Halla-aholla oli kova lapsuus

nottaJoo

se tuli esiin eilisessä Sannikan haastattelussa. Isä oli alkoholisti ja häntä kiusattiin peruskoulussa.

On valtavasti esimerkkejä siitä kuinka tuon taustan omaavista henkilöistä on tullut itse juoppoja, narkkareita, rikollisia, tai esim. näitä säälittäviä anarkisteja. Sen sijaan Halla-aho on päässyt todella pitkälle elämässään, ja ilman muuta järkensä ja tahtonsa avulla.

Täällä häntä ovat haukkuneet sitten tyypit jotka eivät itse ole yhtään mitään, yksinäisiä vailla koulutusta, eikä töitä vaan tuilla eletään. Hienoa elämää.

18

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nääs-nääs

      Mamujen vika. Tampereella oli noihin aikoihin nähty musta mies.

      • SompanssitKelassa

        Siinäpä se 1990 somessa oli noin 800 Tataari muslimi kuten on vieläkin..... Mutta nyt meillä on jo yli 80 tuhatta ikuisestielätetettävää holtittomasti lisääntyvää kehitysmaa muslimia Suomessa ja määrä kasvaa tuhansilla joka vuosi..... Tähän kun lisätään kehitysmaamuslimi pakolaiskiintiöiden nosto ja euroopanlaajuinen pari euroopan lajuista kehitysmaamuslimi invaasiota niin eikähän mekin päästä Ruotsin, Saksan jne malliin tässä Islamilaisessa valtiossa.... mutta tämähän ei ole ongelma vaan kulttuurinrin rikkautta....


      • HuumeidenOrjatKortistoon
        SompanssitKelassa kirjoitti:

        Siinäpä se 1990 somessa oli noin 800 Tataari muslimi kuten on vieläkin..... Mutta nyt meillä on jo yli 80 tuhatta ikuisestielätetettävää holtittomasti lisääntyvää kehitysmaa muslimia Suomessa ja määrä kasvaa tuhansilla joka vuosi..... Tähän kun lisätään kehitysmaamuslimi pakolaiskiintiöiden nosto ja euroopanlaajuinen pari euroopan lajuista kehitysmaamuslimi invaasiota niin eikähän mekin päästä Ruotsin, Saksan jne malliin tässä Islamilaisessa valtiossa.... mutta tämähän ei ole ongelma vaan kulttuurinrin rikkautta....

        Tupakoiko Mestari? Onneksi ei ainakaan ole juoppo.
        Emme tarvise lisää nikotiinin orjia kuten taukki-Saukki.
        Intiaanien kostoon sortuneet ovat surkimuksia.
        Vielä vähemmän kännisistä sininatseista on hyötyä kortistossa johon kaikki pääsevät.


      • Tampereella nähtiin musta mies. Herra Tapola itte.


    • Suomisuomelle

      Kepun Pöpilä koulutukseltaa dipl.inssi, mutta lusmuilee valtion suojatyöpaikassa, ja heittelee lapsellisia tyhmyyksiä. Persut yrittää ajaa suomen etuja, mutta muut ehdokkaat torppaa ehdotukset heti kylmiltään. Sairasta porukkaa muilla puolueilla !!

    • 28334455

      "Täällä häntä ovat haukkuneet sitten tyypit jotka eivät itse ole yhtään mitään, yksinäisiä vailla koulutusta, eikä töitä vaan tuilla eletään. Hienoa elämää."

      Sellainen pieni fakta tähän, kun tunnut haukkuvan kovasti kouluttamattomia ihmisiä, niin Persujen kannattajissa on tutkimuksen mukaan eniten kouluttamattomia kaikista puolueista.

      • hghghghghggh

        Mutta ovat töissä, toisin kuin nämä palstan vassuluuserit.


      • helppoduunihanseon
        hghghghghggh kirjoitti:

        Mutta ovat töissä, toisin kuin nämä palstan vassuluuserit.

        Siiis....kelan hommissa ?? Sitä ei lasketa.....


    • Jussia pitää ymmärtää. Jussilla oli ankea lapsuus. Adolf Hitlerilläkin oli ankea lapsuus. Ankea lapsuus selittääkin kaiken...

      • Hintti.mustikki

        Vasureilla on yleensäkin vaikeaa jo lapsuudesta lähtien.
        Valheessa pitää elää ja työtä välttää...


    • ghgf

      Halla-Aholla vaikuttaa olevan kouluampujan lapsuusprofiili, mutta onneksi tuolloin taisi olla vielä maltillinen vihreä. Äärioikeistolaisuus tuollaiseen lapsuuten lisättynä voisi tuottaa pahaa tulosta.

    • Eioleenää

      Se tuo Pentti Linkolakin oli aikoinaan vihreä kunnes järkiintyi

    • hahahahahahahahahahh

      Ei olisi Halla-aho koulussa kiusattu jos ei olisi aina öyhöttänyt.

    • valoa-ps-kulisseihin
    • Persu

      Halla-aho on perussuomalaisen puolueen haitallisin henkilö, hänen vuokseen persut eivät voi päästä hallitukseen. Persut ovat oppositiopuolue niin kauan kun halla-aho on puikoissa.

    • säälitään.jussia

      Jussi purkaa lapsuuden pettymyksensä maahanmuuttajiin.
      Ihan perusprojisointia.

    • selityksissä-löytyy

      Jussin kauna omia kutsuvieraita kohtaan johtuu siitä, että Jussilla oli pikkupoikana märät lapaset?

    • On monessa suhteessa päässyt pitkälle,mutta siinä suhteessa on pelottava esimerkki siitä, mihin onneton lapsuus voi johtaa: empatian puutteeseen tai suoranaiseen vihaan, jonka lähdettä tuskin itsekään ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe