Miten jaksatte yksinäiset oman

Peliongelmanne_kanssa

Itse asun täällä Espoossa, enkä pääse Kampin GA ryhmään, tuon minulle sopimatoman ajan vuoksi.
Satunnaisesti voisi nähdä ja jutella sekä auttaa toista. Itsellä on mennyt parempaan
suntaan kokoajan, mutta viimeksi tänään taas lipsahti.
Olen sentään saanut tappiorajat asetettua itselleni ja tällä hetkellä se on max. 250€/kk.
Juuri viime perjantaina pääsin "tasoihin" ja nyt hävisin sen, mitä viime viikolla voitin.
Viikossa siis kaikki taas hävitty.
Kyllä tämä on vaikeaa, kun asuu ja elää yksin, eikä ole ketään, kenelle kertoa ongelmastaan.
Pahalta tuntuu taas hävityt rahat. En minä mikään rikas ole muutenkaan.
Hidasta on tämä irtipääseminen. 2 vuotta sitten pelasin ihan toisilla summilla, mitä nykyään.
Silloin pelasin 200-300€ per päivä. Ihme kyllä sain isoja voittoja pitkän aikaa.
Enää en samanlaisia saa. Yksin irtipääseminen on tosi vaikeaa, kun ei ole kenenkään tukea.
Kun voittaa, niin tekee mieli jatkaa, kun häviää kiroaa kaiken ja vannoo taas tuhannen kerran, että nyt riittää. Missään facebookissa näistä ongelmista ei halua kertoa. Espoossa ei ole yhtään ryhmää, missä voisi käydä. Mitä pitäisi tehdä?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konnapelit

      Onko Peluuri jo tuttu?

      https://peluuri.fi/fi

      PELUURIN AUTTAVA PUHELIN
      0800 100 101
      Avoinna arkisin klo 12–18
      Maksuton

      • EiKiitos

        En ole soittanut, mutta en usko, että se auttaa minua. Tulee vain paha mieli kun avautuu ja saa vastaukseksi jotain mikä ei auta minua.
        Vähän kuin psykiatrilla käyminen. Avaudut kipeistä asioista mutta sinulle jää tunne ettet tullut ymmärretyksi.


      • Lilli-90

        Kannattaa koittaa soittaa. Et menetä mitään siinä. Ja jos hän ei ymmärrä sinua niin sano hänelle suoraan, ehkä sieltä saat toisen kontaktin jonka kanssa puhua tai apuja avun hakuun :)
        Sinulla on nähtävästi vain ollut terapeutti jonka kanssa ei kemiat kohtaa eli ei sopiva terapeutti sinulle. :)


    • Apuasinulle

      Espoossa toimii pelirajat'on vertaisryhmä, josta saa tukea lopettamiseen.

    • toimiiiii

      1. laita pankkikortille nostoraja nollaan, ruoka- ym ostokset voit silti maksaa pankkikortilla
      2. porttikiellot pelipaikkoihin

      Noilla metodeilla et voi pelata ja kyllä se tuntuu helpottavan jo parin päivän päästä kun et poikkeakaan pelikoneille.

    • EiRauhaaMissään

      Valitettavasti se nostoraja ei toimi kauppojen ja kioskien kassalla vaan rahaa saa nostettua, vaikka pankkiautomaatilta ei saisikaan. Porttikieltoja tähän koko-Suomi-Las Vegasia -ruokakauppoihin ei voi ottaa.

    • hdkhdfkdk

      et voi nostaa jso pyydät pankkia laittamaan kokonaisnostokiellon.

    • EiRauhaaMissään

      Tuollaisesta kokonaisnostokiellosta en ole ennen kuullutkaan, mutta yhden toimivan jutun olen huomannut eli nuo ruokakaupan lahjakortit. Kun joskus olen saanut lahjaksi esim. S-lahjakortin, se on mennyt kyllä hyvään tarkoitukseen eli ruokaan toisin kuin käteisrahana saatu lahja. Pitäisi vain ostaa itse itselle noita kortteja kunhan joskus taas rahaa on.

    • Pelaajatar

      Espoon ryhmä on täynnä valitettavasti ja syksyksi voi hakea.
      Itsekin asun Espoossa ja pelailen nyt ihan helvetin liikaa. Oletko mies/nainen ja minkäikäinen. Voitaisiin kahvitella.

      • Aloittaja_

        Mies olen ja neljäkymppinen.


      • Pelaanvaan
        Aloittaja_ kirjoitti:

        Mies olen ja neljäkymppinen.

        Itse mies ja samaa ikäluokkaa 34v. Voitais jutella jos kiinnostaa. 10v rypeny tän paskan kans joten ainakin molemmat tiedettäis mistä kyse


      • Aloittaja_

        Hyvä homma, nähdään vaan joku kerta. Voidaan sopia joku aika ja paikka.
        Tällä viikollakin sopii vielä esim. Su voisi olla ok päivä. Ensi viikon alkukin käy.
        Ilmoitele miten sulle kävisi. Sovitaan ihan anonyymisti koko juttu.


      • Pelaanvaan
        Aloittaja_ kirjoitti:

        Hyvä homma, nähdään vaan joku kerta. Voidaan sopia joku aika ja paikka.
        Tällä viikollakin sopii vielä esim. Su voisi olla ok päivä. Ensi viikon alkukin käy.
        Ilmoitele miten sulle kävisi. Sovitaan ihan anonyymisti koko juttu.

        En osaa nyt kattoo, et vastaisitko mulle vai pelaajattarelle


      • Aloittaja_
        Pelaanvaan kirjoitti:

        En osaa nyt kattoo, et vastaisitko mulle vai pelaajattarelle

        No problem, ei kiirettä. Itselläni on pelit kokonaan seis.
        En pelaa tällä hetkellä mitään, eikä halua/tarvetta pelaamiseen
        ole. Uskon, että pääsen eroon tästä yli 10 vuotta jatkuneesta ongelmasta
        kokonaan ja lopullisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe