En siis kirjoita sulle mies

Ex-kaivatulle

Pidä mielessä.

23

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovempaalinjaa

Itävallan valtionjohtajan suunnitelmat tietää hyvinkin, jotta ei Atlantin yli tarvitse lähetellä kysymyksiä kirjeinä.

Itävaltalaiset: ei varmastikaan ota mitään isi-taistelijoita maahan.

• Nyttiedän

Artsi tässä moi!

• etkömuka

Kirjotitpas juuri tuonkin aloituksen hänelle :D

• kirjeitävoikirjoittaa

Niin jos kirjoittelisi kirjeitä kaikille valtionpäämiehille, kuten vaikka Kolumbian presidentillekin, voisi tulla hyviä vastauksia :)

• komeitakirjeitä

Tuollaisissa on se että: nyt on nähty vaivaakin vähän eikä mikään nettiviesti, kun oikea ja itse kirjoitettu oikea kirje, sitten.

• Kaivatomaahautaasi

Miksi luulisin että kirjoittaisit juuri minulle enhän edes aktiivisesti kirjoittele täällä ja kun sen teen niin trollaan trolleja lähinnä. En halua rakkauttasi enkä sympatiaasi eikä tuo naiivi vihasi kiinnosta minua senkuin jatkat paskan artikuloimistasi.

• Ajatusta_hetkeen

Olisi ihan hirveää jos oma kaivattuni kirjoitttaisi jotain tuollaista.
        Onhan sekin mahdollista. En vain tiedä että hänellä olisi minua kohtaan jotain negatiivisia tunteita.
        Mutta minä kyllä kirjoitan hänelle täällä.
        Samat on tunteet.edelleen , eikä ne niin vain muutu. Ikävä on hirmuinen.
        En ole siis aloittaja vaan kommentoin sivusta.

• Ajatusta_hetkeen

Et ilmeisesti lukenut vastaustani loppuun asti kun kyselet olenko aloittaja..
        En ole aloittaja kuten kirjoitin tuohon aiemman vastaukseni loppuun " en ole aloittaja , kommentoin vaan sivusta"
        En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla että olisin jotenkin kiero tai vähemmän filantrooppinen..
        Kun emme me edes tunne toisiamme.
        Enkä ole mielestäni kiero tai mitenkään epäystävällinen..

• eipääsemaahan

Kirjoitapa sitten oikea kirjallinen kirje jollekin Itävallan valtakunnan johtajalle että mitä mieltä on isi-maahanpalaajista :)

• Minä kysyn sivusta:

Miksi ALOITTAJAN tulisi olla kiinnostunut
        Itävallan maahanmuuttopolitiikasta,
        sen sivujuonteista ja käytänteistä?

Onko sinulla syytä uskoa, että ap.
        a) asuu Itävallassa, b) viettää paljon aikaa Itävallassa
        c) suunnittelee Itävaltaan muuttoa tai d) hänellä on
        itävaltalainen puoliso t. elämänkumppani?

T: Ei ap. (koskaan)

• Aloitus ei ole minulta,
      koska en sellaisia tee.

Kuka käyttääkään fraasia "pidä mielessäsi",
      jollainen aloituksessa esiintyi(?)
      -En minä ainakaan.

T: Ei ap. kuten jo nimimerkkikin kertoo

• lol.pim

En ikimaailmasssa olettaisi sellaista! Lepo vaan ja nyt perjantain viettoon, pirkkosein ;)

• 321kg3213f

Onko jalkapallo pyöreä vai soikea?

• Halveksinsellaista

Hyvä. En voisi kuvitellakkaan suhdetta ihmisen kanssa joka harrastaa panosuhteita. Liian moraalitonta makuuni.

• joseihaittaa

No ei haittaile varmaan paljon tuollainen jos et kirjoittele ollenkaankaan.

• Hänodottaaminua

Saan pillua kaivetultani ilman palstaharhojakin. Tiedän hänen tilanteensa.

• Vaistoihinluotan

Komppaan edellistä. Kyllä mies vaistoaa kaipauksen määrän.

• turhatoivokyl

Olisi kyl reilua, jos tälläsiin alotuksiin laitettais kunnon tunnisteen, että sivullisten ei tarvitsisi miettiä, että oliko tuo nyt sitten minulle.

• Ananymous

Hei, en minä tai kukaan muukaan oleta niin, joten ole huoleti.

• SöpölleMialle

Ihana söpö Mia, sinäkö se olet? Minä kirjoittelen sinulle joka päivä, jo vuosien ajan. 😍❤❤❤🙌

• aitoriitta

Mutta. Minäpä kirjoitan sinulle ja toivotan hyvää yötä. Toivon, että saat oikein kunnon pitkät unet.

• Läskilyllerö

Aito homo olet.

• Pidäselöysätunkkis

Kuule, ihan sama nainen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2866
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1258
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      901
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe