Nainen entä

juobbo1

jos kaivattusi olisi täysi juoppo ; )

50

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siihen_en_lähde

      Se mutkistaisi asioita..
      Olisi todella surullista.
      Varattunakin voi erota ja vaihtaa kumppania
      mutta alkoholisti on aina alkoholisti.
      Viinasta ei pääse eroon jos ei todella itse päätä niin. Usein se on uskoon tuleminen tai kuolema millä tavoin viinasta pääsee eroon.

      • Hyvä asenne, nimimerkki "siihen_en-lähde".

        Paitsi, että minusta myöskään eroaminen ei ole suositeltavaa,
        jos on antanut avioliittolupauksen eli on naimisissa.


    • Ondine

      En usko että hän on juoppo hän ei ole sellainen hän on kunnon mies.

    • Elluhalloyb

      Noup...
      Ei jatkoon.....
      Juoppo kamalinta ..melkein ...👍😎

      • dndn

        EIkö juopoteltais yhdessä ;)


      • Elluhalloyb

        Noup....
        Jos mä joisin....
        Et pysyisi mukana vauhdissa....
        Etkä jaksais roudaa mua...kun suakin täytyisi roudaa...et näin..
        Mut vois olla hauskaa...👍😂


      • gsr

        Kottikärryillä ; )


      • Elluhalloyb

        Joo...😂😂😂😂😂😂😂Mut raskasta...👍


      • gsr

        Mäkkärin kautta ; )


      • Elluhalloyb

        Joo joo...
        Ihanaa....tekis niin mieli...👍☀️💫


      • shtt

        Macfeast


      • Elluhalloyb

        Mikä on...ei tiedä...🙄🙃😊😂😎


      • ssdf

        Big mac


      • Elluhalloyb

        Jaa...kaik kävisi...
        Ruokaa....herkkuu....
        Mä oon herkkupeppu...😊👍🙃🙄


      • dfbfb

        En yhtää ihmettelis ; )


      • Elluhalloyb

        Sä oot vähän höpö höpö..
        Mut kiva selaane...🙄🙃😊😂😎


      • srethv

        Peppuherkku ; )


      • Elluhalloyb

        Peppuherkku...
        Ehkä olen..
        Jos löydät sen minusta...🙃😎😂😊


      • drhrt

        Herkku mikä herkku ;)


      • Elluhalloyb

        Sovitaan jooko....
        Et ollaan kummatkin herkkupeppui....
        🙄🙃


    • ettämitähäntapahtuu

      Luulen että monikaan katujuopoista ei haluaisi olla sellainen, mutta jos oma itsetunto on niin huono että ei pysty pysymään erossa alkosta.

      Muutamia kertoja olen auttanut noita kun ovat tulleet kysymään rahaa kaljaan, maanantaina viimeksi, kun itse juuri tulin ruokakaupasta.

      Mutta silloin tuollaiset jutut kiertävät noissa piireissä tehokkaasti, jos joku auttaa tilanteissa, vähän kuin tyttöjen juorukerhoissa. Joskus voi tarvia noidenkin apua, kannattaa olla ystävällinen kuitenkin.

      Oikeastaan paras tapakin tutustua kaupungin keskustaan on tehdä tuollainen "tutustumiskierros" kaupungin keskustaan lähteä jonkun tuollaisen juopporemmin matkaan jonain kesäiltana, näkee mitä kaupungilla tapahtuu parhaiten.

    • liitonrahatsponssaa

      Korkkasin koskarin. Kohta mennään taas.

      • gosander

        Toimeentulotuki sponnssaa ; )


    • Onneihanii

      Ei se haittaisi. Juopot on ihania lutusuja . Mikäpä mukavampaa kun sammua yhdessä oman tenunenän kanssa :)

      • takataskuMatti

        Juoppo ja vauva (eli pornotähti), siinäpä sitten hyvä yhdistelmä.

        Minä kyllä käytän alkoholia ajanvietteenä, mutta se ei vaikuta juuri mihinkään, alkossa en käy juuri lainkaan, silloin tällöin ostamassa jonkun skottiviskipullon, eli 2-4 vuodessa käyn alkossa, ja keskiolut on liian raskasta kantaa kotiin ja palautella purkkeja, olen liian laiska niitäkään kantamaan.


      • Ondine

        Juu:D


      • Juopotellaan
        takataskuMatti kirjoitti:

        Juoppo ja vauva (eli pornotähti), siinäpä sitten hyvä yhdistelmä.

        Minä kyllä käytän alkoholia ajanvietteenä, mutta se ei vaikuta juuri mihinkään, alkossa en käy juuri lainkaan, silloin tällöin ostamassa jonkun skottiviskipullon, eli 2-4 vuodessa käyn alkossa, ja keskiolut on liian raskasta kantaa kotiin ja palautella purkkeja, olen liian laiska niitäkään kantamaan.

        Sano vaan suoraan, että sulla ei ole varaa juopotella.


    • taskumattijuoppo

      Auto Jouppi, eli siis Auto-Juoppo, jatkuva känniajuri olisi hyvä ammattikin kai tuo menestyy firmassaan tuokin.

    • EhdotonNo

      Sähän olet. Mutta et ole kaivattuni.

      • dfb

        Eikö kelpaa ; )


    • enkatseleyhtään

      En kaipaa juoppoja. Jos huomaan tapailemani miehen olevan kovin viinaan menevä, jätän siihen paikkaan. En myöskään alkaisi suhteeseen "entisen" juopon kanssa. Kukaan ei ole sen arvoinen, että tältä tarvitsee kestää huonoja elämäntapoja. Juoppo on elämänhallinnaltaan täysin raiteiltaan. Yleensä esittää selvänä ollessaan, ettei juominen häiritse elämäänsä eikä ihmissuhteita, mutta se on täyttä bullshittia. Jos juominen on niin tärkeää, että sitä on saatava harrastaa esim joka viikko tai edes joka kuukausi, ei se ole enää normaalia juomista. Tuollainen ihminen on vaikeuksissa muutenkin. Peittelee juomisellaan jotain oman elämänsä ongelmapisteitä joit ei kestä selvin päin katsella.

      • suunnitelmajuoppo

        Suunnittelija-juoppo on sellainen että ajoittaa alkoholinkäyttönsä niin jotta se ei häiritse työtä, eikä ihmissuhteita millään tavalla, rahaakaan ei mene viinaan...


      • enkatseleyhtään
        suunnitelmajuoppo kirjoitti:

        Suunnittelija-juoppo on sellainen että ajoittaa alkoholinkäyttönsä niin jotta se ei häiritse työtä, eikä ihmissuhteita millään tavalla, rahaakaan ei mene viinaan...

        Ihan vapaasti saa suunnitella juomisensa ja kutsua itseään miten tahtoo, mutta tosiasia ei muuksi muutu, juoppo mikä juoppo ja siksi ö- luokan kansalainen silmissäni.


    • entietenkään

      ottaisi alkoholistia, tai päihdeongelmaista.

      • Tkuseutu

        Tässä sitten olisi täydellinen mies just sulle, en juo, polta tai käytä muitakaan päihteitä 😏😉


    • riippuvaisialiikaa

      No sehän se ja siihen kaatui muun muassa

      • JrEwingtyyli

        Viinilasillinen vuorokaudessa on alkoholistin merkki, tiesitkö sitä?`

        Minä olen vähän sellainen... ehkä nautiskeli jos ostan jotain hyvää viskiä 2-4 kertaa vuodessa, ja vietän rentoutusiltaa sitten... eli liian laiska ostamaan alkoholia :D


    • kääntökulmanvaihto

      Entä jos nainen on täysi juoppo?

    • Yhdessäparannutaan

      Ei haittaisi.

      • dddb

        Kiva juttu ; )


      • al.anon

        Alkoholismista ei voi siinä mielessä parantua kokonaan kun se on elinikäinen sairaus, vähintään taustalla. Juopon kohtuukäyttöhän on tuntematon käsite, se on korkki kiinni loppuelämäksi tai viina vie mennessään (varhaiseen) hautaan.


      • Sivustakommentoin
        al.anon kirjoitti:

        Alkoholismista ei voi siinä mielessä parantua kokonaan kun se on elinikäinen sairaus, vähintään taustalla. Juopon kohtuukäyttöhän on tuntematon käsite, se on korkki kiinni loppuelämäksi tai viina vie mennessään (varhaiseen) hautaan.

        En ole naiivi tai tyhmä. Itsestäänselvää.


    • Kaivattuni ei ole juoppo, koska mitään varsinaista
      kaivattua ei ole. Entinen mieheni ei ole alkoholisti.
      Ja nykyisestä en edes harkitse eroamista,
      toisin kuin nimimerkki "siihen_en-lähde".

      Ole juoppo, tai ole raitis, en ole kiinnostunut.

    • jdaniels

      Mitäs JD:lle kuuluu?? ; )

    • allerillepalkinto

      Oletko jouppi? eli siis juoppo?

      Aller-julkaisuille melkein pitäisikin antaa Suomesta joku rahallinen palkinto kun jaksaa pitää yllä näitä höpötyspalstoja :)

    • Ondine

      Aloittajalle entä jos ihastuksesi eli nainen olisi harhainen hullu sellaiseksi mua täällä on haukuttu jos minä sitten olen sellainen?

      Niin enkä ole ihastuksesi muuten vaan vastasin.

    • lärvänderit

      Toisesta ihmisestä humaltunutkin
      siis ihan lärvit, ...
      Mäkkärille kottareilla 🤣

    • En_juurikaan

      Juoposta exästä en muuta kaipaa kyllä, kun seksiä, juoppoudesta huolimatta se oli loistavaa...

    • juoppojennaapurina

      Meidän naapurit ovat juuri sellasia eli perjantaina se rällääminen ja mökä heillä alkaa. Porukkaa tulee ja menee sekä välillä käy virka valtakin morjestamassa heitä. Vasta maanantaina ne rauhoittuvat ja palaa rauha heidän huusholliin. Mutta seuraavana perjantaina taas alkaa sama kuvio heillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe