Muuan rodoslainen baarimikko sanoi minulle, että Rodoksella voi ottaa aurinkoa jo maaliskuussa. Eipä näy ainoatakaan auringonpalvojaa Rodoksen rannoilla tällä hetkellä. Syynä saattaa olla, että lämmintä on 11 astetta ja sataa tihuttaa hiljalleen. Rodoksen lentokentällekään ei tule yhtään koneellista auringonpalvojia tänään.
Sää on viileä tietysti koko Välimeren alueella. Espanjan vilkkaimmalla turistisaarella Mallorcalla ei ole yhtään parempi rantasää, mutta koska saarella ja sen pääkaupungissa Palmassa voi tehdä talvella muutakin kuin ottaa aurinkoa, turisteja on jonkin verran talvellakin. Palmassa asuu yli 400 000 ihmistä, joten talvituristi ei tunne oloaan yksinäiseksi.
Espanjan suurempi vauraus näkyy rantojen leveiden promenadien kiiltävissä laatoituksissa ja ison lentokenttäterminaalin toimivuudessa ja ruuhkattomuudessa. Kukaan ei aja moottoripyörällä pitkin jalkakäytäviä, ja hyväkuntoiset moottoritiet vievät perille. Kielitaidottomille perusjunteille taitaa yhä olla pari suomalaisbaaria El Terrenossa?
Auringonpalvontaa sateessa
Myös_Riccione_käy
1
118
Vastaukset
- Pois-sateisesta
Suomessakin voi ottaa aurinkoa jo maaliskuussa. Esimerkiksi tänään, ja nyt on maaliskuu.
Sää on viileää koko Euroopassa talvisaikaan, paitsi Kanarialla, jossa se on talvellakin joskus jopa helteistä. Silti en itse pidä niistä laava-saarista kovin paljon. Vaikka lämmintä onkin.
Rohkeimmat (jotka eivät pelkää vatsatauteja) lentävät tietenkin Thaimaaseen. Itse en olen ollut Thaimaassa, mutta sensijaan tammikuussa Floridassa ja sielläkin oli paikoittain (esimerkiksi Key West:issä) tukalan kuumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042