en mä niitä pillereita haluais käyttää, ku ei oo mikään varsinainen akne kyseessä.Joka kuukausi tulee muutama finni naamaan, ja ne paranee sit niin hitaasti, seuraavien menkkojen asti.. ja sit tuleekin jo uusia. Ja sit naamaan jää niitä punasia arpeja, ja näyttää ihan siltä kuin naama olisi täynnä finnejä! Mikä auttais? Jos ne on tommosii hormoniperäisiä finnejä nii ei mikään puhdistus enää tehoa..
finnejä kuukautisten aikana :(
mikä auttais?
3396
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Minulla on sama ongelma. Se on todella ärsyttävää, minä käytän kyllä pillereitä, mutta ei tunnu olevan mitään vaikutusta.
Rupesin sinkki kuurille, näin alkuvaiheessa näyttää jo vähän tehonneen, suosittelen..vajaan viikon olen vasta ollut kuurilla...
saaks sen reseptillä vai ilman?ja onko mitään sivuvaikutuksia? ja paljon se maksaa?
siis ihan luontaistuotekaupasta, maksaa vain vajaat 20 egee..