Mistähän syystä vihreät halusi nostaa raitikkalippujen hintoja 65% Hki? Mikä on syy, ettei päästötöntä liikkumista suositakaan enää. He halusivat tehdä siitä yhtä kallista kuin bussilla ajamisesta Espooseen Outoa politiikkaa. Eikä linjassa vihreiden puheiden kanssa. Miksi päästötöntä liikkumista ei suosita enää käytännössä?
Vihreät halusi nostaa ratikkalippuja 65% hki ssa.
11
<50
Vastaukset
- Roopen
Tää oli virhe. Puhutaan yhtä tehdään toista. Kostautuu vaaleissa. Ei pitäs suututtaa helsinkiläisiä äänestäjiä.
Vihreiden äänestäjät matkustavat pummilla ja jonkun on niidenkin pummien matkat maksettava. Tämä sama pätee vihreiden ajamaan politiikkaan yleisemminkin.
- ValosaastePois
Sporalippujen hintoja pitäisi nostaa 100% ja kieltää yksityisautoilu stadissa kokonaan, myös energiaverotusta pitää nostaa että talojen lämmittäminen vähenee...
- Kysyäsopii
Sporalla ajaminen ei aiheuta päästöjä. Se on vihreä vaihtoehto verrattuna dieseliä käyttäviin busseihin. Kaiken järjen mukaan sen pitäisi olla vihreä vaihotehto. Kaiken järjen mukaan sitä pitäisi suosia eikä rangaista. Vihreiden politiikka on epäloogista. Jos halutaan bensa- ja diesel autoista kynnenessä vuodessa eroon, niin miksi vaikeuttaa päästöttömön vaihtoehdon käyttöä tuntuvasti.
- lippuhinnat
Kysyäsopii kirjoitti:
Sporalla ajaminen ei aiheuta päästöjä. Se on vihreä vaihtoehto verrattuna dieseliä käyttäviin busseihin. Kaiken järjen mukaan sen pitäisi olla vihreä vaihotehto. Kaiken järjen mukaan sitä pitäisi suosia eikä rangaista. Vihreiden politiikka on epäloogista. Jos halutaan bensa- ja diesel autoista kynnenessä vuodessa eroon, niin miksi vaikeuttaa päästöttömön vaihtoehdon käyttöä tuntuvasti.
"Sporalla ajaminen ei aiheuta päästöjä"
Helenin voimalat tuottavat kauheita päästöjä. Helsingin edustalle ei edes saa rakentaa päästötöntä tuulivoimaa. Se on hirvittävä vääryys.
HSL:n alueella lippujen hinnat per kilometri tulisi olla seuraavat:
– ratikka 8,70 euroa
– juna 7,70 euroa
– metro 6,90 euroa
– bussi 3,40 euroa - VihreysKunniaan
lippuhinnat kirjoitti:
"Sporalla ajaminen ei aiheuta päästöjä"
Helenin voimalat tuottavat kauheita päästöjä. Helsingin edustalle ei edes saa rakentaa päästötöntä tuulivoimaa. Se on hirvittävä vääryys.
HSL:n alueella lippujen hinnat per kilometri tulisi olla seuraavat:
– ratikka 8,70 euroa
– juna 7,70 euroa
– metro 6,90 euroa
– bussi 3,40 euroaIhmisoikeuksien, perustuslain ja kansaenvälistensopimusten jne joita ei voi ikinä muuttaa, pitää kaikkien lippujen maksaa samat, 8,7 euroa kilometri.....
VihreysKunniaan kirjoitti:
Ihmisoikeuksien, perustuslain ja kansaenvälistensopimusten jne joita ei voi ikinä muuttaa, pitää kaikkien lippujen maksaa samat, 8,7 euroa kilometri.....
okso po svenska :-)
- kävelemään
Hikiset köyhät pois ratikoista..
- Entajuu
Eikö voida laittaa hevosia vetämään kevyitä ratikoita. Ja lopettaa kaikki liikenne. Tietääkseni laivat saastuttavat eniten. Miksi vihreät ei ole niiden kimpussa. Epäloogista on kohdistaa huomio yksittäisen ihmisen liikkumiseen, kun teollisuus saastuttaa eniten. Miksi yhden hesalaisen joka käyttää raitiovaunua pitää kustantaa espoolaisen työpaikkamatkailua yli vyöhykerajojen.
- MaailmaPelastuu
Laivat ja lentokoneet pitää kieltää yksityisautojen kanssa välittömät, elleivät ne ole täysin sähkökäyttöisiä. Eiköhän se teollisuuden saastuttaminen lopu laivaliikenteen ja lentoliikenteen lopettamisen yhteydessä ihan itsestään... Ei varmasti kohta juuri kenenkään tarvitse huolehtia työmatkakustannuksista kun työtkin loppuu..... Ai niin paitsi niiden rikkipesuri suunnittelijoiden jotka myyvät clean tec:iä ihan Simona Kiinaan, Intiaan ja Afrikkaan......
" Mikä on syy, ettei päästötöntä liikkumista suositakaan enää. "
Sporalla ei kuljeta kuin lyhyitä matkoja.
Se on niin hidaskin, että kävellen olisit jo perillä.
Ihan oikein, että spora maksaa.
Se on turhuus joka kuluttaa sähköä, mutta ei auta kun ullanlinnan hurria sadesäällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477