Itse asun täällä Espoossa, enkä pääse Kampin GA ryhmään, tuon minulle sopimatoman ajan vuoksi.
Satunnaisesti voisi nähdä ja jutella sekä auttaa toista. Itsellä on mennyt parempaan
suntaan kokoajan, mutta viimeksi tänään taas lipsahti.
Olen sentään saanut tappiorajat asetettua itselleni ja tällä hetkellä se on max. 250€/kk.
Juuri viime perjantaina pääsin "tasoihin" ja nyt hävisin sen, mitä viime viikolla voitin.
Viikossa siis kaikki taas hävitty.
Kyllä tämä on vaikeaa, kun asuu ja elää yksin, eikä ole ketään, kenelle kertoa ongelmastaan.
Pahalta tuntuu taas hävityt rahat. En minä mikään rikas ole muutenkaan.
Hidasta on tämä irtipääseminen. 2 vuotta sitten pelasin ihan toisilla summilla, mitä nykyään.
Silloin pelasin 200-300€ per päivä. Ihme kyllä sain isoja voittoja pitkän aikaa.
Enää en samanlaisia saa. Yksin irtipääseminen on tosi vaikeaa, kun ei ole kenenkään tukea.
Kun voittaa, niin tekee mieli jatkaa, kun häviää kiroaa kaiken ja vannoo taas tuhannen kerran, että nyt riittää. Missään facebookissa näistä ongelmista ei halua kertoa. Espoossa ei ole yhtään ryhmää, missä voisi käydä. Mitä pitäisi tehdä?
Miten jaksatte yksinäiset oman
14
69
Vastaukset
- konnapelit
Onko Peluuri jo tuttu?
https://peluuri.fi/fi
PELUURIN AUTTAVA PUHELIN
0800 100 101
Avoinna arkisin klo 12–18
Maksuton- EiKiitos
En ole soittanut, mutta en usko, että se auttaa minua. Tulee vain paha mieli kun avautuu ja saa vastaukseksi jotain mikä ei auta minua.
Vähän kuin psykiatrilla käyminen. Avaudut kipeistä asioista mutta sinulle jää tunne ettet tullut ymmärretyksi. - Lilli-90
Kannattaa koittaa soittaa. Et menetä mitään siinä. Ja jos hän ei ymmärrä sinua niin sano hänelle suoraan, ehkä sieltä saat toisen kontaktin jonka kanssa puhua tai apuja avun hakuun :)
Sinulla on nähtävästi vain ollut terapeutti jonka kanssa ei kemiat kohtaa eli ei sopiva terapeutti sinulle. :)
- Apuasinulle
Espoossa toimii pelirajat'on vertaisryhmä, josta saa tukea lopettamiseen.
- toimiiiii
1. laita pankkikortille nostoraja nollaan, ruoka- ym ostokset voit silti maksaa pankkikortilla
2. porttikiellot pelipaikkoihin
Noilla metodeilla et voi pelata ja kyllä se tuntuu helpottavan jo parin päivän päästä kun et poikkeakaan pelikoneille. - EiRauhaaMissään
Valitettavasti se nostoraja ei toimi kauppojen ja kioskien kassalla vaan rahaa saa nostettua, vaikka pankkiautomaatilta ei saisikaan. Porttikieltoja tähän koko-Suomi-Las Vegasia -ruokakauppoihin ei voi ottaa.
- hdkhdfkdk
et voi nostaa jso pyydät pankkia laittamaan kokonaisnostokiellon.
- EiRauhaaMissään
Tuollaisesta kokonaisnostokiellosta en ole ennen kuullutkaan, mutta yhden toimivan jutun olen huomannut eli nuo ruokakaupan lahjakortit. Kun joskus olen saanut lahjaksi esim. S-lahjakortin, se on mennyt kyllä hyvään tarkoitukseen eli ruokaan toisin kuin käteisrahana saatu lahja. Pitäisi vain ostaa itse itselle noita kortteja kunhan joskus taas rahaa on.
- Pelaajatar
Espoon ryhmä on täynnä valitettavasti ja syksyksi voi hakea.
Itsekin asun Espoossa ja pelailen nyt ihan helvetin liikaa. Oletko mies/nainen ja minkäikäinen. Voitaisiin kahvitella.- Aloittaja_
Mies olen ja neljäkymppinen.
- Pelaanvaan
Aloittaja_ kirjoitti:
Mies olen ja neljäkymppinen.
Itse mies ja samaa ikäluokkaa 34v. Voitais jutella jos kiinnostaa. 10v rypeny tän paskan kans joten ainakin molemmat tiedettäis mistä kyse
- Aloittaja_
Hyvä homma, nähdään vaan joku kerta. Voidaan sopia joku aika ja paikka.
Tällä viikollakin sopii vielä esim. Su voisi olla ok päivä. Ensi viikon alkukin käy.
Ilmoitele miten sulle kävisi. Sovitaan ihan anonyymisti koko juttu. - Pelaanvaan
Aloittaja_ kirjoitti:
Hyvä homma, nähdään vaan joku kerta. Voidaan sopia joku aika ja paikka.
Tällä viikollakin sopii vielä esim. Su voisi olla ok päivä. Ensi viikon alkukin käy.
Ilmoitele miten sulle kävisi. Sovitaan ihan anonyymisti koko juttu.En osaa nyt kattoo, et vastaisitko mulle vai pelaajattarelle
- Aloittaja_
Pelaanvaan kirjoitti:
En osaa nyt kattoo, et vastaisitko mulle vai pelaajattarelle
No problem, ei kiirettä. Itselläni on pelit kokonaan seis.
En pelaa tällä hetkellä mitään, eikä halua/tarvetta pelaamiseen
ole. Uskon, että pääsen eroon tästä yli 10 vuotta jatkuneesta ongelmasta
kokonaan ja lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446