Lähtee pois

poispois

Hyvä kun karjalankadulta lähtee Pekka Kärkkäisen korjaamo pois lopullisesti.Mies ei osaa korjata autoja yhtään,ja kehuu itseään joka paikassa,ei osaa edes autolla ajaa. Vaihda ammattia mies alä naurata ihmisiä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuijaa

      Kerran olen käynyt. Ensimmäisen ja viimeisen. Mulle sama, lähteekö, vai jää. Ei nyrkkipajaa voi korjaamoksi kutsua.

      • naapurustot

        Jouti pois, veisi pian ne romut pihasta mitkä jäi sinne lojumaan kun ei saannut korjattua. Onko se mikään korjaaja kun raatoja piha täynnä ei taitoo löydy korjaamaan. Emme me jää varmaankaan suremaan sua.


      • pappikset

        Kahtokeepa hänen sivujansa miten mies on niin itsepäisen rakas,naamakuvia täynnä ja kertoo mitä osaa tehdä. Totuus on jos joku sinne menee asiakkaana niin se asiakas joutuu opastamaan mitenkä korjataan ja joutuu vielä pitämään osista kiinni ja korjaamaan itse hallissa autonsa. Rupea vaikka pelleksi sirkukseen lopeta toi hallin pito kun sinusta ei ole korjaajaksi eikä rallin ajoon.


      • särkyväää

        Ei tuu olemaan sellaista asiaa siihen pajaan että menisin toista kertaa.


      • yrittäjäkö

        Emme kaipaa tollaista kehujaa autopuolella missään.


      • Varma

        Iisalmessa oli 60-luvulla vastaava paja kutsuivat sitä mukuttajan pajaksi.


      • kankee
        pappikset kirjoitti:

        Kahtokeepa hänen sivujansa miten mies on niin itsepäisen rakas,naamakuvia täynnä ja kertoo mitä osaa tehdä. Totuus on jos joku sinne menee asiakkaana niin se asiakas joutuu opastamaan mitenkä korjataan ja joutuu vielä pitämään osista kiinni ja korjaamaan itse hallissa autonsa. Rupea vaikka pelleksi sirkukseen lopeta toi hallin pito kun sinusta ei ole korjaajaksi eikä rallin ajoon.

        Samaa mieltä en veisi autoa korjattavaksi siihen Savon autopajaan.


      • mersumiestä

        Keksisi jotain muuta ammattia itselleensä,auton korjaukset ei Pekalta näytä sujuvan.


      • Anonyymi

        Jätti romut karjalankadun kiinteitöön ja häippäs. Siinä näkee onko arjensankari vai mikä hippi lie.


    • Hgy

      Nyt on sama haukkuja kuin muutamassa muussa ketjussa opetellut kirjoittamaan vähän paremmin. Mut tyylisi paljastaa sinut vielä, parantamisen varaa on trollaamisessasi vielä. Ihan kuusi viestiä kirjoitti samaa asiaa, salli mun nauraa.

    • joopajoot

      oho, saattaa olla huonokin korjaamo, mutta kyllä nää kommentit on kirjoittanut yks ja sama henkilö, ei voi olla muutaman minuutin ajalla kaikki samanmieliset kattomassa suomi 24,n kuopion palstaa,, olisit ees hiukan funtsinu mtä teet.

      • Mikäjuttu

        Monta päiväähän noissa on väliä. Nämä kaksi edellistä on tehty peräkkäin eli sun tekeminä :D


    • eeeeeeeeeeeeeeee

      Vein auton korjattavaksi tähän liikkeeseen ei osannut korjata autoa velotti melko maksun kummiskin

      • naapurustot

        Me vanhemmat ihmiset ei ymmäretä miksi hän kehuu joka asiassa itteensä,lopettaisi sen ittensä kehumisen kun siitä ei oo tekijäksi kummiskaan.


    • September2017

      Kukahan lie?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe