Karvoituksen alue kutisee

Scar

Minulla ongelmana karvoitusalueen kutina enkä tiedä mitä se voisi olla ja mitä tehdä asian kanssa. Kutinaa on ollut jo jonkin aikaa mutta se ei ole päivittäistä. Olen kokeillut hoitaa canesten voiteella, multigyn voiteella ja ceridal öljyllä. Silti iho kutisee ja on arka. Kävin vastottain lääkärillä kun hän tarkisti onko kuparikierukka oikein paikoillaan ja kysyin tästä vaivasta. Lääkäri ei tutkinut ihoa mutta ajatteli kutinan johtuvan siteistä. Käytän vuokkosten ihoystävällisiä siteitä enkä ole huomannut vaivan erityisesti kiusaavan kuukautisten aikaan. Minulla menee alavatsalta sinne karvoitusalueelle vanhoja raskausarpia, mietin sitäkin että onko mahdollista että ne ovat alkaneet kutista? Ihossa en näe muuta poikkeavaa kuin nämä vaaleat arvet.

5

364

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyk_tuntemattomia

Oletko tarkistanut ettei siellä ole "liikettä". Tuollainen kutina voi johtua satiasistakin (on melkoisen pieniä ötököitä).

• Ap00

Ei näy elämää.

• kokeilekortisonia

Ajele karvat pois ja kokeile jotain kortisonipitoista voidetta iholle.

• Isomyymikki

Oletko vaihtanut toiseen pyykinpesuaineeseen? Myös hikoilu ja karvatupen tulehdus kutisee.

• Lue_tuoteseloste

Moni pyykinpesuaine sisältää zeoliittia (eräänlaista savea) jotta fosforipäästöjä voitaisiin vähentää. Tämä aine sotkee pesukonetta ja vaatteisiin jäädessä voi aiheuttaa ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      142
      2272
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      947
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      154
      940
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      903
    5. 64
      891
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      117
      889
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      39
      868
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      767
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      70
      715
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      581
    Aihe