Pidä mielessä.
En siis kirjoita sulle mies
23
50
Vastaukset
- kovempaalinjaa
Itävallan valtionjohtajan suunnitelmat tietää hyvinkin, jotta ei Atlantin yli tarvitse lähetellä kysymyksiä kirjeinä.
Itävaltalaiset: ei varmastikaan ota mitään isi-taistelijoita maahan. - Nyttiedän
Artsi tässä moi!
- etkömuka
Kirjotitpas juuri tuonkin aloituksen hänelle :D
- kirjeitävoikirjoittaa
Niin jos kirjoittelisi kirjeitä kaikille valtionpäämiehille, kuten vaikka Kolumbian presidentillekin, voisi tulla hyviä vastauksia :)
- komeitakirjeitä
Tuollaisissa on se että: nyt on nähty vaivaakin vähän eikä mikään nettiviesti, kun oikea ja itse kirjoitettu oikea kirje, sitten.
- Kaivatomaahautaasi
Miksi luulisin että kirjoittaisit juuri minulle enhän edes aktiivisesti kirjoittele täällä ja kun sen teen niin trollaan trolleja lähinnä. En halua rakkauttasi enkä sympatiaasi eikä tuo naiivi vihasi kiinnosta minua senkuin jatkat paskan artikuloimistasi.
- Ajatusta_hetkeen
Olisi ihan hirveää jos oma kaivattuni kirjoitttaisi jotain tuollaista.
Onhan sekin mahdollista. En vain tiedä että hänellä olisi minua kohtaan jotain negatiivisia tunteita.
Mutta minä kyllä kirjoitan hänelle täällä.
Samat on tunteet.edelleen , eikä ne niin vain muutu. Ikävä on hirmuinen.
En ole siis aloittaja vaan kommentoin sivusta. - Ajatusta_hetkeen
Et ilmeisesti lukenut vastaustani loppuun asti kun kyselet olenko aloittaja..
En ole aloittaja kuten kirjoitin tuohon aiemman vastaukseni loppuun " en ole aloittaja , kommentoin vaan sivusta"
En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla että olisin jotenkin kiero tai vähemmän filantrooppinen..
Kun emme me edes tunne toisiamme.
Enkä ole mielestäni kiero tai mitenkään epäystävällinen..
- eipääsemaahan
Kirjoitapa sitten oikea kirjallinen kirje jollekin Itävallan valtakunnan johtajalle että mitä mieltä on isi-maahanpalaajista :)
Minä kysyn sivusta:
Miksi ALOITTAJAN tulisi olla kiinnostunut
Itävallan maahanmuuttopolitiikasta,
sen sivujuonteista ja käytänteistä?
Onko sinulla syytä uskoa, että ap.
a) asuu Itävallassa, b) viettää paljon aikaa Itävallassa
c) suunnittelee Itävaltaan muuttoa tai d) hänellä on
itävaltalainen puoliso t. elämänkumppani?
T: Ei ap. (koskaan)
Aloitus ei ole minulta,
koska en sellaisia tee.
Kuka käyttääkään fraasia "pidä mielessäsi",
jollainen aloituksessa esiintyi(?)
-En minä ainakaan.
T: Ei ap. kuten jo nimimerkkikin kertoo- lol.pim
En ikimaailmasssa olettaisi sellaista! Lepo vaan ja nyt perjantain viettoon, pirkkosein ;)
- 321kg3213f
Onko jalkapallo pyöreä vai soikea?
- Halveksinsellaista
Hyvä. En voisi kuvitellakkaan suhdetta ihmisen kanssa joka harrastaa panosuhteita. Liian moraalitonta makuuni.
- joseihaittaa
No ei haittaile varmaan paljon tuollainen jos et kirjoittele ollenkaankaan.
- Hänodottaaminua
Saan pillua kaivetultani ilman palstaharhojakin. Tiedän hänen tilanteensa.
- Vaistoihinluotan
Komppaan edellistä. Kyllä mies vaistoaa kaipauksen määrän.
- turhatoivokyl
Olisi kyl reilua, jos tälläsiin alotuksiin laitettais kunnon tunnisteen, että sivullisten ei tarvitsisi miettiä, että oliko tuo nyt sitten minulle.
- Ananymous
Hei, en minä tai kukaan muukaan oleta niin, joten ole huoleti.
- SöpölleMialle
Ihana söpö Mia, sinäkö se olet? Minä kirjoittelen sinulle joka päivä, jo vuosien ajan. 😍❤❤❤🙌
- aitoriitta
Mutta. Minäpä kirjoitan sinulle ja toivotan hyvää yötä. Toivon, että saat oikein kunnon pitkät unet.
- Läskilyllerö
Aito homo olet.
- Pidäselöysätunkkis
Kuule, ihan sama nainen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877