Kyykytysautomaatin xenon polttimon vaihto

Terve. Voinko vaihtaa itse 2017 Skoda superb:iin polttimon (xenon)? Rupesi kellertämään kuin kusi ja sitten pimeni.
1
Ilmoita

Tottakai voit, ja se on jopa suositeltavaa, sillä Itäpulkathan on kuin tehty tee se itse "miehille"...
2
Ilmoita
Lopeta turha itsesi kyykyttäminen itäautolla. Olet yhtä arvokas ihminen kuin muutkin. Ansaitset parempaa kuin iljettävän karun kolhon ankean laatupuutteisen halveksittavan itäkippanan.
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti

1
Ilmoita
Itselläni on myös skoda kyykytysautomaatti. Koen aina tulevani kyykytetyksi, kun sen dsg vaihteisto reistaa, joko luistaa tai nykii tuntemattomasta syystä eikä useinkaa 3->4 vaihteelta vaihto onnistu normaalisti. Polttimonvaihto saa aina odottaa niin kauan kun saan poliisilta vaihtokehotuksen.
2
Ilmoita
Kielletty on xenonien vaihto itse, johtuu suuresta voltti määrästä ja sähköiskun vaarasta, toki ne voi myös itse vaihtaa jos on uhkapeluri.
Ilmoita

1
Ilmoita

1
Ilmoita
todennäköisesti skodasta on kansi halki, tyyppivika muuten vw konsernin röttelöissä.
1 VASTAUS:
Polttimosi on kellastunut jo aikapäiviä sitten.. Tyyppivika ilmeisesti.

+Lisää kommentti
Uusi
Skoota autojen valot nyt vaan ovat niin himmeät ja heikkolaatuiset että yks ja sama onko ne polttimot ehjät vai rikki. Ehjinäkin ne valot harittaa mihin sattuu.....
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kyykytysautomaatin xenon polttimon vaihto

Terve. Voinko vaihtaa itse 2017 Skoda superb:iin polttimon (xenon)? Rupesi kellertämään kuin kusi ja sitten pimeni.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta