Ne loksahti

Nähäääää

Palat paikoilleen
Tuntuu hyvältä
hyvää yötä
Tuun sun uniiiiiiiin💋💋

23

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuikkaamies

      Kyllä saa joku tosi kiva nainen tulla.
      Eivaan uniin vaan oikeaan elämäänkin tervetuloa ;))

    • MenuettiPirusaapas

      Sun Jäljiltä ei loksahda ku Otto-automaatti. Click.
      Ja kohta vasta kili see. Mut täl kertaa vaan mun tilille. ;)

      • Hyvä, että sinäkin löysit aloittajasta parin itsellesi.

        En kaipaa, ketään "menuetti-miestä"
        enkä kyllä ole kenelläkään vieraalla
        miehellä itseäni kestittänytkään,
        joten minulle sinun on turha isotella!
        Et kiinnosta!

        KP:lle hyvää yötä!


      • oletkosinäkirjoittanut
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Hyvä, että sinäkin löysit aloittajasta parin itsellesi.

        En kaipaa, ketään "menuetti-miestä"
        enkä kyllä ole kenelläkään vieraalla
        miehellä itseäni kestittänytkään,
        joten minulle sinun on turha isotella!
        Et kiinnosta!

        KP:lle hyvää yötä!

        Tämän aloituksen mihin kirjoitettuun kommenttiin vastasit? Eihän sinun pitänyt tehdä ollenkaan aloituksia...


      • MenuettiPirusaapas
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Hyvä, että sinäkin löysit aloittajasta parin itsellesi.

        En kaipaa, ketään "menuetti-miestä"
        enkä kyllä ole kenelläkään vieraalla
        miehellä itseäni kestittänytkään,
        joten minulle sinun on turha isotella!
        Et kiinnosta!

        KP:lle hyvää yötä!

        Hyvä, jos sinä oppisit joskus lukemaan. ;)
        Ai niin. Mutta ku sä oot teiän partiosta se, joka osaa vaan kirjottaa.
        Harmi vaan, ku kukaan ei saa sua oppimaan mitenkä sen kohdistais. ;)


      • oletkosinäkirjoittanut kirjoitti:

        Tämän aloituksen mihin kirjoitettuun kommenttiin vastasit? Eihän sinun pitänyt tehdä ollenkaan aloituksia...

        Kannattaisiko sinun Tuula von Menuetti
        opetela lukemisen ymmärtämistä?

        Kohta 1: Iloitsin aluksi siitä, että 2 nimimerkkiä eli
        "MenuettiPirusaapas" ja "Nähäää" löysivät toisensa.

        Kohta 2: Siirryin kommentoimaan edelleen nimimerkille
        "MenuettiPirusaapas" etten ainakaan minä ole koskaan
        kestityttänyt itseäni kenelläkään vieraalla miehellä.

        Aloitus ei ole minulta, joten olen pysynyt sanassani.
        En tee edelleenkään aloituksia.


    • Hukkanen9

      En ole ikinä nähny unta susi.

    • moniakeijujahits

      Joo hauskoja unia, mutta mikähän hahmo: pixie-hahmo tai jotain keijuja jossain pelissä tavallaan "hitsaavat" toisia ja niitä voi olla paljon... jossain pelissä... pixie-keijujutut jotain.

      • VilleVedenjakaja

        Ky(y)lä Rane hitsaa Mig-hävittäjällä Pixietki suineen umpeen.
        Tai ainaki tekee niistäkin trofeita. Kuulema. ;)


    • OletkosöpöMiani

      Ihanan Miani vain haluan uniini ❤️

    • unijäimieleen

      Minulla oli joskus sellainen uni, siinä oli tyttö jonka nimi oli Jade, sillä oli suuri asunto jotain 200neliötä ja 3kerros jossain.... ja aivan putsattu se asunto tuossa unessa, tuo Jade-tyttö ajatteli että tekisi jotain suunnitteluja siihen ja jätti minutkin luotettavana nukkumaan paikkaan.... ihmettelin tuollaista unta.

      • VilleVedenjakaja

        Jep. Ja mulla oli kerran Mozillan selaimessa jonkun gurun ikoni, jonka nimi oli Ville.
        Siinä kaatu niin kone ku mun sivukin.
        Enkä nähny edes unta. Siellä se nuokkuu Sun kainalossas Varmasti vieläkin. ;)


      • Emmihänse
        VilleVedenjakaja kirjoitti:

        Jep. Ja mulla oli kerran Mozillan selaimessa jonkun gurun ikoni, jonka nimi oli Ville.
        Siinä kaatu niin kone ku mun sivukin.
        Enkä nähny edes unta. Siellä se nuokkuu Sun kainalossas Varmasti vieläkin. ;)

        jännää mulla oli kerran säpinää jonkun emmin kanssa mut se paljastukin homoks joka yritti saada mut homouden tielle


    • uniinkauneimpiin

      Jo oli aikakin <3 Hyvää yötä!

    • puzzle1000

      Sillä on palat kadoksissa pahasti. Ei tule valmista, koskaan.

    • Siistii :)

      • KirsikkaKakunPäällä

        Konsta Apellit ne joutuu pesee pyörän säkin ite.
        Aika noloo, ku Suo Mella ei oo varaa ees siistijöitä siihenkään hommaan palkata, vaikka muu allah siihenki vaaditaan erillinen koulutus. ;)


    • Aloitus ei ole minulta, vaikka "MenuettiPirusaapas"
      alias TuulaPirusaapas niin koettaakin mitä ilmeisimmin
      uskotella.

      Edelleenkään
      - en tee keskustelunavauksia eli en ole koskaan ap.

      -en harrasta värikkäitä kuvakkeita kommenteissani

      - en ole nimeltäni Mia

      -en kestitytä itseäni vierailla miehillä, joten minun vuokseni

      eivät ole kenenkään vieraan miehen rahat huvenneet.


      T: Ei-ap., jota kuitenkin jo onnittelin

    • OiVoiOiVoi

      Siinä sitä on taas liuta öisiä hörhöjä kuvitelmineen.

      • antimania

        Kevät saa hörhöt heräämään.


    • Kuulla

      Kiva kuulla.

      • yönhöpinätkin

        Kivoja kuulia?

        Ilmeisesti yöllä on ollut jälleen ylihauskoja höpötelmiä.


    • teros-

      Älä tuu loksauttelee leukaas mun uniin senki painajainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe