Itselläni siitä on vuosi. Kai tässä alkaa olemaan kohta absolutisti. 🙄
Alkoholi ei enää viehätä millään lailla. Se muuttaa ihmisen persoonaa ja ihmisen kontrolli pettää.
Milloin olet ollut viimeksi humalassa?
11
70
Vastaukset
- viinilasivuodessa
Niin en tiedä miten tuollainen oikeasti luokitellaan, lääkäri joka juo viinilasillisen viikossa on tietystikin alkoholisti ja pätemätön tekemään mitään päätöksiä.
Voi olla hirvittävän henkilökohtaista kenelle sopii esim. kaurapuuronkin syöminen aamiaisena, kun sellainenkin aiheuttaa alkoholia elimistöön. - Elluhalloyb
Kyl varmaa..
Kaksi vuotta....👍☀️
Alkoholi ei oikein enää kiinnosta...eikä tarvetta juoda... - Knainen
Ruokajuomana join viimeksi siideriä 0,33 l pitsan kaa, mutta känniin en tullut siitä kun sitä siinä jutellessa ja syödessä varmaan tunnin litkin samalla hitaasti.
Ihan kännissä olen selvästi ollut 5.5.2018. Silloin hulahti päähän niin että näkökentässä ja päässä hetken tuntui. 1-2 taisin juoda silloin. kunnolla kännissä en ole ollut aikoihin ja ryypännyt ihan biletys tyylillä en ole varmaan yli vuoteen
Työt ja krapulan pelko estää juomistani. - sokerihuuruissa
En muista varmalla, mut arvioisin siitä olevan aikaa jo 5-6 vuotta? Enään ei edes tee mieli juoda itseä humalaan. Tupakan poltosta on jo aikaa yli 36 vuotta. Sokeri humalassa olen voinut parin vuoden sisällä?
- voivoisentään
Sokerihumala on yhdyssana aitoriittaseni. Dysfasiasi pahenee.
- sokerihuuruissa
voivoisentään kirjoitti:
Sokerihumala on yhdyssana aitoriittaseni. Dysfasiasi pahenee.
Niin taitaa olla tupakanpolttokin? Anteeksi näistä, harvemmin käyttämistäni sanoista jos tuli kirjoitusvirheitä ja olen mies, joten en voi olla mainitsemasi hlö.
- Virhe.Käsittelyssä
Jaa-a .. 🤔 siitä on jo 3 vuotta ..
Alkohol on juoma mikä tuhoa kaiken .. 🍶 😵 💫 ☠️ Viisaus on siitä hyvin kaukana .. - onneksinäin
Viimeksi humalassa kait joskus 8 vuotta sitten. Viimeksi olen juonut kohta 3 vuotta sitten kaksi siideriä.
- avaruusmönkijä
On aivan hyvä tuo elokuva, avaruusmönkijä-elokuva yksin marsissa, jutut mitä tuossa on: osaan kasvattaa perunoita itselle ruoaksi jos pystyn jne.
Lievästi humaltunut - 2 lasillisen verran
olin viime kesäkuun lopulla. Olin
kahden iäkkään sukulaistädin seurassa,
ja he avasivat sherrypullon.
Noin 8,5 kk sitten, mutta vain lievästi.
T: Ei koskaan ap.- Paukuissa
2vk sitten olin pienissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262676Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081541- 761299
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102867