Minä olen lähettänyt sinulle lukuisia sähköposti viestejä jotta voisimme sopia tapaamisesta missä voisimme keskustella tämän nimi asian oikein kahden kesken. Ole ystävällinen ja sovi tapaamisesta.
arska hei
17
920
Vastaukset
- on tosi...
miehet keskustelupalstalla tosi äijinä. Hyvä pitäkää kunniasta kiinni, tapelkaa!
..arska on perushetero (voit katsoa sanakirjasta mitä tarkoittaa sana hetero) ja vaikka onkin liberaali niin en hyväksy miesten välisiä suhteita. Teikäläisille b-rapun pojille on tietääkseni omat saitit joista voitte seuraa hakea.
Toisaalta ymmärrän, että sa(ar)namies hakee täältä seuraa. On surullista kun ei elämässä ole muuta kuin netti kuten sa(ar)namies itsekkin toteaa taannoisessa kirjoituksessaan:
"Ottaen huomioon sen että minä olen täysin yksin. Minulla ei ole mitään seurakunta yhteyttä ei ole ystäviä ja sukulaiset ovat minut jättäneet oman onnen varaan. Minulla ei ole perhettä ym. Ainut yhteys muuhun maailmaan on tämä netti ja sitäkin ollaan minulta viemässä pois. Ei hyvältä näytä."- varsin
pösilöä tapausta: Sanamies ja aito-arska. Tuli vain mieleen että miksi kaksi noin tyhmää ihmistä selvittelee välejään täällä ja tällä nimenomaisella palstalla. Oikeasti, täytyy sanoa että urpoja on monenlaisia, sopisitte ja menisitte kuvan mukaisesti uimaan!
- tarvisisi
varsin kirjoitti:
pösilöä tapausta: Sanamies ja aito-arska. Tuli vain mieleen että miksi kaksi noin tyhmää ihmistä selvittelee välejään täällä ja tällä nimenomaisella palstalla. Oikeasti, täytyy sanoa että urpoja on monenlaisia, sopisitte ja menisitte kuvan mukaisesti uimaan!
vielä sen linkin, missä kaverukset: arska ja sanamies menisivät yhdessä ystävyksinä uimaan. On se niin herttaista. Eli kaivattaisiin sitä linkkiä tänne vielä... Jos se vielä jollakin on tänne vain se, niin saadaan kouluesimerkki muistuttamaan mihin vedetään keskustelufoorumeilla käytävän keskustelun raja.
- keskustelua
tarvisisi kirjoitti:
vielä sen linkin, missä kaverukset: arska ja sanamies menisivät yhdessä ystävyksinä uimaan. On se niin herttaista. Eli kaivattaisiin sitä linkkiä tänne vielä... Jos se vielä jollakin on tänne vain se, niin saadaan kouluesimerkki muistuttamaan mihin vedetään keskustelufoorumeilla käytävän keskustelun raja.
Näiden herrojen(?) keskustelu tulee säilyttää tuleville polville.
Tulevaisuudessa kunnianhimoiset kansanperinteen- ja kielentutkijat
tarvitsevat todellisia haasteita työssään.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000052&posting=22000000006831171 varsin kirjoitti:
Tyhmä on se mikä ei osaa toisen nimeä oikein kirjoittaa eikä suostu tulemaan opettelemaan oikein kirjoitusta
- mutta
Sanamies kirjoitti:
Tyhmä on se mikä ei osaa toisen nimeä oikein kirjoittaa eikä suostu tulemaan opettelemaan oikein kirjoitusta
en mä silti teirän kanssa uimahan lähre!
- niin. on se niin
että
http://home.thirdage.com/Art/ottoville/omasakki.html
On se mukavaa et miehillä on hauskaa!- Jukkis A
Miten tämä kaunis linkki liitty niin rumaan aiheeseen kuin Sanamiehen ja Arskan keskusteluun.
Vai onko heillä ns. kevättä rinnassa? - punarenki
A:n ja S:n tulee mahdollisessa kylpylöinnissä ottaa huomioon ettei monista uhkailuista huolimatta "veri lirise" ainakaan tietoisesti. Ajelkaahan varovasti.
- Iron-Mike
Sanamies on tuohon joukkoon juuri sopiva tyyppi:-D
Jotta saisimme keskustella tuon nimi asian kuntoon.
aito-arska kirjoitti:
..nimiasia on aivan kunnossa.
tai veri lirisee
Koska se tapaaminen oikein sopii
- ei osaa
Punikin pentu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075