Itselläni siitä on vuosi. Kai tässä alkaa olemaan kohta absolutisti. 🙄
Alkoholi ei enää viehätä millään lailla. Se muuttaa ihmisen persoonaa ja ihmisen kontrolli pettää.
Milloin olet ollut viimeksi humalassa?
11
76
Vastaukset
- viinilasivuodessa
Niin en tiedä miten tuollainen oikeasti luokitellaan, lääkäri joka juo viinilasillisen viikossa on tietystikin alkoholisti ja pätemätön tekemään mitään päätöksiä.
Voi olla hirvittävän henkilökohtaista kenelle sopii esim. kaurapuuronkin syöminen aamiaisena, kun sellainenkin aiheuttaa alkoholia elimistöön. - Elluhalloyb
Kyl varmaa..
Kaksi vuotta....👍☀️
Alkoholi ei oikein enää kiinnosta...eikä tarvetta juoda... - Knainen
Ruokajuomana join viimeksi siideriä 0,33 l pitsan kaa, mutta känniin en tullut siitä kun sitä siinä jutellessa ja syödessä varmaan tunnin litkin samalla hitaasti.
Ihan kännissä olen selvästi ollut 5.5.2018. Silloin hulahti päähän niin että näkökentässä ja päässä hetken tuntui. 1-2 taisin juoda silloin. kunnolla kännissä en ole ollut aikoihin ja ryypännyt ihan biletys tyylillä en ole varmaan yli vuoteen
Työt ja krapulan pelko estää juomistani. - sokerihuuruissa
En muista varmalla, mut arvioisin siitä olevan aikaa jo 5-6 vuotta? Enään ei edes tee mieli juoda itseä humalaan. Tupakan poltosta on jo aikaa yli 36 vuotta. Sokeri humalassa olen voinut parin vuoden sisällä?
- voivoisentään
Sokerihumala on yhdyssana aitoriittaseni. Dysfasiasi pahenee.
- sokerihuuruissa
voivoisentään kirjoitti:
Sokerihumala on yhdyssana aitoriittaseni. Dysfasiasi pahenee.
Niin taitaa olla tupakanpolttokin? Anteeksi näistä, harvemmin käyttämistäni sanoista jos tuli kirjoitusvirheitä ja olen mies, joten en voi olla mainitsemasi hlö.
- Virhe.Käsittelyssä
Jaa-a .. 🤔 siitä on jo 3 vuotta ..
Alkohol on juoma mikä tuhoa kaiken .. 🍶 😵 💫 ☠️ Viisaus on siitä hyvin kaukana .. - onneksinäin
Viimeksi humalassa kait joskus 8 vuotta sitten. Viimeksi olen juonut kohta 3 vuotta sitten kaksi siideriä.
- avaruusmönkijä
On aivan hyvä tuo elokuva, avaruusmönkijä-elokuva yksin marsissa, jutut mitä tuossa on: osaan kasvattaa perunoita itselle ruoaksi jos pystyn jne.
Lievästi humaltunut - 2 lasillisen verran
olin viime kesäkuun lopulla. Olin
kahden iäkkään sukulaistädin seurassa,
ja he avasivat sherrypullon.
Noin 8,5 kk sitten, mutta vain lievästi.
T: Ei koskaan ap.- Paukuissa
2vk sitten olin pienissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712370Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991279- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831191Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581135Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44952
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67887Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848- 33757