Taas joku sanna haluaa pilata GAMBIAN MATKAILIJOIDEN LOMAN.Matkailu on heidän elinkeino joka täytyy hankkia talven aikana tulevaa sadekautta silmälläpitäen.Antakaa rantapoikien tehdä työtään see on heidän ammatti.Käykää tutustumassa esim ruuanlaitoon syrjäseudulla missä ruoka tehdään ulkona .satamassa joka on hähtävyys .kuinka naiset kantavat päänsäpäällä kalaastioita ja miehet kärräävät ne autonlavalle.Liikenne on elämys mitä te näette jos istutte taxissa menkää pikkupussiin sillä siihen voi mahtua 28 henkeä ja kukaan ei töni toistaan mersunpohjasta maatie vain mäkyy..ei ne lehmät ja vuohet siellä hotellialueela ole irti .vaan niitä tulee vastaan siellä syrjäkaduilla.Ihmiset ystävällisiä lapset aivan ihania .turistit ainoastaan ovat osan pilanneet kerjäläisiä alkoi olla.Menkää rannalle ne jotka haluavat itsensä ihailua ei ne väkisin tule tutavuutta tekemään .KUN SANOO ETTÄ SORI SE RIITTÄÄ.
ei ainoastaan rantapoikia
vapaaehtoistyöntekijä
0
591
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248