Äkkiä ohi!

Äkkiäohivaan

Juvalainen asiakaspalvelu on jämähtänyt jonnekin 80-luvulle. Kävin silloin siellä ja ns.mukavat kokemukset seuraavista paikoista.. Juvan matkahuolto, kirjakauppa, Osmotex, Juvan apteekki, grillikioski. Siis karseeta, mulkoilua, ynseetä käytöstä, , inhoavia katseita... olin sentään maksava asiakas ja siisti ulkonäöltä. Kaikkein äklöin oli matkahuolto, siis huh!!

13

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seolitäysintörö

      Joskus aikoinaan me koulukaverin kanssa postitettiin sille Matkahuollon ukolle nätti sydänkortti. Kirjoitettiin siihen, että *Rakkaat terveiset salaiselta ihailijalta*. Sit ei uskallettu mennä pariin viikkoon edes röökille sinne linjuri-asemalle, kun olis ruvennu naurattamaan niin!

    • Äkkiäohivaan

      Ihan oikein teitte! Juvalla on pysyvä lama. Ennen ja jälkeen, aina sama.

    • Kokemusta....on

      Tuota mulkoilua ja ynseetä käytöstä harjoittaa yleensä sellaaset pikkusieluiset virkamiehet tai muut pyrkyrit. Ja varsinkin punikit jotka saa käyttöönsä vähän muitten omaisuutta. Kun ne luulevat ovansa tärkeitä.

      • Minnuunkiikävikiinni

        Juvalla on munkun puutteesa olevia akkoja joilla ei oo mitään käytöstapoja ja jotka vainoaa naapureitaan.


      • Naapurintäti

        Sinnuun ei oo käyny kukkaan kiinni kun unissas


    • JuvallaMökkiläinen

      Kyllä Juvalla on ihan hyviä immeisiä. Lupsakoita savolaisia

    • Kannattaapysähtyä

      Ei kannata ajaa ohi yhen torvelon takia. Juvalla on kunnollista porukkaa ja kauppiaat on tosi palveluhenkisiä. Meeppä Helsinkiin niin näät ynseetä palvelua...

      • Henkka247

        Tämän allekirjoitan


      • Juvaforever

        Muutamia risuja
        ilkeitä akkoja.
        Tässähän tämä
        ota tai jätä!


    • qwerrt

      Matkahuollon palvelua aika monesti itsekin paikallisena kummastellut

    • Rälläkkäpaari

      Matkahuollon pitäjä oli originelli humoristi, jota kaikki juntti-Einarit elivät hoxanneet.

      • Kisumimmi

        Onko sun mielestä jotenkin junttia vaatia edes kohtuullista asiakaspalvelua? Asiakkaina oli myös paljon koululaisia, joista suuri osa suuntautui myöhemmin just asiakaspalvelutehtäviin. Jos asialliseen kysymykseen tulee vastauksena vihainen murahdus ja päälle bulldogin naama, niin on siinä hyvä esimerkki nuorisolle!


      • Kisumimmi

        Kun juntti-ukko murahtaa,
        niin vain toinen juntti sen tajuaa.
        Sellaista on juvalaisten pieni
        pieni pieni pieni pieni
        pieni pieni pieni pieni
        melkoisen suppea
        aivokapasiteetti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe