Sinä vielä kuulut

tiedänvainsen

mulle. Ja minun pitää se vielä kertoa ja näyttää että se kannattaa. Sopiva tilaisuus kun vielä tulee.
Ja se asia on kuule nyt vain niin. Eikä vastaväitteitä. :) Sovittais kuitenkin toisillemme.

59

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keltäkelle

mieheltä naiselle vai miten? nimiä?

• Naiselletietysti

Sille eräälle jota olen jo ihan tarpeeksi ja liiaksi vain haaveillut.

• keltäkelle
        Naiselletietysti kirjoitti:

Sille eräälle jota olen jo ihan tarpeeksi ja liiaksi vain haaveillut.

nainen haluis jo kuulla ton!

• kunaikaonkaivatun

M-naiselleni kerron.

• Jamäniin
        keltäkelle kirjoitti:

nainen haluis jo kuulla ton!

haluisin jo kertoo sen hänelle.

• keltäkelle
        Jamäniin kirjoitti:

haluisin jo kertoo sen hänelle.

kerro

• mitäänhän

ei saa, jos ei kokeile kepillä jäätä. Silleenhän se taitaa olla.

• Häntäajatellen

Niin sovittais ja niin olisin :)

• JuuriNäin007

Tällaisiin asioihin kannattaa panostaa. Kyse on pitkäjänteisyydestä. Jotain voi tulla väliin. Ei silläkään väliä.

• salanainen

M-mies sai minut hymyilemään viime yönä😘

• Johanbax

Newer

• nimenomaan

Ei ikinä. Ei koskaan ikinä.

• Eräsjohanna

T miehen kyllä haluaisin.

• Eräsjohanna

No en kyllä mies ole enkä myöskään esiinny miehenä.

• kannattaakokeilla

Oletko sinä aloittaja, ikinä naista ikinä nainut ja harrasut sek
      siä?

• Sivusta_

No hei, sä et ainakaan.

• olenvierelläsi

Onhan se ihan hullua kirjoittaa tänne ja ajatella, että toinen osapuoli kirjoittaisi myös tänne tuntemuksiaan. Miten sitä voikin mennä aikuiset ihmiset niin lukkoon ja kuvittella, että tällä keinolla saavutettaisiin lähentymistä.

Onhan se ihanaa unelmoida, että jonain päivänä....

• valtaosa

Naisista on juuri tuollaisia.

• haaveilunjälkeen

Niin ja tiedätkö unelmat voivat käydä toteen ihan oikeastikin.

• olenvierelläsi
        valtaosa kirjoitti:

Naisista on juuri tuollaisia.

No mutta, voisihan sitä pahemminkin sanoa...
        :)))))

• olenvierelläsi
        haaveilunjälkeen kirjoitti:

Niin ja tiedätkö unelmat voivat käydä toteen ihan oikeastikin.

Ihmeellisiäkin asioita tapahtuu, kiitos siitä, että uskot unelmien toteutumisiin :)))

• SeNainenMiettii

Näkyy että halua naisesi AP. Miehen määrätietoisuus vetoaa naiseen, useimmiten. Mies, joka osaa viedä, saa naisenkin tanssimaan oikein. Ei silti, ei se vaatimus ole tai ainoa tie onneen.

• samatvirheetuusiks

Ja kun naisella on takana 40 suhdetta määrätietoisten jännämiehien kanssa ja silti vaan miettii, että hänellä "on käynyt huono tuuri" miesten kanssa 🤣🤣

Naiset eivät tuossakaan vaiheessa tajua vielä, että mikä meni pieleen. Se meni pieleen, että ajatellaan vain *illulla.

• EttäsTiedät

En luokittelisi yhtään ei-miestä tai edes tapailua jännämieheksi. Enemmänkin älyluokittelee tuota porukkaa ja tosi pitkiä parisuhteita on koossa kolme, joten ei noita miehiä ole edes tapailua ole päässyt kertymään neljääkymmentä. Tapailujakin on ollut edellisessä 18v nolla kpl.

Kun elää seksittömässä parisuhteessa, ottaisin kyllä mielellään miehen, jolle tuokin osa-alue maistuu.

P.s. Määrätietoisia silti on ollut osa ja joku taas äärettömän saamaton. Tunteideni kohdetta en luokittele kumpaakaan karsinaan. Ei ole kynnyskysymys.

• virheestäoppinut
        samatvirheetuusiks kirjoitti:

Ja kun naisella on takana 40 suhdetta määrätietoisten jännämiehien kanssa ja silti vaan miettii, että hänellä "on käynyt huono tuuri" miesten kanssa 🤣🤣

Naiset eivät tuossakaan vaiheessa tajua vielä, että mikä meni pieleen. Se meni pieleen, että ajatellaan vain *illulla.

Oikeastaan vain yksi suhde epäseksikkään "kunnon mies" sovinistin kanssa riittää kertomaan, että sellaista paskaa uudessa paketissa ei tarvitse enää ottaa vastaan.

• uniseikkailuja

Sitten kun menet nukkumaankin niin voit nähdä taas hauskoja unia... kaikenlaisia seikkailujakin, kun jaksaa painaa pään tyynyyn.

• olenvierelläsi

Hyvää Yötä...
      Kaikki kaipaa Rakkautta...

• saatmuthymyilemään

Kaks tällaista, mitäköhän siitäkin tulisi? Ehkä sovittaisiin toisillemme, on vain niin paljon kaikkea. Näytä että välität oikeasti. Näytä se mulle. Muiden ei tarvi nyt tietää.

• muttasinä

Et saa minua hymyilemään.

• muttasinä kirjoitti:

Et saa minua hymyilemään.

Onnea nimimerkeille "saatmuthymyilemään" eli SMH ? ja "muttasinä" eli MS?,
        joista en ole kumpikaan.
        Toivottavasti SMH ja MS itse tietävät, keistä ja missä on kyse.

• Kiinnostaatietää

Siis kaksi millaista?

• saatmuthymyilemään
        Kiinnostaatietää kirjoitti:

Siis kaksi millaista?

Pelottavan samanlaisia. Vaikkei toista kunnolla tunnekaan. Erojakin tietysti, erilaiset elämät.

• outoamuttaniinihanaa
        saatmuthymyilemään kirjoitti:

Pelottavan samanlaisia. Vaikkei toista kunnolla tunnekaan. Erojakin tietysti, erilaiset elämät.

Milla tavalla samanlaisia tai erilaisia?

Itsekin tunnen jotain outoa samankaltaisuutta erään naisen kanssa, jota en kunnolla tunne. Vaikka toisaalta kovin erilaiset. Outo tunne. Lisäksi tunsin ja tunnen käsittämätöntä vetovoimaa häneen jo kun en vielä tätä samankaltaisuutta edes tunnistanut.

• Uskomatonmieshänon
        outoamuttaniinihanaa kirjoitti:

Itsekin tunnen jotain outoa samankaltaisuutta erään naisen kanssa, jota en kunnolla tunne. Vaikka toisaalta kovin erilaiset. Outo tunne. Lisäksi tunsin ja tunnen käsittämätöntä vetovoimaa häneen jo kun en vielä tätä samankaltaisuutta edes tunnistanut.

Ja me molemmat tiedetään, että joskus on vaan pakko ottaa se pieni askel eteenpäin. Hänen vetovoimansa on ihan käsittämätön. Jatkunut ja jatkunut kaikesta huolimatta.

• Mun_rakkaus_on_hän
        outoamuttaniinihanaa kirjoitti:

Kommentoin vaan tästä sivusta kun osui myös minuun tuo juttu..
        Ihan käsittämäton vetovoiman tunne eräästä miehestä. Ihan että miten voikin olla. Ja sekin ennen kuin olin edes paljoa jutellut hänen kanssa..
        Edelleen sama tunne jatkuu mutta nyt on jo sydänkin mukana täysillä..,paitsi ettei hän ole minun..
        Enkä tiedä onko siihen koskaan edes mahdollisuutta.
        Mutta jollain tapaa ollaan myös samanlaisia . Empaattisia.
        Huumorintajuisia.
        Tuntuu että viihtyisimme yhdessä..

• Joku poistatti AINOAN tähän ketjuun jättämäni aiemman viestin,
      vaikka se oli täysin asiallinen, ja vailla solvauksia.

Omasta puolestani kerron seuraavan: Minulle kannattaa soittaa, ja
      kanssani jutella. Näin joka ikinen huomaa, että olen melko tavallinen naisihminen
      ja turha mystiikka katoaa. Huomaa kenties, ettei mitään tavoiteltavaa olekaan.

Ja myös minun tunteeni on otettava tässä huomioon. Vaikka voin jutella kenen tahansa kanssa suusanallisesti, myös minulla on intuitioni, enkä huoli ketä tahansa itseäni kumppanikseen yrittämään. Huomaan hyvin nopeasti, etten joko itse ole pohjimmiltani sitä, mitä toinen odottaa. Tai ettei toinen ole sitä, mitä minä odotan. (Ei ainutlaatuista katseiden sulautumista toisiinsa, ja sanatonta ymmärrystä ole mahdollista saavuttaa kenen tahansa kanssa. Kun on kerran kokenut sen, että ihminen lukee hetkessä tunteesi katseesta, ja katsoo 80% ajasta hyväksyvästi ja hellästi - ei tyydy vähempään, vaikka olisi jäänyt yksin. )

Silloinkaan, jos jäisin yksin en kaipaisi pinnallisia irtosuhteita ns. "paremman puutteessa", koska katson että ne vain rikkovat ja halventavat ihmistä.

• Kaksi_on_liikaa

Onko liittosi Raisa noin kuralla ?

Todellako metsällä kakkos miehen perässä joka ei sinua halua? Oletko kade ja mustamaalaamaan miehen haluamaa naista?

Hyhhyh naikkonen! Koitas olla niin kuin muut naiset ja tyytyä yhteen mieheen.

• ottaenosaa
        Kaksi_on_liikaa kirjoitti:

Todellako metsällä kakkos miehen perässä joka ei sinua halua? Oletko kade ja mustamaalaamaan miehen haluamaa naista?

Tottakai se on. Yhtä kuralla kuin sinun mielenterveytesi.

• sivustatuotatuntematta
        ottaenosaa kirjoitti:

Tottakai se on. Yhtä kuralla kuin sinun mielenterveytesi.

Aika mielenköyhää tuollainen trollaaminen ja mustamaalaaminenkin on, teki sitä kuka tahansa ja keistä hyvänsä.

• ottaenosaa
        sivustatuotatuntematta kirjoitti:

Aika mielenköyhää tuollainen trollaaminen ja mustamaalaaminenkin on, teki sitä kuka tahansa ja keistä hyvänsä.

Huorittelu se on maan tapa. Rakenteellinen sovinismi myös. 99% tunteet palstan kirjoituksista on mielenköyhää paskanjauhamista, kaikkinensa.

• Kaksi_on_liikaa kirjoitti:

Kannattaisi ensin lukea kaikki kommenttini.
        Ennen kuin viisastelee.

Kuten olen jo useita kertoja todennut,
        en ole aikeissa aloittaa 2 yhtä aikaista suhdetta.

Elä sinä viisastelija, joka et uskalla edes REKISTERÖIDYLLÄ
        nimimerkillä identifioida itseäsi
        ensin 19 vuotta yhden ja saman miehen kanssa, fyysisesti uskollisena,
        ja tule vasta sen jälkeen aukomaan minulle päätäsi.

Kuten poistetussa kommentissa kirjoitin,
        en ole aikeissa aloittaa II suhdetta entisen rinnalle,
        kuten en ole ennenkään tehnyt. (Jos et tunne tilannettani,
        pidä asiattomat mölyt mahassasi, ja ole hiljaa.)

• Seuraselvää

Nautin hyvinnukukutusta yöstä. Selvä pää. Täytyy oppia toisen virheistä.
      Se on hyvää elämää. Selvä elämä

• uniajamusiikkia

Niin on, mukava herätä aamuun jos on nukkunut hyvin, aika harvinaista on itselleni tuollainen etuoikeus, joskus sentään tulee ja jos vielä aurinkokin paistaa kun aamulla pirteänä herää.

Olen kuunnellut noita ikivanhoja 60-70 -luvun heavy rock -juttuja, noissa on hyviä kyllä, joku Nazareth ja näitä ennen Black Sabbathia olevia hevi-juttuja :)

• Olethanmielessäni

Nyt kakkua leipomaan. Olen vain niin hermostunut. Johtuu myös sinusta

• Noeihänsesitten

Paljosta enää ookkaan kiinne !

• Isopomppaus

Nettipalstan uhosta oikean elämän toimintaan.

• EiMitäänEiKukaan

Älkää hulluja yllyttäkö! Muutoin rappukäytävät alkaa käymään ahtaaksi.

• Saahantäällä

Valehdella mitä tykkää.

• Totta. Ja sitten jotkut hourupäissään
        puhuvat vielä tämän palstan perusteella pettämisestä.

Muistuttaisinkin kaikille, että

- tällä palstalla mies voi kirjoittaa naisena ja päinvastoin, koska minkäänlaista identifiointia
        ei vaadita. (Samoin nainen A, voi kirjoittaa naisena B, ja päinvastoin. Yhtä hyvin mies C voi esiintyä miehenä D, tai miehenä D, E ja F.)

-tällä palstalla ei jaeta yhteystietoja, koska tämä ei ole treffipalsta.

Kannattaa uskoa niitä todellisen maailman todisteita, kuten tietoa kahden ihmisen
        yhteisestä kotiosoitteesta jo kenties miltei 20 vuoden ajan, avioliittotodistuksia, valokuvia puolisoista ja perheistä yhdestä, puolisojen samaan paikkaan ilta illan jälkeen paikantuvia kännyköitä, eikä sitä, minkä joku "luulee olevan totta".

• hyväettäjotta

nainen on lopulta tajunnu asiaston.

• Kuulehanmiekkonen

Eiköhän se niin mee että se mitä tänne huudellaan, se palstoille jääkin. Ne on eri miehet kun kirjottaa nettiin ja eri miehet kun tekee ja toimii.

• jokaiselle-jotain

Ilonsa saavat nämä mollaajatkin täällä jotka ovat valmiita aina lyttäämässä toisten aloituksia.

• Ondine

Oliko aloitus jollekkin m naiselle vai kelle?

• Tääalku

Tää on kiva teksti

• Sovitaan

Niin sovitaanki.

• Kerrotkoetukäteen

Koska lähestytään?

• Mikäli kirjoittaisit minulle, niin kerroin jo
        useissa poistetuissa, ja joissakin poistamattomissa
        viesteissä:

a) Minulle voi soittaa kuka tahansa mies tai nainen ja jutella kanssani niitä näitä,
        joka tuntee
        minut muualtakin kuin "Ikävä"-palstalta. (Tuntemikseni en laske henkilöitä,
        jotka eivät edes tiedä oikeita nimikirjaimiani, jotka eivät ole M ja N.)

b) Kuten jo kirjoitin voin keskustella, jopa flirttailla suusanallisesti, kenen kanssa tahansa,
        mutta fyysistä lähentymistä en aloita kenenkään toisen kanssa, niin kauan kuin olen yhdessä nykyisen aviomieheni kanssa. (Näin se on ollut 19 vuotta, ja niin se on edelleen. Viestini poistattaminen tai trollailu vaihtuvin nimimerkein ei muuta asiaa.)

• OmanOnnenSeppätär

Kuka täällä kuvittelee kertovansa "kuka kuuluu kellekkin". Eipä kuulu kellekkään kukaan. Näin on närhen munat.

• aikahyväontuo

On kyllä erittäinkin hyvä laulaja tuo Ellinoora... pitänyt kuunnella noita juttuja siltä nyt.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe