SFP:stä on tullut puhdas vasemmistopuolue

nottaJoo

kaikki heidän viimeaikaiset lausuntonsa kertoo sen. Tosin vaalien alla sfp haluaa aina miellyttää gallup johdossa olevaa puoluetta eli nyt demareita.

Tällaisesta toiminnasta voisi käyttää tiettyjä ilmaisuja, mutta jääköön sanomatta ettei taas loukkaannuta.

15

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joodååå

      Se on juuri näin että rkp nuolee aina sitä puoluetta joka kulloinkin on vahvoilla, ja nyt se on demarit. Jos kommunistit olisivat vahvoilla, niin rkp mielistelisi sitä. RKP:llä ei ole mitään ideologiaa, se on vaan puhdas kielipuolue.

      • Äärellä

        Kaikki puolueet ovat vasemmalla äärioikeistolaiseen Persussuomalaiset-puolueeseen nähden.


      • Äärellä kirjoitti:

        Kaikki puolueet ovat vasemmalla äärioikeistolaiseen Persussuomalaiset-puolueeseen nähden.

        "Kaikki puolueet ovat vasemmalla äärioikeistolaiseen Persussuomalaiset-puolueeseen nähden."

        Eiköhän keskusta ole aika oikella persuihin nähden.
        Mitä Sipilän kaikki rahat yrittäjille -politiikasta voi ajatella.


        Mitä RKP:n politiikkaan tulee, niin se on oppositiossa.
        Oppositiossa aina huudetaan kansalaisille kymmentä hyvää ja yhtätoista upeaa.

        Tarkoitus on päästä taas ohjailemaan maan kielilakia vielä tiukempaan suuntaan.


      • parkuhuuto_
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Kaikki puolueet ovat vasemmalla äärioikeistolaiseen Persussuomalaiset-puolueeseen nähden."

        Eiköhän keskusta ole aika oikella persuihin nähden.
        Mitä Sipilän kaikki rahat yrittäjille -politiikasta voi ajatella.


        Mitä RKP:n politiikkaan tulee, niin se on oppositiossa.
        Oppositiossa aina huudetaan kansalaisille kymmentä hyvää ja yhtätoista upeaa.

        Tarkoitus on päästä taas ohjailemaan maan kielilakia vielä tiukempaan suuntaan.

        "Oppositiossa aina huudetaan kansalaisille kymmentä hyvää ja yhtätoista upeaa."

        RKP ei ole koskaan oppositiossa huudellut yhtään mitään.

        Toista oli, kun Persut oli oppositiossa - voi sitä huutoa ja parkua!


      • helatiden
        parkuhuuto_ kirjoitti:

        "Oppositiossa aina huudetaan kansalaisille kymmentä hyvää ja yhtätoista upeaa."

        RKP ei ole koskaan oppositiossa huudellut yhtään mitään.

        Toista oli, kun Persut oli oppositiossa - voi sitä huutoa ja parkua!

        "RKP ei ole koskaan oppositiossa huudellut yhtään mitään."

        Kyllä on.


      • parkuhuuto_ kirjoitti:

        "Oppositiossa aina huudetaan kansalaisille kymmentä hyvää ja yhtätoista upeaa."

        RKP ei ole koskaan oppositiossa huudellut yhtään mitään.

        Toista oli, kun Persut oli oppositiossa - voi sitä huutoa ja parkua!

        "RKP ei ole koskaan oppositiossa huudellut yhtään mitään.

        Toista oli, kun Persut oli oppositiossa - voi sitä huutoa ja parkua! "

        Persut olisivat auttaneet Vaasaan juljuurin, mutta Kari ei osannut äänestää :-)


    • SopivastiVihreä

      Eipä edusta RKP vasemmistoa raha-asioissa. Tein juuri Ylen vaalikoneen ja sieltä löytyi minulle, suomenkieliselle, sopiva ehdokas RKP:stä, jota aion äänestää. Sopivan vihreä ehdokas, sopivan realistinen raha-asoissa, ja henkilö, jolla on halu tukea yrittäjyyttä ja ulkomaisia investointeja.

      Ei kuulosta kovinkaan vasemmistolaiselta, vai mitä?

      • jghhghgjkjh

        Puolueen vaaliohjelmassa ajetaan välillistenverojen korotuksia joka on suuntana tasaverotus.
        Tästä hyötyy ainoastaan rikkain osa kansasta kun heidän verotus suhteessa kevenee.
        Kovaa oikeistolaista politiikkaa tämä on.


    • vertailua

      RKP on fiksu. Ei räksytä oppositiossa. Pysyy asiassa.

    • savobopp

      rkp pantiin polvilleen vaasa äänestyksessä;) seinäjoelle jos yirittävät pakkoruotsin pakkoopetusta niin varmasti inho rkp ;tä kohtaan kasvaa taivaisiin;)

      • Valinta

        Seinäjoki on tosiaan yksi sisäänlämpiävä fennola-ankeus. Vaasa on kukoistava ja iloinen kansainvälinen kaupunki meren ääressä. Jos ihminen saa valita niin se on Vaasa mutta kun ei........


    • savoboooo

      vaasasta tulee suomenkielonen;)

    • NatsiMurhaajanPoika

      No nythän tämä Lars Kihlström yrittää todistaa että isänsä oli SS-natsimurhaaja.
      Oikein kaivelemalla kaivelee löytääkseen todisteita tästä.

      Jos isä on natsimurhaaja, niin silloinhan poikakin on geneettisesti samaa jatkumoa.
      Mihin ne SS-geenit siitä katoaisivat??

      • itämaalainen

        "Mihin ne SS-geenit siitä katoaisivat?? "


        Mihin ruotsalaisen ja suomenruotsalaisen rotupuhtaan perimän loisto häväiäisi muutenkaan?


      • aito.kehuu.itseään
        itämaalainen kirjoitti:

        "Mihin ne SS-geenit siitä katoaisivat?? "


        Mihin ruotsalaisen ja suomenruotsalaisen rotupuhtaan perimän loisto häväiäisi muutenkaan?

        Eikö "aitosuomalainen" kehu tällä pastalla aina itseään "rotupuhtaaksi" suomalaiseksi?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe