Ei tullut tiedotuslehteä , se on ikävä asia . Meitä on paljon , vanhoja pappoja ja mummoja täällä syrjäkylillä joilla ei ole nykyaikaisia internetti yhteyksiä tai älypuhelimia emmekä niitä osaisi käyttääkään kyläkoulun pohjalta , mutta lukea kaikki osaamme suomenkielellä ja vissiin paremmin kuin nämä nykynuoret . Siitä olisi ollut mukava seurata kunnan virallisia ilmoituksia ns: sote ja terveyskeskus palveluista , pelastuslaitoksen tiedotuksia ja muita virallisia määräyksiä ja ohjeita vaikka jätehuollosta tai virastojen aukioloajoista , vain esimerkkinä palveluista . Lisäksi siinä olisi voinut maksua vastaan julkaista pikkuilmoituksia monista meille tärkeistä asioista mm: mistä voi ostaa " klapeja" tai halkoa , lähiruokaa vihanneksia , lihaa tai muuta elintarviketta ja mitä kunnan "kauppatorilla" milloinkin on tarjolla . Myöskin mistä voi vuokrata asuntoja asumiseen , lyhyeksi tai pitemmäksi aikaa tai kesämökkejä kulloisenkiin tarpeeseen , elikkä ilmoituksi joita nyt on "suttuisilla" kauppojen ilmoitustauluilla . Kaikkeen muuhun hömppään ja "liirum laarumiin tuntuu kunnalta rahaa löytyvän kun noita avustuslistoja katselee , mutta ei tiedotuksen tarpeeseen . Onneksi kunnan poliitikoilla oli selkärankaa tehdä päätös ennen eduskuntavaaleja , nyt tiedän tasan tarkkaan keitä henkilöitä ja puolueita en taatustikaan äänestä tulevissa ja seuraavissakaan vaaleissa .
Ei tullut "kunnan kuivaa tiedotuslehteä" Eurajoelle / Luvialle
3
121
Vastaukset
- totuuskunniaan
Kaikissa totalitäärisissä ja diktatuurisissa yhteiskunnissa joita on ollut ja edelleenkin on , pyritään estämään tiedonkulku ensimmäisenä se on valtaapitävien "henkivakuutus" ja turva tulevaisuutta ajatellen .
- Vanhoisorretaan
Vallankäyttöä- väärää- tämäkin.
- Anonyymi
No niin , tänään se Ilmoituslehti Eurajoki oli jaettu postilaatikkoon Luviallakin . Tällaista lehteä on todella kaivattu , varsinkin vanhemman väestön piirissä joka ei fasebookista ja twittereistä ja muista neteistä osaa tietoa etsiä . Tästä hyötyvät yrittäjät , kauppiaat ja kaikki pientä liiketoimintaa harjoittavat ihmiset . Onnea vaan uudelle julkaisulle , uskon että sitä on todella kaivattu ja sillä on markkinarako kun normaalit mainokset menevät yleensä suoraan paperiroskikseen tätä taatusti luetaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086