Poikani haluaa isona fortnite ammattilaiseksi etsinnässä olisi pari henkilöä, jotka voisivat opettaa hänet fortnite ammattilaiseksi voin maksaa 20€/h (ps4/liisanpuisto)
[email protected]
Fortnite ammatti
24
2499
Vastaukset
- NotSureIfTrollOrIdiot
Ei tuo peli ole enää olemassa kun poikasi on iso. Se että rikastut pelaamisella on siihen pienempi todellisuus kuin lottovoittoon.
- Maximilllian
Minä voin alkaa pyydän 35€ tunnilta
- Anonyymi
perhetuttu pääsi fortnite world cup lopputurnaukseen. 100 parasta pääsee mukaan. pelkkä osallistuminen turnaukseen kasvattaa kirstunpohjaa 50 000k dollaria. Mahdolliset palkinnot vielä päälle. ei huono.
- Anonyymi
K:lla numeroiden perässä normaalisti tarkoitetaan tuhatta. 50k€= 50 000€. Vai saa Fortniten world cupin voitosta $50 000 000. Voihan elämämkoulu. K niin kuin kielioppi ja oikeinkirjoitus. Mitähän palkintoja 50 miljoonan palkinnon päälle vielä saa, Bugatti Chironin?
- Anonyymi
Mikähän tämän pelaajan nimi oli, kun ainostaan 2 suomalaista pääs sinne, toki voihan perhetuttusi olla eri maalainen, mut kysyn kiinnostuksesta?
- Anonyymi
Olisin valmis opettamaan
Mää voisin mielellään😊 olen 10v poika turun läheltä ja oon pelannu fortnitee noin 2vuotta en kyllä mikään paras ole. Mutta kyllä musta jokski o. Pitäiskö niinku sinne teille tulla opettaa vai ihan vaan fortin kautta ja miten maksu onnistuu?
- Anonyymi
Joppe29 kirjoitti:
Mää voisin mielellään😊 olen 10v poika turun läheltä ja oon pelannu fortnitee noin 2vuotta en kyllä mikään paras ole. Mutta kyllä musta jokski o. Pitäiskö niinku sinne teille tulla opettaa vai ihan vaan fortin kautta ja miten maksu onnistuu?
Maksu onnistuu p3rse seksillä.
- Anonyymi
Mutta mikä lasketaan ammattilaiseksi
- Anonyymi
Elikkäs, ei ps4:lla pääse rahaturnauksiin eikä ammattilaiseksi. Turnauksissa käytetään PC koneita eli hankit pojallesi tehokkaan PC:n, hyvän näytön ja pelihiiren sen jälkeen menette pyritte TRAILBLAZERIIN mukaan ja katsotte minhin rahkeet riittää. Ja kaiken tämän jälkeen hankit pojallesi kuntovalmentajan että jaksaa istua pitkiä pelisessioita pelituolissa ja pidät huolta että poika syö ja lukee läksynsä ja menee ajoissa nukkumaan. Tuolta pohjalta kannattaa alkaa.
- Anonyymi
Nyt on järkevää settiä, ei siellä pärjää kuka vaan ja missä kunnossa vaan.
- Anonyymi
Itse pelaan ps4 eikä mitäön ongelmaa ottaa voittoa division 7 arenassa missä kumminkin suurin osa on pc pelaajia
- Anonyymi
Kyllä ps4 jällä voi päästä turnauksiin esimerkiksi sellainen margo on suomalainen pro pelaaja ja on tienannut tuhansia euroja fortnitella joten kyllä voi urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pelaan ps4 eikä mitäön ongelmaa ottaa voittoa division 7 arenassa missä kumminkin suurin osa on pc pelaajia
Oon ps4 pelaaja ja oon champpion league
- Anonyymi
Tuossa näkyy joitakin asioita joita voi harjoitella.
https://youtu.be/TWZb29WINVA?list=LLf62Zl0v4eJcTVCLARldDiw - Anonyymi
Näin korona aikaan voin pitää pojalle opetus tunnin fortniten chatin kautta, missä voin katsoa hänen pelityylinsä ja antaa siihen sopivia vinkkejä ja muutakin olellista tietoa joista olen itse oppinut paremmaksi pelaajaksi. Minulla on kokemusta fortnitesta noin 3,5 vuotta ja itse nähnyt monih tyylejä pelata :)
Yt: Taavi. Jos haluat ottaa yhteytta niin laita sähköpostia tähän [email protected] - Anonyymi
tuu slaidaa diree : rasmuskeri
- Anonyymi
Voi saatana.vai vielä oikein ammattipelaajaksi.huhhuh.lastensuojeluun otettava yhteys.pidä pentua pelikoneen ääreessä ja kaikki sosiaalinen kanssakäynti loppuu.kouluarvosanat laskevat kun kököttää vaan ruudun ääressä ja kiroilee
- Anonyymi
Kaikenlaista nehuoratperseestään työntää.
- Anonyymi
Ntl_zerno on maailman paras pelaa 😝
- Anonyymi
itse hain samaa ammattia nyt olen työtön kasa paskaa
- Anonyymi
Paskaaks sit siin kunhan läjäs kestät💩
- Anonyymi
kuka kettu kysyy
- Anonyymi
käy kyl mulle soita numeroon 666 ja mee ittuunv
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020