Unohtuiko lääkkeet?

Unohtuiko

Unohtuiko?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihäntoki

      Aamun lääkkeet purkista on otettu ja uusi kipulaastari laitettu paikalleen.

    • kerrorohkeasti

      Unohtuiko viskipullon ostaminen eilen alkosta Sinulta?

    • SexyAlfaRomeo

      Formulaviikonloppu.

      • urheilulimusiini

        On kylläkin niin, mielenkiintoista katsoa että miten pärjäävät kilpailuissa taas.

        Oikeasti komeampi autoissa on tuollainen kuin jatkettu limusiini-mercedes, jatkettu Maserati, urheilu-limusiini nopeuksillaan, jossain oli tuollainenkin.


    • Lääkehiilet

      Miten ihmiset jaksaa tätä kulunutta läppää. Aina sama lääkkeet lääkkeet, muistitko lääkkeet, vain otettu lääke auttaa, ota lääkkeet.. Ei voi olla enää väsyneempää "vitsiä".

    • Pillerit.oordningissa

      Lääkkeet ei unohdu kun ne annostelee valmiiksi dosetteihin. Mulla on neljä lokeroa jokaiselle viikonpäivälle. Yhteensä 11 pilleriä jokaiselle päivälle. Vitamiineille ja luontaistuotteille on dosetti missä on lokerot kahdelle viikolle. Se oli ennen lääkkeille viikoksi kaksilokeroa päivälle. Kun ostin uuden missä on enemmän lokeroita niin otin vanhan vitamiinikäyttöön!

    • SugaPaa

      Laitakste hienon sokerin oikeeseen astiaan ikinä?

      • Pillerit.oordningissa

        Mun ei tarvi kun en käytä sokeria! Astia kyllä löytyy (kristallinen)


    • Ei ole unohtunut, vaikka joskus ne voi yhdeltä päivältä unohtuakin, eikä siihen kenenkään maailma kaadu, ei minun eikä muiden =)

    • Hrj.ei.ismejä

      Edelleen injektoidaan hermomyrkkyä etuotsaan! PAKKOJEESUSTELLAAN.
      EI TULE PARISUHDETTA!

      VAIKKA UHKAATTE TELOITTAA TÄNÄÄN:
      EI USKONTOA. EI JEESUS.
      EN ANNA ANTEEKSI. TE SOVITATTE VIELÄ KAIKEN. OLIN ELOSSA TAI EN.

    • Eiole

      Ei unohtunut.

    • dementiasionpaha

      Vastahan sinä siellä apoteekissa kehuit käyneesi. Vai oliko se alko?

      • Hrj.ei.ismejä

        Kyllä. Injektoitta etuotsan ja joudun lypsettäväksi hoitokotiin. Ei onnistu.

        Anteeksi että saa. Vaikka tappaisitta te SOVITATTE TEKONNE. Olin minä elossa tai en. Sovittelua ei tule. Oikeudessa nähdään.

        Viranomaisten täytyy jo puuttua:

        https://web.archive.org/web/20180820150612/https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005797346.html

        "Varatuomari Torvinen vaatii lainmuutosta ja internetin palveluntarjoajia rikosoikeudelliseen vastuuseen törkykirjoitusten julkaisemisesta. Kaksi hänen asiakastaan on tehnyt itsemurhan netin törkypuheiden takia. ”Suomi24 on kaikkein pahin töryn tarjoaja. Se pitäisi lopettaa, sillä siellä voi loukata mitä tahansa. ”

        Tämä vain yksi asianajotoimisto.

        Voisiko viranomaiset puuttua. Perättömistä ilmiannoista voi joutua myös vankilaan. Rangaistusvaatimus kyllä.

        Anteeksi antoa että tule saamaan. Pidän tästä kiinni. Vaikka kuinka injektoitta myrkkyjä etuotsaan ja rappeutatte. Tyhmenen ja luuletta selviävänne. Geeniperimä niin suuri että siitä tulee totuus kansio biologisesta isästä ja siellä lukee: RANGAISTUSVAATIMUS KYLLÄ! En elä varmaan edes yhtä vuotta enään vammojen takia niin ei sillä ole väliä mitä te tarjoatta. Rahaa, taloa tai puolisoa niin kuin n. Vuosi sitten. Se i käynyt silloin eikä se ule käymään ikinä. Te sovitatte tekonne. Te tuletta vastuulle teoistanne!

        Se pakkouskonto pois. Se on vain RAHA RAHA AHNEUS mikä teitä laittaa tekemään sitä. EI JEESUS. Ei kiinnosta lahkot. Oikeudessa nämä hoidetaan.


    • ylimääräinenkokous

      kyllä siinä on koottava kaikki hoitajat paikalle jos unilääke jäänyt jakamatta. sitten etsitään syyllisiä koko kunnasta.
      kaikki käydäänb läpi.

    • lääkevastaaja

      se vitun syyllinen löytyy.

    • kukajättilääkkeen

      kaikki riiviin hoitajaämmät kuka syyllinen

    • Hrj.ei.ismejä

      Nämä lääke keskustelut tulevat yleensä kun saan injektion etuotsaan. Se laitetaan kyynelkanavan vierestä piikillä. Olo on yhtäkkiä kuin olisi humalassa. Vaikka ei olisi edes juonut alkoholia.

      Se rappeuttaa etuotsaa. Google etuotsarappeuma. Sitten jatkuu sama väkivaltakierre. Fyysistä, henkistä, seksuaalista ja hengellistä väkivaltaa ja ahdinkoa. Sitten tulee BIM yllätys yllätys USKO, JEESUS JA RUKOILE. Se ei toimi. Sama toistuu. Toistuu ja toistuu. Sanonpahan vaan että vaikka aseella uhkaatte että usko niin en minä usko. EI JEESUS.

      Oikeudessa tavataan. Muu ei käy. Vaikka kuolemalla uhkaatte. Ei käy. Kuolen muutenkin kohta viimeistään lähivuosina tai muutun dementikoksi. Totuus on puolellani ja vääryys liian iso.

      Kyse on RAHASTA, AHNEUDESTA ja halutaan suojella tiettyjä päättäjiä.

      Kyse ei ole pelkästään minusta vaan kaikkien Suomalaisten oikeusturvasta.

    • Lutka

      Horo jätti unilääkkeen purkista.

      • hyväniin

        Hahhaahhaaa valvo saatana


      • EviCantusKuolaLupus
        hyväniin kirjoitti:

        Hahhaahhaaa valvo saatana

        Kylläisenä sä He Kot Telet koko ky(y)länki puole.sta.
        Ja kohta joudut istumaanki. Mihis ne Kersas lääkkeineen sitte sijotetaan?
        - Volvoon ei ainakaan. Ja senkin oot ihan ite "järjestäny". ;)


    • uppoaakokaaliinperkele

      Tosi tarinaahan tuo on työelämästä.

    • viraomaisvalvontaa

      Olet vissiin Esperin tai Attendon yksikössä...

    • Julkinenhallinto

      Kunnan omassa yksikössä noin käynyt kaikki mukana

    • Kuntatoimii

      Mulkuton esimies mulkullinen esimies ja mulkuton esimies plus henkilökuntaa työterveyshuoltoa mukana.

      Haista sinä vittu joka et ymmärrä mitään näistä aioista.

    • SussuSamMaltaJA

      Ei pääse Vahingossakaan Poppa Konitohtorin lääkkeet Nysse-Setineen huomaamatta, ku on nii Pihat , Pöntöt, P-Urkit ku Huuletki Ar Pia täynnä. ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe