Kontio nalle hinta? + kokemuksia

vaillamökkiä

Ajattelin ostaa kontion nalle 40m2 mökin talviasuttavana ja mietin mitä hinta mahtaisi olla. Sivuilla ei löydy minkäänlaista hinnastoa. Haluaisin ostaa pienen kaksikerroksisen mökin mikä olisi talviasuttava, että jos on ideoita, olisin valmis kuuntelemaan.

Jos joku on ostanut kyseisen mallin mitä mieltä olet siitä?

7

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ideaa_tyrkyllä

      Kontiolta ei hinnaston lisäksi varmaan löydy myös sähköpostiosoitetta tai edes puh.numeroa, sieltä kun tavallisesti luulisi löytyvän tarkimmat hinta-arviot?

      • osaatkohakea

        Kyllä kontion sivuilta löytyy yhteystiedot ja puhelinnumerot.


      • vaillamökkiä

        Koska ajatus ei ole vielä varma en haluaisi tuhlata myyjien aikaa jos joku pystyy kertomaan karkean hinnan mitä tarvitsisin. Asia on siis yhä erittäin epävarma hankkisinko tommosen parikymppisellä opiskelijalla ei nimittäin ole valuuttaa ottamaan kaikista kallein.


    • Kesällärakennetaan

      Aikainen kevät / myöhäinen syksy käyttöön Nalle 30 parvella 180 lamellihirrellä, omin muutoksin ja rahteineen 32kE

      • vaillamökkiä

        Onnistuko kaikki hyvin? Olen kuullut monilta eri mielipiteitä siitä miten kontio hoitaa asiansa. Osa pelottelee että kaikki mahdollinen on mennyt väärin ja toisilla on kaikki mennyt ihan nappiin.


    • Kesällärakennetaan

      Ollaan vasta alkumetreillä, joten ei ole vielä kokemusta. Oletettu toimitus V29

    • Nallenkomero

      40 m2:n Kontio nalle hinnasto löytyy komerot-osiosta. Sieltä voit tarkistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe