Mies et tiedä mitään mun elämästä, terveydestä, työstä, ajatuksista, menneisyydestä, nykyisyydestä, tunteista, huumorintajusta. Et vaan ymmärrä mua ollenkaan. Eikä sulla ole koskaan ollut halua tietääkään.
Et mies tiedä musta mitään
22
<50
Vastaukset
- aewrgfaergfae
No mitä sitten?
- Palstajakuulopuheet
Hän kuvittelee tietävänsä. Miksi? Jos ei ole halua tutustua, pitää jättää rauhaan. Ei ole mitään tarvetta puhua.
- Menetin
Niin, en uskalla puhua tai tehdä tuttavuutta. Siksi elämänirakkaus hylkäsi.
- Hohoijaa
”Elämänrakkaus”, ei kannata halventaa kallisarvoista asiaa.
- Menetin
Rakastuin häneen pikkupoikana ja tunnen yhä saman lämmön. Ethän sinä tiedä mitään semmoisesta.
- Halpahansäoletki
Menetin kirjoitti:
Rakastuin häneen pikkupoikana ja tunnen yhä saman lämmön. Ethän sinä tiedä mitään semmoisesta.
Jos ei uskalla edes puhua, saati tiedä mitään ihmisestä, voidaan puhua korkeintaan ihastumisesta.
- Menetin
En ole koskenut kehenkään toiseen. En ole halpa. Älä hauku mua. Näin hänen tekevän asioita jotka saivat rakastumaan. Hän osoitti myötätuntoa minua kohtaan jollaista kukaan tyttö ei ole osoittanut.
- Ondine
Kuka se sun elämäsi rakkaus on?
- Varamiehelle
Samat sanat voisi sanoa, vaikka lopputulos on joka tapauksessa sama.
- Meetanssimaan
Piti lakata ärsyttämästä! Koitat tietysti että väsyn luovutan. Flunssasta kun irti pääsee niin väsyt itse! En ollut aloittaja kuten en koskaan.
Taidat koettaa puolustaa minua? Niinkö?
Minä puolestani ihmettelen, miksi henkilö
koettaa/koettaisi ärsyttää minua täällä?
Mitä hän siitä kostuu tai saa?
Olen huomannut, että kun jonkun ihmisen kanssa
juttelee IRL esim.puhelimessa, huomaa yllättävän pian,
ettei mitään vetovoimaa,
ainakaan molemminpuolista ole, jos ei sitä ole. Anonyymi palstakirjoittelu vääristää asioita.
Nytkin sinä taisit vastata puolestani, koska kirjoitit:"En ollut aloittaja kuten en koskaan."
Se ettei ole tietoinen toisen asioista, ei oikeuta puhelemaan
hänestä puuta heinää omien luulojen varassa. Oikaisen useimmiten heti, mikäli
epäilen itsestäni leviteltävän virheellistä tietoa - luulojen varassa. Luulisi,
että jos puolituttuja eivät ihmisen asiat kiinnosta niin paljon, että he vaivautuisivat ottamaan niistä 100 % selvyyden, he eivät myöskään viitsi puhella tästä ihmisestä luulojen varassa höpö-löpöä.
- Pippu
Anteeksi tarkoitus ei ole loukata ketään!😏
- Pienestäkii
Mies paljastit itsesi sanalla ollenkaan.
- TeOletteKaikkiSekaisin
Tä en oo sanonu täällä mitään.
- Erimurteet
Mitä väliä kukaan sitä tiedä paitsi minä,😯
Keillä on eri murteet?
Minulla ei Helsingissä syntyneenä ja kasvaneena
ole puheessani kuultavana mitään murretta.
Eikä nyt juuri tule kyllä mieleen ketään, joka
puhuisi selkeästi erotettavaa murretta, paitsi VERIsukulaisia.
Toivottavasti et kirjoittanut minulle, vaan jollekulle toiselle.
En ole ihastunut kehenkään murteen puhujaan.
- WhoMe
Mitä sinä nainen tiedät minusta? Kaikkea paskaa mitä ihmiset puhuvat, ei pidä paikkaansa. Ne on vain kateellisia paskoja panettelijoita, vihaavat minua koska olen mitä olen, täydellinen heidän silmissään. Mutta narsistithan vihaavat toista, koska eivät ole samanlaisia. Itselläni ei ole koskaan ollut tarve olla parempi, mutta koitan pysyä idioottien yläpuolella, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
- vähättele_asiaa
Äläs kuule yhtään
- Väärinkäsitys
Tollasesta ei ollut kysymys. Enhän tiedä miltä näytät kään. Kukaan oo mitään puhunut. Älä hermoo Unohda koko juttu.
- Eitodväärinkäsitys
En edes hermoo. Onko aloitus sinusta jotenkin hermostuneen tai vihainen oloinen. Koska en tunne itseäni sellaiseksi.
- Vaikeitajuttui
Pitäiskö tietää, ku et oo kertonut niistä mitään hänelle? Kaikkea väittämääsi tuskin hänkään myöntää? Ymmärrys voinut olla hakusessa, mut oletko voinut itsekin jollain tavalla vaikuttaa sen vaikeutumiseen? Jos on tuntemuksia ollut niin en usko viimeistä väittämääsikään?
Kirjoitin tämän olettaen ja sivuten omia aiempia kokemuksiani vastaavanlaisesta kokemasta., jossa ollut ristiriitaisuuksia ja ehkä siksikin tilanne jäi epäselväksi molemminpuolin. Toiselle voinut jäädä kaikesta jopa inho ja vihan tunne päälle, siksi minäkään en ole uskaltanut toista lähestyä. riskinä tilanteen kärjistyminen. Sellaista tilannettahan ei kukaan halua kokea.- Eihaluatutustua
Ei hän ole yrittänyt kysyä minulta mitään. Eikä tässä ole mielestäni vaaraa millekään kärjistymiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877