eri maalainen, mut kysyn kiinnostuksesta?


    • Anonyymi

      Olisin valmis opettamaan

      • Mää voisin mielellään😊 olen 10v poika turun läheltä ja oon pelannu fortnitee noin 2vuotta en kyllä mikään paras ole. Mutta kyllä musta jokski o. Pitäiskö niinku sinne teille tulla opettaa vai ihan vaan fortin kautta ja miten maksu onnistuu?


      • Anonyymi
        Joppe29 kirjoitti:

        Mää voisin mielellään😊 olen 10v poika turun läheltä ja oon pelannu fortnitee noin 2vuotta en kyllä mikään paras ole. Mutta kyllä musta jokski o. Pitäiskö niinku sinne teille tulla opettaa vai ihan vaan fortin kautta ja miten maksu onnistuu?

        Maksu onnistuu p3rse seksillä.


    • Anonyymi

      Mutta mikä lasketaan ammattilaiseksi

    • Anonyymi

      Elikkäs, ei ps4:lla pääse rahaturnauksiin eikä ammattilaiseksi. Turnauksissa käytetään PC koneita eli hankit pojallesi tehokkaan PC:n, hyvän näytön ja pelihiiren sen jälkeen menette pyritte TRAILBLAZERIIN mukaan ja katsotte minhin rahkeet riittää. Ja kaiken tämän jälkeen hankit pojallesi kuntovalmentajan että jaksaa istua pitkiä pelisessioita pelituolissa ja pidät huolta että poika syö ja lukee läksynsä ja menee ajoissa nukkumaan. Tuolta pohjalta kannattaa alkaa.

      • Anonyymi

        Nyt on järkevää settiä, ei siellä pärjää kuka vaan ja missä kunnossa vaan.


      • Anonyymi

        Itse pelaan ps4 eikä mitäön ongelmaa ottaa voittoa division 7 arenassa missä kumminkin suurin osa on pc pelaajia


      • Anonyymi

        Kyllä ps4 jällä voi päästä turnauksiin esimerkiksi sellainen margo on suomalainen pro pelaaja ja on tienannut tuhansia euroja fortnitella joten kyllä voi urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pelaan ps4 eikä mitäön ongelmaa ottaa voittoa division 7 arenassa missä kumminkin suurin osa on pc pelaajia

        Oon ps4 pelaaja ja oon champpion league


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin korona aikaan voin pitää pojalle opetus tunnin fortniten chatin kautta, missä voin katsoa hänen pelityylinsä ja antaa siihen sopivia vinkkejä ja muutakin olellista tietoa joista olen itse oppinut paremmaksi pelaajaksi. Minulla on kokemusta fortnitesta noin 3,5 vuotta ja itse nähnyt monih tyylejä pelata :)

      Yt: Taavi. Jos haluat ottaa yhteytta niin laita sähköpostia tähän [email protected]

    • Anonyymi

      tuu slaidaa diree : rasmuskeri

    • Anonyymi

      Voi saatana.vai vielä oikein ammattipelaajaksi.huhhuh.lastensuojeluun otettava yhteys.pidä pentua pelikoneen ääreessä ja kaikki sosiaalinen kanssakäynti loppuu.kouluarvosanat laskevat kun kököttää vaan ruudun ääressä ja kiroilee

    • Anonyymi

      Kaikenlaista nehuoratperseestään työntää.

    • Anonyymi

      Ntl_zerno on maailman paras pelaa 😝

    • Anonyymi

      itse hain samaa ammattia nyt olen työtön kasa paskaa

      • Anonyymi

        Paskaaks sit siin kunhan läjäs kestät💩


    • Anonyymi

      kuka kettu kysyy

    • Anonyymi

      käy kyl mulle soita numeroon 666 ja mee ittuunv

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe