ILTALEHTI KIRJOITTAA PASKAA

boikotoi

Stiller pyysi ohjelmassaan iltalehteä lopettamaan paskan kirjoittamisen. Mielestäni lehti kelpaa ainoastaan perseen pyyhkimiseen kun paperi on loppu. Täyttä paskaa kannasta kanteen.
Toimitukselle pyyntö, lopettakaa koko lehden julkaisu, kiitos.

10

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

      moni muukin lehti on täynnä paskaa ja ihan vain siitä yksinkertaisesta syystä, että se kiinnostaa ihmisiä ja myy. Mulle on kuitenkin ihan sama, mitä typeriä sensaatio- ja juorulehtiä on olemassa, koska ei mun ole niitä pakko ostaa eikä lukea. Tosin Iltalehden lööppiin törmää väkisin kun astuu kaupan ovesta sisään (viimeistään), mutta kyllä se tilanne on kestettävissä.

    • mutta myös

      BOIKOTTIERT ILTA-SANOMAT

      Roskalehdet harhaanjohtavat kansaa.

    • -M-

      Jep kaikenmaailman iltalehdet ja sen korvikkeet ovat skeidaa ja julkkishapatusta sekä muoti palstoja alusta loppuun, siitä sitten monet maksaa... Jotain vikaa ihmisissäkin sen sanon.

      • poliittinen

        propaganda siellä välissä, joka raivostuttaa ajattelevia ihmisiä ja aivopesee tavallisia kunnon kansalaisia.

        Tuntuu pahalta, jos vielä on olemassa joitakin onnettomia raukkoja, jotka uskovat kaiken, mitä Ilta-Sanomat tyrkyttää.


    • paskaaa34

      on se hauskaa ku jotku puhuu ihan totena tuota paska mitä näissä paska lehdissä. hei vittu herättääkää ja katsokaa lähde niistä vittu jonka kunnon lehti ilmoittaa. sitte vasta johto päätökset saatanan urpot. teet itestänne vaan ideootteja jos puhutte niitä näitä iltalehestä kuultuja. köyhät perseen nuoliat porvarit itsensä hyväiliä homot jotka ei ikänä saanut isältä persettä vaan se oli isäpuoli joka luuli sinua irlantilaiseksi saippuan tekijän isän tyttäreksi....

      • Anonyymi

        Tuon tuotteen nimeä ei tarvitse arvailla...


    • Anonyymi

      Mukana!

    • Anonyymi

      Iltalehti on osa erinomaista laatumediaamme,tosin sieltä hieman kevyemmästä ja viihteellisemmästä päästä.

      IL:llä on yksi Suomen suurimmista lukijakunnista.

      Joitakin sellainen ärsyttää ja he paljastavat tyhmyytensä nimettömissä teksteissä.
      Surkeaa sakkia!

      • Anonyymi

        Sekö on "erinomaista laatumediaa", joka tuo esiin vain toisen sodan osapuolen sotarikoksia? Eli puolueellinen media kuin noitavainojen aikaan on laadukasta? Totta hitossa se on tiettyyn leiriin kuuluvien mielestä. Puolueettomat katsovat median meininkiä järkyttyneinä.
        Mainittakoon, että Jeesus ei järkyttänyt kansaa, vaan pääasiasssa kirjanoppineita...


    • Anonyymi

      2023 ja sama sonta kuulemma jatkuu - emme lue.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe