Miksi keskustelet Tesloista täällä, vaikka FB löytyy ryhmiä joissa ihmiset keskustelevat omilla nimi

Miksi keskustelet Tesloista täällä, vaikka FB löytyy ryhmiä joissa ihmiset keskustelevat omilla nimillään? Oletteko ujoja mielipiteinenne kanssa? Voin kertoa, että kaikki asiat on paljon luotettavampia, niin kehut kuin moitteet, kun kirjoitetaan omalla nimellä. Mutta ehkä jollekin ihmistyypille sopii nämä suomi24 keskustelut. Hyvää ja aurinkoista kevättä kaikille! :)
Ilmoita


Naamakirja alkanut pätkimään kohta pimahtaa, neukut tekee hiukan jäynää jenkeille?
Ilmoita
Vaikuttavat aivan hihhuleilta FB-ryhmissä. En jaksa riidellä omalla nimelläni ja kun en toisaalta lahkolaiseksikaan alistu, niin anonyymiys sopii mulle.
Ilmoita
Täytyy varmaan alkaa keskustella täällä, kun julkaisin itseasiassa eilen GPS dataa Tesla Club Finlandin FB sivulla joka aivan aukottomasti kertoi, että autoani oli käytetty huollossa mekaanikon omiin ajoihin. Hirveä paskamyrsky hihhuleilta ja minun heitettiin pois ryhmästä.
25 VASTAUSTA:
Ai siellä ei saa esittää edes huollosta kritiikkiä. Eipä yllätä toisaalta.

Tuo Teslan omistajien lahkolaisuus on sikäli ikävä juttu, että on vaikea saada neutraaleja käyttäjäkokemuksia Tesloista. Lahkossahan ei suvaita minkään negatiivisen kertomista ja kaikki pitää kaunistella. Vaikea näin Teslan ostamista harkitsevan sitten arvioida autojen hyvyyttä.
No on kyllä käytöksesi vähintään törkeätä, jopa rikollista meuhkata yleisellä palstalla asiasta josta et ole saanut / kysynyt selvitystä syyttämältäsi osapuolelta. Sinulle kerrottiin varsin selvästi entisen huoltovastaavan toimesta miten asia on todennäköisesti mennyt, mutta se ei Sinulle kelvannut. Oletatko todella että autopilotin toiminnan tarkastus ei vaadi koeajoa, se että auto oli seissyt jossain on Sinulle niin raskas pala että meuhkaat siitä julkisesti ennen asian selvittämistä. Olisiko peiliin katsomisen paikka? Kaikki ei vaan sovi fiksuun porukkaan.
Kfkkfkffkkkffk kirjoitti:
Ai siellä ei saa esittää edes huollosta kritiikkiä. Eipä yllätä toisaalta.

Tuo Teslan omistajien lahkolaisuus on sikäli ikävä juttu, että on vaikea saada neutraaleja käyttäjäkokemuksia Tesloista. Lahkossahan ei suvaita minkään negatiivisen kertomista ja kaikki pitää kaunistella. Vaikea näin Teslan ostamista harkitsevan sitten arvioida autojen hyvyyttä.
Siellä saa antaa kritiikkiä mistä vain, mutta asiassa täytyy olla faktapohjaa tai tuoda selvästi julki jos kyseessä on mielipide, mielipiteelle sitten etsitään totuutta faktapohjilta. Sellainen mielipide jolla syytetään jotakin rikolliseksi kuten ko. tapauksessa ei kuulu hyviin tapoihin.
Joillekin ikävä kyllä oman mielipiteen kritisointi on uskonlahkolaisuutta ja hihhulointia.
sähköautoilija kirjoitti:
No on kyllä käytöksesi vähintään törkeätä, jopa rikollista meuhkata yleisellä palstalla asiasta josta et ole saanut / kysynyt selvitystä syyttämältäsi osapuolelta. Sinulle kerrottiin varsin selvästi entisen huoltovastaavan toimesta miten asia on todennäköisesti mennyt, mutta se ei Sinulle kelvannut. Oletatko todella että autopilotin toiminnan tarkastus ei vaadi koeajoa, se että auto oli seissyt jossain on Sinulle niin raskas pala että meuhkaat siitä julkisesti ennen asian selvittämistä. Olisiko peiliin katsomisen paikka? Kaikki ei vaan sovi fiksuun porukkaan.
Näit varmaan sen datan. Siinä on selvästi tehty koeajo. Mutta se on tehty Kaivoksela-Klaukkala välillä aikaisemmin. Sen toki ymmärrän, mutta en Helsinkiläisen omakotitalon pihassa auton seisomista.
Kapinen_kärry kirjoitti:
Näit varmaan sen datan. Siinä on selvästi tehty koeajo. Mutta se on tehty Kaivoksela-Klaukkala välillä aikaisemmin. Sen toki ymmärrän, mutta en Helsinkiläisen omakotitalon pihassa auton seisomista.
Kuluuko autosi seisomisesta? Vaikka huoltomies olisikin kahvitaukonsa käyttänyt kesken koeajon, onko se sinulta pois?
Sähköautoilija kirjoitti:
Kuluuko autosi seisomisesta? Vaikka huoltomies olisikin kahvitaukonsa käyttänyt kesken koeajon, onko se sinulta pois?
Jos huoltomies käyttäisi autoani omiin ajoihinsa, niin olisi se minulta pois. Sinä arvoisa sähköautoilija voit antaa huoltomiesten ajella autollasi jos niin haluat. Se ei ole minulta pois !
kokokoko kirjoitti:
Jos huoltomies käyttäisi autoani omiin ajoihinsa, niin olisi se minulta pois. Sinä arvoisa sähköautoilija voit antaa huoltomiesten ajella autollasi jos niin haluat. Se ei ole minulta pois !
Tunnut olevan varma kannastasi, oletko saanut selvityksen huoltomieheltä?
Jos et, on enemmän kuin kyseenalaista syytellä ketään nettipalstoilla.
Teslalla jos missä tietävät että ajot näkyvät asiakkaalle, pidät heitä tyhminä.
Minkä kuvan annat itsestäsi Teslalle? Jos ja kun osoittautuu että olet väärässä on sinun vähintäänkin kiusallista käyttää autoasi uudelleen huollossa, minkälaista palvelua silloin odotat saavasi?

Pitäis ajatella ensiks...
sähköautoilija kirjoitti:
Tunnut olevan varma kannastasi, oletko saanut selvityksen huoltomieheltä?
Jos et, on enemmän kuin kyseenalaista syytellä ketään nettipalstoilla.
Teslalla jos missä tietävät että ajot näkyvät asiakkaalle, pidät heitä tyhminä.
Minkä kuvan annat itsestäsi Teslalle? Jos ja kun osoittautuu että olet väärässä on sinun vähintäänkin kiusallista käyttää autoasi uudelleen huollossa, minkälaista palvelua silloin odotat saavasi?

Pitäis ajatella ensiks...
Nyt ei oikein osunut oikeaan osoitteeseen tuo sinun hyökkäyksesi. En tiedä kuka tuo kanssakommentoija on. Ja asiaa selvitetään toki myös Teslan toimesta. Osaan toki viedä asiaa myös virallista tietä. Varmaan aika kiusallista myös Teslan huollolle jäädä tällaisesta kiinni. Minua ei kiinnosta minkälaisen kuvan annan Teslalle. Auton pitää toimia, ja takuukorjauksessa se tulee korjata. Kaikki tieto ja onglmien laatu ja ajankohta on Teslalle annettu koko prosessin ajan. Se todettu ja dokumentoitu vika ei korjaannu kahdella koeajolla ja kotona käynnillä. Minulle tämä auto ei ole uskonto, kuten sinulle. Olen ihan normaali kuluttaja, joka haluaa kalliillta hankinnaltaan laatua ja takuun mukaista korjausta ongelmien ilmetessä.
sähköautoilija kirjoitti:
No on kyllä käytöksesi vähintään törkeätä, jopa rikollista meuhkata yleisellä palstalla asiasta josta et ole saanut / kysynyt selvitystä syyttämältäsi osapuolelta. Sinulle kerrottiin varsin selvästi entisen huoltovastaavan toimesta miten asia on todennäköisesti mennyt, mutta se ei Sinulle kelvannut. Oletatko todella että autopilotin toiminnan tarkastus ei vaadi koeajoa, se että auto oli seissyt jossain on Sinulle niin raskas pala että meuhkaat siitä julkisesti ennen asian selvittämistä. Olisiko peiliin katsomisen paikka? Kaikki ei vaan sovi fiksuun porukkaan.
Ja tähän vielä kommentti. Olit nähtävästi mukana siinä eilisessä paskamyrskyssä. Huomasitko, että vastasin kaikkiin kommenteihin asiallisesti, vaikka te lahkolaiset solvasitte minua rikolliseksi, väititte GPS signaalin olevan väärennetty (absurdi väite), ette uskoneet totuutta vaikka se oli nähtävissä. Tämä kotona käynti ja koeajo tapahtuivat eri aikaan, ne olivat kaksi eri ajoa. Sinä ja kumppanisi viljelitte alatyylisiä kommentteja, samanlaista hyökkäävää huutelua mitä esität nytkin. En kyllä halua edes olla tuollaisessa "fiksussa porukassa" mukana.
Kapinen_kärry kirjoitti:
Nyt ei oikein osunut oikeaan osoitteeseen tuo sinun hyökkäyksesi. En tiedä kuka tuo kanssakommentoija on. Ja asiaa selvitetään toki myös Teslan toimesta. Osaan toki viedä asiaa myös virallista tietä. Varmaan aika kiusallista myös Teslan huollolle jäädä tällaisesta kiinni. Minua ei kiinnosta minkälaisen kuvan annan Teslalle. Auton pitää toimia, ja takuukorjauksessa se tulee korjata. Kaikki tieto ja onglmien laatu ja ajankohta on Teslalle annettu koko prosessin ajan. Se todettu ja dokumentoitu vika ei korjaannu kahdella koeajolla ja kotona käynnillä. Minulle tämä auto ei ole uskonto, kuten sinulle. Olen ihan normaali kuluttaja, joka haluaa kalliillta hankinnaltaan laatua ja takuun mukaista korjausta ongelmien ilmetessä.
"Minulle tämä auto ei ole uskonto, kuten sinulle."
Jaaha, tulihan se sieltä. Se on heti uskontoa jos ei myötäile Sinun oletuksia ja mielipiteitäsi.
Oletko miettinyt, uskonto on aina mielipide, joten sinä olet uskovainen koska sinulla on vain mielipide asiasta, ei lopullista faktaa.

Ja eiköhän hyökkääjä ole siellä.
sähköautoilija kirjoitti:
"Minulle tämä auto ei ole uskonto, kuten sinulle."
Jaaha, tulihan se sieltä. Se on heti uskontoa jos ei myötäile Sinun oletuksia ja mielipiteitäsi.
Oletko miettinyt, uskonto on aina mielipide, joten sinä olet uskovainen koska sinulla on vain mielipide asiasta, ei lopullista faktaa.

Ja eiköhän hyökkääjä ole siellä.
Et sinä tunnusta tosiasioita. Se on silloin uskontoa.
Kapinen_kärry kirjoitti:
Ja tähän vielä kommentti. Olit nähtävästi mukana siinä eilisessä paskamyrskyssä. Huomasitko, että vastasin kaikkiin kommenteihin asiallisesti, vaikka te lahkolaiset solvasitte minua rikolliseksi, väititte GPS signaalin olevan väärennetty (absurdi väite), ette uskoneet totuutta vaikka se oli nähtävissä. Tämä kotona käynti ja koeajo tapahtuivat eri aikaan, ne olivat kaksi eri ajoa. Sinä ja kumppanisi viljelitte alatyylisiä kommentteja, samanlaista hyökkäävää huutelua mitä esität nytkin. En kyllä halua edes olla tuollaisessa "fiksussa porukassa" mukana.
Ainoastaan luin ketjun läpi ja pöyristyin muiden tavoin lähestymistavastasi haukkua huoltoa julkisesti ennen kuin olet antanut mahdollisuutta huollon selvittää asiaa ja kertoa kantaansa.
Ja toisekseen, jos yksittäinen työntekijä tekee virheen, siitä on teslan kannettava vastuu asiakkaan suuntaan ja varmasti sen tekevät jos aihetta näkevät. Sinä et ole antanut sitä mahdollisuutta vaan ruoskit firmaa etukäteen julkisesti pelkillä oletuksillasi.
sähköautoilija kirjoitti:
Ainoastaan luin ketjun läpi ja pöyristyin muiden tavoin lähestymistavastasi haukkua huoltoa julkisesti ennen kuin olet antanut mahdollisuutta huollon selvittää asiaa ja kertoa kantaansa.
Ja toisekseen, jos yksittäinen työntekijä tekee virheen, siitä on teslan kannettava vastuu asiakkaan suuntaan ja varmasti sen tekevät jos aihetta näkevät. Sinä et ole antanut sitä mahdollisuutta vaan ruoskit firmaa etukäteen julkisesti pelkillä oletuksillasi.
Ei GPS signaali ole mikään "oletus". Ja se että mitään korjauksia autoon ei tehdä, vaikka se makaa 2 vrk huollossa ei ole oletus. Tapani on puhua suoraan, ja alkuperäinen ajatus oli kertoa että huollossa on ongelmia. Meidän maksavien asiakkaiden tulee vaatia, että homma toimii. Ei minulla ole aikaa viedä autoa huoltoon, missä ei tehdä mitään. Teslan huollon asenne ei myöskään ole ollut paras mahdollinen. Kuulemma katsovat omaa dataa, mutta kun kysyin että jakavatko he datan avoimesti myös minulle, niin vastaus oli aika yskivä. Eiköhän ole aika lopettaa tämä, ei nyt johda mihinkään. Olen vaan todella pettynyt Tesla Club Finlandin tapaan käsitellä vakavia asioita. Ei silmien sulkeminen auta. Me olemme täyden rahan autoistamme maksaneet, niin palvelu huolto mukaan lukien tulee olla sen tasoista.
Kapinen_kärry kirjoitti:
Ei GPS signaali ole mikään "oletus". Ja se että mitään korjauksia autoon ei tehdä, vaikka se makaa 2 vrk huollossa ei ole oletus. Tapani on puhua suoraan, ja alkuperäinen ajatus oli kertoa että huollossa on ongelmia. Meidän maksavien asiakkaiden tulee vaatia, että homma toimii. Ei minulla ole aikaa viedä autoa huoltoon, missä ei tehdä mitään. Teslan huollon asenne ei myöskään ole ollut paras mahdollinen. Kuulemma katsovat omaa dataa, mutta kun kysyin että jakavatko he datan avoimesti myös minulle, niin vastaus oli aika yskivä. Eiköhän ole aika lopettaa tämä, ei nyt johda mihinkään. Olen vaan todella pettynyt Tesla Club Finlandin tapaan käsitellä vakavia asioita. Ei silmien sulkeminen auta. Me olemme täyden rahan autoistamme maksaneet, niin palvelu huolto mukaan lukien tulee olla sen tasoista.
Uskon että autopilotin korjauksessa on tehtävä ensin koeajo ja todeta vian laatu, sen jälkeen autolle tehdään toimenpiteitä vian korjaamiseksi jonka jälkeen on koeajettava ja todettava tuliko kuntoon, eli kaksi koeajoa on ihan maalaisjärjellä luontevaa. Käykö huoltaja mahdollisesti samalla lakisääteisellä kahvitauolla kotona ei luulisi olevan asiakkaalta pois.
Se ettei auto tullut kuntoon on ikävää muttei ennenkuulumatonta millään automerkillä, autoa tuskin on nyt vaan makuutettu huollossa. Noiden autopilottien korjaus ei ole mitään sytytystulppien vaihtoon verrattavia juttuja.
https://photos.google.com/share/AF1QipNrLlSdMew281LRTVkvcwuqhibYVz1Bd9zaAISAUgvRXr60mijbOG8XDZPZrm3y5A?key=WEU1VTl0RkxqUXdvYTBKMjdtZGhTZVdXLU9XX0NB

Kyllä minä sen ymmärrän, että aina kaikki ei mene niin kuin Strömsöössä. Mutta täytyyhän asiakkaan kanssa keskustella, jos vika on mysteeri. Itse jouduin soittaamaan, että saanko auton takaisin? Vastaus oli, että on kuulemme asennus kesken. Mikä asennus? Nämä ajelut on minun soiton jälkeen tehty. Ei kukaan ollut edes koskenut autooni ennen soittoani. Siitä on aikajan todisteena. Laitoin jakoon uudestaan GPS datan, jos nyt näkyy minun tiedot, niin sitten näkyy. Ei totuus polta ketään. Mutta tämä omakotitalossa käynti ei ole mitenkään selitettävissä. Se on aivan eri keikka koeajon jälkeen. Ei hyvä.
https://photos.app.goo.gl/jhE5rqAyXg9zCNSu6

Tuossa vielä screenshot, että minä jouduin kysymään autoa takaisin. Laita nyt värilasit alas, ja katso aikaikkunaa. Jos olen vienyt auton jo aamulla korjaukseen, niin onko ok että mekaanikko lähtee edes "koeajolle" vasta soittoni jälkeen? Ja minulle sanotaan, että korjaus on niin kesken, että menee huomiselle? Kelaa nyt, unohda uskonto. Onko tämä tapa toimia? Arvostaako Tesla sinua asiakkaana?
Kapinen_kärry kirjoitti:
Ei GPS signaali ole mikään "oletus". Ja se että mitään korjauksia autoon ei tehdä, vaikka se makaa 2 vrk huollossa ei ole oletus. Tapani on puhua suoraan, ja alkuperäinen ajatus oli kertoa että huollossa on ongelmia. Meidän maksavien asiakkaiden tulee vaatia, että homma toimii. Ei minulla ole aikaa viedä autoa huoltoon, missä ei tehdä mitään. Teslan huollon asenne ei myöskään ole ollut paras mahdollinen. Kuulemma katsovat omaa dataa, mutta kun kysyin että jakavatko he datan avoimesti myös minulle, niin vastaus oli aika yskivä. Eiköhän ole aika lopettaa tämä, ei nyt johda mihinkään. Olen vaan todella pettynyt Tesla Club Finlandin tapaan käsitellä vakavia asioita. Ei silmien sulkeminen auta. Me olemme täyden rahan autoistamme maksaneet, niin palvelu huolto mukaan lukien tulee olla sen tasoista.
Veikö kissa kielesi?
sähköautoilija kirjoitti:
Uskon että autopilotin korjauksessa on tehtävä ensin koeajo ja todeta vian laatu, sen jälkeen autolle tehdään toimenpiteitä vian korjaamiseksi jonka jälkeen on koeajettava ja todettava tuliko kuntoon, eli kaksi koeajoa on ihan maalaisjärjellä luontevaa. Käykö huoltaja mahdollisesti samalla lakisääteisellä kahvitauolla kotona ei luulisi olevan asiakkaalta pois.
Se ettei auto tullut kuntoon on ikävää muttei ennenkuulumatonta millään automerkillä, autoa tuskin on nyt vaan makuutettu huollossa. Noiden autopilottien korjaus ei ole mitään sytytystulppien vaihtoon verrattavia juttuja.
Anteeksi kun näköjään olen kommentoinut omia kirjoituksiani. En ole normaalisti mikään nettimöyhjääjä, niin niin kuin sinä. Olet itsekin nähtävästi Teslan omistaja. Tesla on on ihan hyvä auto, ongelmia on toki suomen olosuhteissa. Mutta seuraavan kerran kun vedät pultit, niin älä ole noin hyökkäävä. Me olemme asiakkaita, ja huono asiakaspalvelu vetää kierrokset ylös. Ei tämä ole uskonto. Kyse on vaan siitä, että asiakasta pitää kuunnella.
sähköautoilija kirjoitti:
Uskon että autopilotin korjauksessa on tehtävä ensin koeajo ja todeta vian laatu, sen jälkeen autolle tehdään toimenpiteitä vian korjaamiseksi jonka jälkeen on koeajettava ja todettava tuliko kuntoon, eli kaksi koeajoa on ihan maalaisjärjellä luontevaa. Käykö huoltaja mahdollisesti samalla lakisääteisellä kahvitauolla kotona ei luulisi olevan asiakkaalta pois.
Se ettei auto tullut kuntoon on ikävää muttei ennenkuulumatonta millään automerkillä, autoa tuskin on nyt vaan makuutettu huollossa. Noiden autopilottien korjaus ei ole mitään sytytystulppien vaihtoon verrattavia juttuja.
Nyt kommentoi. Menikö faktat alta? Lahkolainen, elä kustanna itse omasta taskusta hupiajeluita.
sähköautoilija kirjoitti:
Uskon että autopilotin korjauksessa on tehtävä ensin koeajo ja todeta vian laatu, sen jälkeen autolle tehdään toimenpiteitä vian korjaamiseksi jonka jälkeen on koeajettava ja todettava tuliko kuntoon, eli kaksi koeajoa on ihan maalaisjärjellä luontevaa. Käykö huoltaja mahdollisesti samalla lakisääteisellä kahvitauolla kotona ei luulisi olevan asiakkaalta pois.
Se ettei auto tullut kuntoon on ikävää muttei ennenkuulumatonta millään automerkillä, autoa tuskin on nyt vaan makuutettu huollossa. Noiden autopilottien korjaus ei ole mitään sytytystulppien vaihtoon verrattavia juttuja.
HAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHA... Onpa näyttävää data tässä vaiheessa. Oletko jos/kun hyvässä menossa?
Anteeksi kirjoitusvirheistä. Kirjoittelin näitä aika pyhän vihan voimalla. Mutta Sähköautoilija, ajattele jatkossa omilla aivoilla.Älä ota kantaa asioihin, mistä et tiedä mitään.
sähköautoilija kirjoitti:
Siellä saa antaa kritiikkiä mistä vain, mutta asiassa täytyy olla faktapohjaa tai tuoda selvästi julki jos kyseessä on mielipide, mielipiteelle sitten etsitään totuutta faktapohjilta. Sellainen mielipide jolla syytetään jotakin rikolliseksi kuten ko. tapauksessa ei kuulu hyviin tapoihin.
Joillekin ikävä kyllä oman mielipiteen kritisointi on uskonlahkolaisuutta ja hihhulointia.
Sen verran vielä, että huomasin viimeisen postauksen olevan ennen minun paskamyrskyn aiheuttamaa kommenttia joulukuussa.. Ei se nyt ihan ole palsta, jossa kritiikki on tervetullutta. Oma käytöksesi sen jo kertoo. Tulee jotenkin mieleen Kim-Jong_Un. Tai Trump. Fake news.
Kapinen_kärry kirjoitti:
Sen verran vielä, että huomasin viimeisen postauksen olevan ennen minun paskamyrskyn aiheuttamaa kommenttia joulukuussa.. Ei se nyt ihan ole palsta, jossa kritiikki on tervetullutta. Oma käytöksesi sen jo kertoo. Tulee jotenkin mieleen Kim-Jong_Un. Tai Trump. Fake news.
Taisit ottaa lauantaikännit. :-)
Mikään kommenttisi tai data ei poista alkuperäistä ongelmaa eli meuhkaamista ja syyttämistä julkisilla palstoilla ennen kuin olet saanut selvityksen vastapuolelta, se on tässä se ongelma.
Jos et asiallista ja tyhjentävää selvitystä saa on asia toinen, itse en julkiseen panetteluun silti lähtisi ainakaan ensimmäisestä pettymyksestä.
sähköautoilija kirjoitti:
Taisit ottaa lauantaikännit. :-)
Mikään kommenttisi tai data ei poista alkuperäistä ongelmaa eli meuhkaamista ja syyttämistä julkisilla palstoilla ennen kuin olet saanut selvityksen vastapuolelta, se on tässä se ongelma.
Jos et asiallista ja tyhjentävää selvitystä saa on asia toinen, itse en julkiseen panetteluun silti lähtisi ainakaan ensimmäisestä pettymyksestä.
Niin otinkin ;-) Ihan kunnolla.

Mutta joo, niin kuin sanoin, Olen tätä käynyt läpi myös huollon kanssa. Ja todella suurta vastuun pakoilua tuli vastineeksi. On ihan sähköpostit tallessa siitä. Ei mikään parane, jos ongelmista hyssytellään ja hyökätään jonkun kimppuun, joka uskaltaa nostaa kissan pöydälle.

Eiköhän lopeteta tämä nyt. Olet varmasti ihan ok kaveri, mutta tämä vaan pilaa sinun ja minun päivän. Ja Teslan omistajien maineen. Muista, että olin valmis tästä omalla nimelläni ja naamallani keskustelemaan FB ryhmässä.
Kapinen_kärry kirjoitti:
Niin otinkin ;-) Ihan kunnolla.

Mutta joo, niin kuin sanoin, Olen tätä käynyt läpi myös huollon kanssa. Ja todella suurta vastuun pakoilua tuli vastineeksi. On ihan sähköpostit tallessa siitä. Ei mikään parane, jos ongelmista hyssytellään ja hyökätään jonkun kimppuun, joka uskaltaa nostaa kissan pöydälle.

Eiköhän lopeteta tämä nyt. Olet varmasti ihan ok kaveri, mutta tämä vaan pilaa sinun ja minun päivän. Ja Teslan omistajien maineen. Muista, että olin valmis tästä omalla nimelläni ja naamallani keskustelemaan FB ryhmässä.
Joo, jatketaan elämää pitkin askelin eteenpäin, ehkä vähän viisastuneena...
+Lisää kommentti
Täällä on hyvä huudella ja purkaa itseään nimettömänä ja siksi kaiken maailman pudokkaat ja sairaat mellastavat ahkerasti.
2 VASTAUSTA:
Eipä tuo sinunkaan ulosantisi juuri muuta ole kuin mielisairaan ulinaa. Etkä nimelläsi kirjoita sinäkään, vaikkei sitä täälläkään kielletty ole.

Itse kirjoittelen paljon mielipidepalstoille, muttei minulla ole mitään intressiä saada henkilökohtaista mainetta näillä kirjoituksilla, ei hyvässä taikka pahassa. Netissä moni kirjoitus pysyy ikuisesti, en ole lainkaan varma, että haluan edes itse nähdä 10v kuluttua nykyisiä kirjoituksiani.
Ldlldldlflflf kirjoitti:
Eipä tuo sinunkaan ulosantisi juuri muuta ole kuin mielisairaan ulinaa. Etkä nimelläsi kirjoita sinäkään, vaikkei sitä täälläkään kielletty ole.

Itse kirjoittelen paljon mielipidepalstoille, muttei minulla ole mitään intressiä saada henkilökohtaista mainetta näillä kirjoituksilla, ei hyvässä taikka pahassa. Netissä moni kirjoitus pysyy ikuisesti, en ole lainkaan varma, että haluan edes itse nähdä 10v kuluttua nykyisiä kirjoituksiani.
Dear Ldlld tai joitain.

Kiitos kommentista.Ja on kyllä juurikin niin kuin pitää. Tämä alkuperäinen keskustelu on Teslan omistajien välistä. Olen itse omat rahani tehnyt omalla työllä, ja jossain vaiheessa elämää olen kuvitellut että Teslan haluan. Teslan hankkiminen ei vaan ole autokauppa, vaan lahkoon liittyminen. Jos et ole lahkossa, niin olet normaali auton omistaja. Auton hinta ei korreloi kuitenkaan sen arvoon.
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miksi keskustelet Tesloista täällä, vaikka FB löytyy ryhmiä joissa ihmiset keskustelevat omilla nimi

Miksi keskustelet Tesloista täällä, vaikka FB löytyy ryhmiä joissa ihmiset keskustelevat omilla nimillään? Oletteko ujoja mielipiteinenne kanssa? Voin kertoa, että kaikki asiat on paljon luotettavampia, niin kehut kuin moitteet, kun kirjoitetaan omalla nimellä. Mutta ehkä jollekin ihmistyypille sopii nämä suomi24 keskustelut. Hyvää ja aurinkoista kevättä kaikille! :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta