Sulkeudun nyt loppuiäksi.
En ole halunnut sulle koskaan ahdistusta jos olen omalla käytökselläni jollainlailla sen tehnyt niin anteeksi.
Keskityn nyt siihen mihin pitääkin.
Merentuollapuolen
50
70
Vastaukset
- Öööhjööllhh
Olet omaksunut kliseisen anteeksipyyntö metodin, jossa pahoitellaan aiheutettua mielipahaa, ts ilmaistaan että harmi kun tunnet mielipahaa, oma vikasi. Syyllistetään oletetut tuntemukset. Ei sitä miten on toiminut tai saa siitä käsitystä.
Miesystäväsi tuskin luki toistoasi, tuskin tätäkään lausetta missä helpotat oloasi ei kellekkään.- Ondine
En minä ketään yritä syyllistää yritän päästä omasta harhastani pois.
Eikä hän ole miesystäväni en tunne häntä. - Åpiutt
Ondine kirjoitti:
En minä ketään yritä syyllistää yritän päästä omasta harhastani pois.
Eikä hän ole miesystäväni en tunne häntä.Voi juma teidän juttuja! Et tunne!
- Ondine
Tiedän, mutten tunne pitäiskö tuntea?
"Miesystäväsi tuskin luki toistoasi"???
Mistä päätelet, että aloitus on kirjoitettu miesystävälle?
- Ondine
Ei sellaista kukaan loputtomiin jaksa kun kokoajan haukutaan.
Turha sitten suuttua siitä jos en näy. - kaikenlaisiajut
Joo hyviä juttuja, musiikkijuttuja, kuvittelepa itse: joku Ellinoora tekee hevi-musiikkia, minkähänlaista tulisi?
- Ondine
Miksi vastasit aloitukseen kerro heti?
- Ondine
Joo anteeksi harha meinaa ottaa valtaan kun menin katsoin tuon rakkaus laulu videon youtubesta.
- Ondine
Miten niin ei kellekään aloitus on Pekalle.
- Looov
Miun Pekka
😇 - Ondine
Tuskin on sun.
- Looov
On se ja me rakastetaan toisiamme 💪
❤️ - Looov
Kerro sie, sinäkin tiedät millainen Pekka on 😉
- Looov
"Oletko karjalaisia vai romaneja, koskapa murteesi
on tuollainen?"
- En ole kumpikaan noista.
Kerro nyt ensin puhummeko edes samasta Pekasta?
- Kerro sinä minkalainen Pekkasi on. - Looov
Mistäs tuon tietää jos "Ondine" haaveilee miun Pekasta 😄🙈 haaveile vaan, ei haittaa.💪❤️
- Ondine
No kerroppa sen ikä niin tiedän sitten paremmin..
- Ondine
Kerro se ikä niin kerron onko sama kyseessä muuten ei voi tietää.
Antaskohan Pekka mulle pusun..
- Äläsulkeudu
Et sinä ole hänelle etkä kenellekään tehnyt mitään pahaa, elämä vaan on joskus yhtä sekamelskaa, meillä jokaisella, varsinkin tunneasioiden puolella. Jospa teillä kaikki kääntyy vielä hyväksi.
- Ondine
Kiitos sanoistasi mutta en odota enää mitään.
Tapahtuu jos tapahtuu. - Toivotanteille
Ondine kirjoitti:
Kiitos sanoistasi mutta en odota enää mitään.
Tapahtuu jos tapahtuu.Kuitenkin kaikkea hyvää.
- Ondine
Turha kyseisen miehen multa ainakaan mitään ei tule tapahtumaan ainakaan kuukausiin tai koskaan.
Enkä luule että hän olet harha se vaan. - Toivonteille
Ondine kirjoitti:
Turha kyseisen miehen multa ainakaan mitään ei tule tapahtumaan ainakaan kuukausiin tai koskaan.
Enkä luule että hän olet harha se vaan.En ole mieshenkilö, ihan vain muuten kirjoitin kaksi ylempää viestiä sinulle. pahoittelut jos pahoitin mielesi.
- Ondine
No empä niin luullutkaan ihan sama kuka olet. :) Mitenkä sinä vieras ihminen minun mielen pahoittaisit.
- Hrj.ei.parisuhteille
Anteeksi että saa. Vaikka tappaisitta te SOVITATTE TEKONNE. Olin minä elossa tai en. Sovittelua ei tule. Oikeudessa nähdään.
Viranomaisten täytyy jo puuttua:
https://web.archive.org/web/20180820150612/https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005797346.html
"Varatuomari Torvinen vaatii lainmuutosta ja internetin palveluntarjoajia rikosoikeudelliseen vastuuseen törkykirjoitusten julkaisemisesta. Kaksi hänen asiakastaan on tehnyt itsemurhan netin törkypuheiden takia. ”Suomi24 on kaikkein pahin töryn tarjoaja. Se pitäisi lopettaa, sillä siellä voi loukata mitä tahansa. ”
Tämä vain yksi asianajotoimisto.
Voisiko viranomaiset puuttua. Perättömistä ilmiannoista voi joutua myös vankilaan. Rangaistusvaatimus kyllä.
Anteeksi antoa että tule saamaan. Pidän tästä kiinni. Vaikka kuinka injektoitta myrkkyjä etuotsaan ja rappeutatte. Tyhmenen ja luuletta selviävänne. Geeniperimä niin suuri että siitä tulee totuus kansio biologisesta isästä ja siellä lukee: RANGAISTUSVAATIMUS KYLLÄ! En elä varmaan edes yhtä vuotta enään vammojen takia niin ei sillä ole väliä mitä te tarjoatta. Rahaa, taloa tai puolisoa niin kuin n. Vuosi sitten. Se i käynyt silloin eikä se ule käymään ikinä. Te sovitatte tekonne. Te tuletta vastuulle teoistanne!
Se pakkouskonto pois. Se on vain RAHA RAHA AHNEUS mikä teitä laittaa tekemään sitä. EI JEESUS. Ei kiinnosta lahkot. Oikeudessa nämä hoidetaan.- Ondine
Turhaan mulle jauhat en minä sun asioista ole vastuussa kun en edes tiedä kuka olet ei ole tapana törkyjä kirjoitella.
1. Onko aloituksesi naiselle - vai miehelle
nimimerkki "Merentuollapuolen"?
2. Oletko itse mies vai nainen
nimimerkki "Merentuollapuolen"?
3. Mistä ja milloin tapahtuneesta mahdat pyytää
anteeksi nimimerkki "Merentuollapuolen"?
(4. Minkä meren tuolla puolen olet?)
5. Etkö tiedä nimimerkki "Merentuollapuolen", että
a) hyvään anteeksipyyntöön ei liity "jossittelua"?
b) korrektisti toimien anteeksipyyntö esitetään henkilökohtaisesti
ei anonyyminä, anonyymillä palstalla.
Tsemppiä ap:lle, jotta rohkenee pyytää itsensä identifioiden
suoraan loukkaustensa kohteelta anteeksi.
T: Ei koskaan ap. (eli keskusteluketjun aloittaja)- Ondine
Voi helevetti. Yleensä nainen ikävöi miestä ja Pekka on miehen nimi jos et sitä tiennyt. Meneppä niitten analyysies kanssa korpeen.
Taas tuli palstan vaki asukki paikalle. - Ondine
Minäpä en ole mitään poistellut en tiedä mistä viesteistä puhut.
On kato muutakin elämää kuin tämä palsta. :D
- Kannattaalukia
Tommy Hellsten on viisas mies
- pelotuskuvia
Robert Ludlum - Omega Ihmiset, josta on tehty myös elokuva jonka nimi on The Osterman Weekend.
- nopeatsatamat
Mikä oli paikka: jos menet Suomesta englantiin, niin satamat, Brighton, varsinkin jos jollain nopealla veneellä menee niin sinne kannattaisi, Portsmouth on toinen mihin voisi silloin mennä.
- Ondine
Voisitko ystävällisesti jättää tämän aloittamani ketjun täällä kaivataan Pekkaa oikeaa miestä hän on mies makuuni ei ollut sulle etkö osaa lopettaa.
Mun ei kuule tarvi ketään esittää.
En esim kirjoita noin nopeasti kuin sinä.
Yhdellä sormella täällä näpyttelen. - muistavaihtaaautoa
Yleensä tollanen vakuuttelu on epäluotettavaa. Eli se toinen ei edelleenkään pääse sun ahdistelultasi rauhaan. Läskipää seurailee jatkossakin.
- Ondine
En ole ketään ahdistellut keksi vaan lisää juttuja senhän osaat.
- Ondine
Sinä se näät niitä timoja joka puolella minä en kuule voi olla se sun timosi koska olen nainen.
Sinun täytyy olla se sama henkilö joka oli jotain toista naista haukkunut sekin puhui jostain Timosta sulle ne haukut olisi kuuluneet eikä mulle. Eijeesus nimimerkillä oleva sanoi että sinä olet luullut häntä joksikin Timon naiseksi ja olet kuulemma haukkunut häntä millon mistäkin. Minä sain haukut sun puolesta.
Ole hyvä.
Asiat alkaa näköjään selkiintyy.
- Ondine
Turha mun niskoille vierittää viestien poistelua itse ne poistit.
Mia mikä lie oletkaan.
Mun mieltä et pysty tuolla sekoilullas hajottaan.
Minähän kirjoittelen täällä niin monta viestiä Pekalle kuin haluan. :)- Ondine
No se on sitte sana sanaa vastaan joku varmaan kerkesi lukea ne sun viestit vaikken minä kerennytkään.
- Ondine
Se laulu video jonka aikaisemmin Pekka lähetin niin tarkoitin sillä että vaikka meillä ei olekaan historiaa sitä voisi olla tulevaisuudessa.
Elä elämääsi niin kuin tahdot ja Olet elänytkin.
Ei sun tarvi näihin mun viesteihin mies reagoida jos et tahdo.
En voi mitään sille että ihastuin suhun tämän ei silti tarvitse muuksimuuttua mitä se nyt on.Emme ole kiinnostuneet samasta Pekasta.
Pekka ei seurustele 13-kesäisten Eero-poikien kanssa, jotka tekevät seuraavat alkeelliset kirjoitusvirheet, tai ylipäänsä lasten kanssa.
Ei "kerro sen ikä", vaan "kerro hänen ikänsä"? Ihmiseen ei viitata se-pronominilla.
Ei "meneppä", vaan "menepä". Menepä -sanan kirjoitusasuun ei kuulu geminaattaa!- Ondine
Pyysin äsken että mene pois et osaa lopettaa vaan jauhat ja jauhat. Enkä minä sulta kysynyt onko kyse samasta Pekasta vaan tuolta loov tyypiltä vai sinäkö olet myös se.
Jälleen poistelet viestejä.
Sotket ketjuani teet vain palveluksen mulle kun itse niitä poistat kiitos siitä. Ondine kirjoitti:
Pyysin äsken että mene pois et osaa lopettaa vaan jauhat ja jauhat. Enkä minä sulta kysynyt onko kyse samasta Pekasta vaan tuolta loov tyypiltä vai sinäkö olet myös se.
Jälleen poistelet viestejä.
Sotket ketjuani teet vain palveluksen mulle kun itse niitä poistat kiitos siitä.Kirjoita toki "Pekalle" ihan niin monta viestiä kuin haluat,
kuka ikinä hän onkaan Suomen tuhansista Pekoista.
En ole missään kieltänyt sinua kirjoittelemasta Pekalle,
ja olen tässäkin keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä nimimerkilläni.- Höpötyksiä
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Kirjoita toki "Pekalle" ihan niin monta viestiä kuin haluat,
kuka ikinä hän onkaan Suomen tuhansista Pekoista.
En ole missään kieltänyt sinua kirjoittelemasta Pekalle,
ja olen tässäkin keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä nimimerkilläni.Mitä vittua taas höpiset ettet muilla nimimerkeillä kirjota, kun ketju muilla nimimerkeillä täynnä sun sairaita
- olivihainennainen
Aamun uutisissa oli että joku norjalainen ex-emäntä oli vihaistuksissaan polttanut miehen auton, pihaankin oikein.
- Sairaitahöpötyksiä
Lääkitys pettänyt?
- Ondine-trollimo
Eero, miksette ostaneet Tuula-äiteesi kanssa
minulle parempaa lahjaa 26.2-johdosta?. Eikö pankkiiri von Eduskuntaanpyrkijä
antanut rahnukkaa?
Odotin olkkariini pronssista Brightonin härän kopiota!
Ettäs tiedätte! - ellinmusiikit
ellinooran musiikit ovat kyllä... että huhhuh oikein sanoituksistakin.
- Tyynenmerenhomo
Meikäläinen on homo.
Meikäläinen haluaa homostella.
Mutta A-mies ei ole meikäläisiä.
Ei löydy homoutta edes takimmaisesta komerosta,
panotarpeiksi.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877