Citikan premium malli uusi DS 70000e järkytys

Kaukanapremiumista

https://www.is.fi/autot/art-2000006036328.html

Tulee vaan mieleen että onko nyt haukattu tosiaan omenasta liian iso pala? Kun puhutaan citikasta ja jopa luksuksesta🤣 citikka on rellun alapuolella ja esim hieman dacian yläpuolella brändinä. Se että DS:stä saisi edes premiumin tehtyä vaatisi jo patongeilta ihmeitä. Ei voi kun ihmetellä taas. Kävin messuilla istumassa tuossa ja toki yritystä on mutta kaukana ollaan esim ihan perus C-sarjan mersun laadusta.

10

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena60v

On se auto idiooteille ihmeellinen asia, pitää oikein messuille mennä ihmettelemään peltilehmiä, jotka tosimiehille pitää olla tietysti takavetoisia manuaalihämmentimiä.

• Jereeehh

Jos autot noin paljon kiinnostaa niin mitäs täällä teet?

• noloAloitus

Kun tehdään luksusta ja laadukasta, niin ei sitä halvalla tehdä ja myydä.

• MikaOjantaus

Toinen asia on osataanko sitä laatua tehdä, pyytää voi mitä vaan.
        Ranskalaiset ollu aina häntäpäätä ja tulee olemaan.

• Miten_sen_ottaa

Onhan se upea ja täynnä hienoja yksityiskohtia sekä ajamisen mukavuutta. Itse tykkään erityisesti sen pimeänäkölaitteista. Sellainen olisi pitänyt asentaa kauan sitten kaikkiin autoihin, niin olisi monta onnettomuutta pimeissä olosuhteissa jäänyt tapahtumatta. Itse ajoneuvon ostaminen DS-Storessa on myös uniikki tapahtuma. Suosittelen.

• MikaOjantaus

Pimeänäkö kamera tuli E-sarjan Mersuun vuonna 2010.

• nipponkippon

Mutta eihän cittinen koskaan ole ollut köyhien auto.

• C5_2003

Ranskalaisilla lentokoneilla sentään matkustat lomalle vaikka luottamuksesi ranskalaiseen autoteollisuuteen on heikko.
      Ranskan aseteollisuus on maailmanluokassa neljäs.
      Ranska on ainoa Euroopan maa joka kykenee kehittämään ohjuspuolustusjärjestelmiä..
      Samoin autoteollisuus on neljänneksi suurin maailmassa, runsas 5 miljoona Ranskalaisen auton ostajaa vuodessa ovat avaajan mielestä idiootteja.
      Toisaalta avaajalla ei taida SALDO riittää.

No Suomalainen auto"teollisuushan" on Mesun knihti.

• Rolssi

Alle sadan tonnin biilit ovat leluja, pelkkää ilmaa!

• C5_2003

Voi olla mutta tojotalla sinäkin ajat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe