Merentuollapuolen

Ondine

Sulkeudun nyt loppuiäksi.
En ole halunnut sulle koskaan ahdistusta jos olen omalla käytökselläni jollainlailla sen tehnyt niin anteeksi.
Keskityn nyt siihen mihin pitääkin.

50

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öööhjööllhh

Olet omaksunut kliseisen anteeksipyyntö metodin, jossa pahoitellaan aiheutettua mielipahaa, ts ilmaistaan että harmi kun tunnet mielipahaa, oma vikasi. Syyllistetään oletetut tuntemukset. Ei sitä miten on toiminut tai saa siitä käsitystä.

Miesystäväsi tuskin luki toistoasi, tuskin tätäkään lausetta missä helpotat oloasi ei kellekkään.

• Ondine

En minä ketään yritä syyllistää yritän päästä omasta harhastani pois.

Eikä hän ole miesystäväni en tunne häntä.

• Åpiutt
        Ondine kirjoitti:

En minä ketään yritä syyllistää yritän päästä omasta harhastani pois.

Eikä hän ole miesystäväni en tunne häntä.

Voi juma teidän juttuja! Et tunne!

• Ondine

Tiedän, mutten tunne pitäiskö tuntea?

• "Miesystäväsi tuskin luki toistoasi"???

Mistä päätelet, että aloitus on kirjoitettu miesystävälle?

• Ondine

Ei sellaista kukaan loputtomiin jaksa kun kokoajan haukutaan.

Turha sitten suuttua siitä jos en näy.

• kaikenlaisiajut

Joo hyviä juttuja, musiikkijuttuja, kuvittelepa itse: joku Ellinoora tekee hevi-musiikkia, minkähänlaista tulisi?

• Ondine

Miksi vastasit aloitukseen kerro heti?

• Ondine

Joo anteeksi harha meinaa ottaa valtaan kun menin katsoin tuon rakkaus laulu videon youtubesta.

• Ondine

Miten niin ei kellekään aloitus on Pekalle.

• Looov

Miun Pekka
        😇

• Ondine

Tuskin on sun.

• Looov

On se ja me rakastetaan toisiamme 💪
        ❤️

• Looov

Kerro sie, sinäkin tiedät millainen Pekka on 😉

• Looov

"Oletko karjalaisia vai romaneja, koskapa murteesi
        on tuollainen?"
        - En ole kumpikaan noista.

Kerro nyt ensin puhummeko edes samasta Pekasta?
        - Kerro sinä minkalainen Pekkasi on.

• Looov

Mistäs tuon tietää jos "Ondine" haaveilee miun Pekasta 😄🙈 haaveile vaan, ei haittaa.💪❤️

• Ondine

No kerroppa sen ikä niin tiedän sitten paremmin..

• Ondine

Kerro se ikä niin kerron onko sama kyseessä muuten ei voi tietää.

Antaskohan Pekka mulle pusun..

• Äläsulkeudu

Et sinä ole hänelle etkä kenellekään tehnyt mitään pahaa, elämä vaan on joskus yhtä sekamelskaa, meillä jokaisella, varsinkin tunneasioiden puolella. Jospa teillä kaikki kääntyy vielä hyväksi.

• Ondine

Kiitos sanoistasi mutta en odota enää mitään.

Tapahtuu jos tapahtuu.

• Toivotanteille
        Ondine kirjoitti:

Kiitos sanoistasi mutta en odota enää mitään.

Tapahtuu jos tapahtuu.

Kuitenkin kaikkea hyvää.

• Ondine

Turha kyseisen miehen multa ainakaan mitään ei tule tapahtumaan ainakaan kuukausiin tai koskaan.

Enkä luule että hän olet harha se vaan.

• Toivonteille
        Ondine kirjoitti:

Turha kyseisen miehen multa ainakaan mitään ei tule tapahtumaan ainakaan kuukausiin tai koskaan.

Enkä luule että hän olet harha se vaan.

En ole mieshenkilö, ihan vain muuten kirjoitin kaksi ylempää viestiä sinulle. pahoittelut jos pahoitin mielesi.

• Ondine

No empä niin luullutkaan ihan sama kuka olet. :) Mitenkä sinä vieras ihminen minun mielen pahoittaisit.

• Hrj.ei.parisuhteille

Anteeksi että saa. Vaikka tappaisitta te SOVITATTE TEKONNE. Olin minä elossa tai en. Sovittelua ei tule. Oikeudessa nähdään.

Viranomaisten täytyy jo puuttua:

https://web.archive.org/web/20180820150612/https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005797346.html

"Varatuomari Torvinen vaatii lainmuutosta ja internetin palveluntarjoajia rikosoikeudelliseen vastuuseen törkykirjoitusten julkaisemisesta. Kaksi hänen asiakastaan on tehnyt itsemurhan netin törkypuheiden takia. ”Suomi24 on kaikkein pahin töryn tarjoaja. Se pitäisi lopettaa, sillä siellä voi loukata mitä tahansa. ”

Tämä vain yksi asianajotoimisto.

Voisiko viranomaiset puuttua. Perättömistä ilmiannoista voi joutua myös vankilaan. Rangaistusvaatimus kyllä.

Anteeksi antoa että tule saamaan. Pidän tästä kiinni. Vaikka kuinka injektoitta myrkkyjä etuotsaan ja rappeutatte. Tyhmenen ja luuletta selviävänne. Geeniperimä niin suuri että siitä tulee totuus kansio biologisesta isästä ja siellä lukee: RANGAISTUSVAATIMUS KYLLÄ! En elä varmaan edes yhtä vuotta enään vammojen takia niin ei sillä ole väliä mitä te tarjoatta. Rahaa, taloa tai puolisoa niin kuin n. Vuosi sitten. Se i käynyt silloin eikä se ule käymään ikinä. Te sovitatte tekonne. Te tuletta vastuulle teoistanne!

Se pakkouskonto pois. Se on vain RAHA RAHA AHNEUS mikä teitä laittaa tekemään sitä. EI JEESUS. Ei kiinnosta lahkot. Oikeudessa nämä hoidetaan.

• Ondine

Turhaan mulle jauhat en minä sun asioista ole vastuussa kun en edes tiedä kuka olet ei ole tapana törkyjä kirjoitella.

• 1. Onko aloituksesi naiselle - vai miehelle
      nimimerkki "Merentuollapuolen"?

2. Oletko itse mies vai nainen
      nimimerkki "Merentuollapuolen"?

3. Mistä ja milloin tapahtuneesta mahdat pyytää
      anteeksi nimimerkki "Merentuollapuolen"?

(4. Minkä meren tuolla puolen olet?)

5. Etkö tiedä nimimerkki "Merentuollapuolen", että

a) hyvään anteeksipyyntöön ei liity "jossittelua"?
      b) korrektisti toimien anteeksipyyntö esitetään henkilökohtaisesti
      ei anonyyminä, anonyymillä palstalla.

Tsemppiä ap:lle, jotta rohkenee pyytää itsensä identifioiden
      suoraan loukkaustensa kohteelta anteeksi.

T: Ei koskaan ap. (eli keskusteluketjun aloittaja)

• Ondine

Voi helevetti. Yleensä nainen ikävöi miestä ja Pekka on miehen nimi jos et sitä tiennyt. Meneppä niitten analyysies kanssa korpeen.
        Taas tuli palstan vaki asukki paikalle.

• Ondine

Minäpä en ole mitään poistellut en tiedä mistä viesteistä puhut.
        On kato muutakin elämää kuin tämä palsta. :D

• Kannattaalukia

Tommy Hellsten on viisas mies

• pelotuskuvia

Robert Ludlum - Omega Ihmiset, josta on tehty myös elokuva jonka nimi on The Osterman Weekend.

• nopeatsatamat

Mikä oli paikka: jos menet Suomesta englantiin, niin satamat, Brighton, varsinkin jos jollain nopealla veneellä menee niin sinne kannattaisi, Portsmouth on toinen mihin voisi silloin mennä.

• Ondine

Voisitko ystävällisesti jättää tämän aloittamani ketjun täällä kaivataan Pekkaa oikeaa miestä hän on mies makuuni ei ollut sulle etkö osaa lopettaa.
      Mun ei kuule tarvi ketään esittää.
      En esim kirjoita noin nopeasti kuin sinä.
      Yhdellä sormella täällä näpyttelen.

• muistavaihtaaautoa

Yleensä tollanen vakuuttelu on epäluotettavaa. Eli se toinen ei edelleenkään pääse sun ahdistelultasi rauhaan. Läskipää seurailee jatkossakin.

• Ondine

En ole ketään ahdistellut keksi vaan lisää juttuja senhän osaat.

• Ondine

Sinä se näät niitä timoja joka puolella minä en kuule voi olla se sun timosi koska olen nainen.

Sinun täytyy olla se sama henkilö joka oli jotain toista naista haukkunut sekin puhui jostain Timosta sulle ne haukut olisi kuuluneet eikä mulle. Eijeesus nimimerkillä oleva sanoi että sinä olet luullut häntä joksikin Timon naiseksi ja olet kuulemma haukkunut häntä millon mistäkin. Minä sain haukut sun puolesta.
        Ole hyvä.
        Asiat alkaa näköjään selkiintyy.

• Ondine

Turha mun niskoille vierittää viestien poistelua itse ne poistit.
      Mia mikä lie oletkaan.
      Mun mieltä et pysty tuolla sekoilullas hajottaan.

Minähän kirjoittelen täällä niin monta viestiä Pekalle kuin haluan. :)

• Ondine

No se on sitte sana sanaa vastaan joku varmaan kerkesi lukea ne sun viestit vaikken minä kerennytkään.

• Ondine

Se laulu video jonka aikaisemmin Pekka lähetin niin tarkoitin sillä että vaikka meillä ei olekaan historiaa sitä voisi olla tulevaisuudessa.

Elä elämääsi niin kuin tahdot ja Olet elänytkin.
      Ei sun tarvi näihin mun viesteihin mies reagoida jos et tahdo.

En voi mitään sille että ihastuin suhun tämän ei silti tarvitse muuksimuuttua mitä se nyt on.

• Emme ole kiinnostuneet samasta Pekasta.
        Pekka ei seurustele 13-kesäisten Eero-poikien kanssa, jotka tekevät seuraavat alkeelliset kirjoitusvirheet, tai ylipäänsä lasten kanssa.

Ei "kerro sen ikä", vaan "kerro hänen ikänsä"? Ihmiseen ei viitata se-pronominilla.

Ei "meneppä", vaan "menepä". Menepä -sanan kirjoitusasuun ei kuulu geminaattaa!

• Ondine

Pyysin äsken että mene pois et osaa lopettaa vaan jauhat ja jauhat. Enkä minä sulta kysynyt onko kyse samasta Pekasta vaan tuolta loov tyypiltä vai sinäkö olet myös se.
        Jälleen poistelet viestejä.

Sotket ketjuani teet vain palveluksen mulle kun itse niitä poistat kiitos siitä.

• Ondine kirjoitti:

Pyysin äsken että mene pois et osaa lopettaa vaan jauhat ja jauhat. Enkä minä sulta kysynyt onko kyse samasta Pekasta vaan tuolta loov tyypiltä vai sinäkö olet myös se.
        Jälleen poistelet viestejä.

Sotket ketjuani teet vain palveluksen mulle kun itse niitä poistat kiitos siitä.

Kirjoita toki "Pekalle" ihan niin monta viestiä kuin haluat,
        kuka ikinä hän onkaan Suomen tuhansista Pekoista.
        En ole missään kieltänyt sinua kirjoittelemasta Pekalle,
        ja olen tässäkin keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä nimimerkilläni.

• Höpötyksiä
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Kirjoita toki "Pekalle" ihan niin monta viestiä kuin haluat,
        kuka ikinä hän onkaan Suomen tuhansista Pekoista.
        En ole missään kieltänyt sinua kirjoittelemasta Pekalle,
        ja olen tässäkin keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä nimimerkilläni.

Mitä vittua taas höpiset ettet muilla nimimerkeillä kirjota, kun ketju muilla nimimerkeillä täynnä sun sairaita

• olivihainennainen

Aamun uutisissa oli että joku norjalainen ex-emäntä oli vihaistuksissaan polttanut miehen auton, pihaankin oikein.

• Sairaitahöpötyksiä

Lääkitys pettänyt?

• Ondine-trollimo

Eero, miksette ostaneet Tuula-äiteesi kanssa
      minulle parempaa lahjaa 26.2-johdosta?. Eikö pankkiiri von Eduskuntaanpyrkijä
      antanut rahnukkaa?

Odotin olkkariini pronssista Brightonin härän kopiota!
      Ettäs tiedätte!

• ellinmusiikit

ellinooran musiikit ovat kyllä... että huhhuh oikein sanoituksistakin.

• Tyynenmerenhomo

Meikäläinen on homo.
      Meikäläinen haluaa homostella.

Mutta A-mies ei ole meikäläisiä.
      Ei löydy homoutta edes takimmaisesta komerosta,
      panotarpeiksi.

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2866
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1258
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      901
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe