Et mies tiedä musta mitään

Hahahah

Mies et tiedä mitään mun elämästä, terveydestä, työstä, ajatuksista, menneisyydestä, nykyisyydestä, tunteista, huumorintajusta. Et vaan ymmärrä mua ollenkaan. Eikä sulla ole koskaan ollut halua tietääkään.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aewrgfaergfae

No mitä sitten?

• Palstajakuulopuheet

Hän kuvittelee tietävänsä. Miksi? Jos ei ole halua tutustua, pitää jättää rauhaan. Ei ole mitään tarvetta puhua.

• Menetin

Niin, en uskalla puhua tai tehdä tuttavuutta. Siksi elämänirakkaus hylkäsi.

• Hohoijaa

”Elämänrakkaus”, ei kannata halventaa kallisarvoista asiaa.

• Menetin

Rakastuin häneen pikkupoikana ja tunnen yhä saman lämmön. Ethän sinä tiedä mitään semmoisesta.

• Halpahansäoletki
        Menetin kirjoitti:

Rakastuin häneen pikkupoikana ja tunnen yhä saman lämmön. Ethän sinä tiedä mitään semmoisesta.

Jos ei uskalla edes puhua, saati tiedä mitään ihmisestä, voidaan puhua korkeintaan ihastumisesta.

• Menetin

En ole koskenut kehenkään toiseen. En ole halpa. Älä hauku mua. Näin hänen tekevän asioita jotka saivat rakastumaan. Hän osoitti myötätuntoa minua kohtaan jollaista kukaan tyttö ei ole osoittanut.

• Ondine

Kuka se sun elämäsi rakkaus on?

• Varamiehelle

Samat sanat voisi sanoa, vaikka lopputulos on joka tapauksessa sama.

• Meetanssimaan

Piti lakata ärsyttämästä! Koitat tietysti että väsyn luovutan. Flunssasta kun irti pääsee niin väsyt itse! En ollut aloittaja kuten en koskaan.

• Taidat koettaa puolustaa minua? Niinkö?

Minä puolestani ihmettelen, miksi henkilö
        koettaa/koettaisi ärsyttää minua täällä?
        Mitä hän siitä kostuu tai saa?

Olen huomannut, että kun jonkun ihmisen kanssa
        juttelee IRL esim.puhelimessa, huomaa yllättävän pian,
        ettei mitään vetovoimaa,
        ainakaan molemminpuolista ole, jos ei sitä ole. Anonyymi palstakirjoittelu vääristää asioita.

Nytkin sinä taisit vastata puolestani, koska kirjoitit:"En ollut aloittaja kuten en koskaan."

Se ettei ole tietoinen toisen asioista, ei oikeuta puhelemaan
        hänestä puuta heinää omien luulojen varassa. Oikaisen useimmiten heti, mikäli
        epäilen itsestäni leviteltävän virheellistä tietoa - luulojen varassa. Luulisi,
        että jos puolituttuja eivät ihmisen asiat kiinnosta niin paljon, että he vaivautuisivat ottamaan niistä 100 % selvyyden, he eivät myöskään viitsi puhella tästä ihmisestä luulojen varassa höpö-löpöä.

• Pippu

Anteeksi tarkoitus ei ole loukata ketään!😏

• Pienestäkii

Mies paljastit itsesi sanalla ollenkaan.

• TeOletteKaikkiSekaisin

Tä en oo sanonu täällä mitään.

• Erimurteet

Mitä väliä kukaan sitä tiedä paitsi minä,😯

• Keillä on eri murteet?
        Minulla ei Helsingissä syntyneenä ja kasvaneena
        ole puheessani kuultavana mitään murretta.

Eikä nyt juuri tule kyllä mieleen ketään, joka
        puhuisi selkeästi erotettavaa murretta, paitsi VERIsukulaisia.

Toivottavasti et kirjoittanut minulle, vaan jollekulle toiselle.
        En ole ihastunut kehenkään murteen puhujaan.

• WhoMe

Mitä sinä nainen tiedät minusta? Kaikkea paskaa mitä ihmiset puhuvat, ei pidä paikkaansa. Ne on vain kateellisia paskoja panettelijoita, vihaavat minua koska olen mitä olen, täydellinen heidän silmissään. Mutta narsistithan vihaavat toista, koska eivät ole samanlaisia. Itselläni ei ole koskaan ollut tarve olla parempi, mutta koitan pysyä idioottien yläpuolella, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

• vähättele_asiaa

Äläs kuule yhtään

• Väärinkäsitys

Tollasesta ei ollut kysymys. Enhän tiedä miltä näytät kään. Kukaan oo mitään puhunut. Älä hermoo Unohda koko juttu.

• Eitodväärinkäsitys

En edes hermoo. Onko aloitus sinusta jotenkin hermostuneen tai vihainen oloinen. Koska en tunne itseäni sellaiseksi.

• Vaikeitajuttui

Pitäiskö tietää, ku et oo kertonut niistä mitään hänelle? Kaikkea väittämääsi tuskin hänkään myöntää? Ymmärrys voinut olla hakusessa, mut oletko voinut itsekin jollain tavalla vaikuttaa sen vaikeutumiseen? Jos on tuntemuksia ollut niin en usko viimeistä väittämääsikään?

Kirjoitin tämän olettaen ja sivuten omia aiempia kokemuksiani vastaavanlaisesta kokemasta., jossa ollut ristiriitaisuuksia ja ehkä siksikin tilanne jäi epäselväksi molemminpuolin. Toiselle voinut jäädä kaikesta jopa inho ja vihan tunne päälle, siksi minäkään en ole uskaltanut toista lähestyä. riskinä tilanteen kärjistyminen. Sellaista tilannettahan ei kukaan halua kokea.

• Eihaluatutustua

Ei hän ole yrittänyt kysyä minulta mitään. Eikä tässä ole mielestäni vaaraa millekään kärjistymiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe