Anniina Peltola

Aaa3

Innokkaasti Iittiä Hämeeseen siirtävä ehdokas Peltola on omassa netin mainoksessa kuvattu Kouvolan keskustassa ???
Sama ehdokas on ottanu valtion sähköpylväät vaalimainosten telineeksi. Paljonka lienee vuokra?

14

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiisTuota

      Peltola on luultavasti tullut järkiinsä Päijät-Hämeasiassa kun on itsensä jo Kouvolassa kuvauttanut..

    • eiääntä

      Hämeen edustaja kohtapuoliin kun maakuntavaihdos tulee voimaan. Sinnehän Peltola on kovasti Iittiä ollut viemässä.

    • kotkalaisääniä-iittiinkö

      Paljonkohan Peltolan piti maksaa maalaisliiton kaakkoisen kepulimedian lehdille neljän sivun omasta vaalimainospaketista 3.4.? jopa Kymin sanomissa, jolla on enää pieni toimitusputiikki kotkalaisessa kauppakeskuksessa.
      Kuinka monta ääntä tuo iittiläinen kuvittelee saavansa Kotkasta, jossa maalaisliitolla ei ole ensimmäistäkään omaa ehdokasta??
      Kumman etua tuo eukko ylipäätään aikoisi ajaa, Kymenlaakson vai Päijät-Hämeen?
      Iitin tiltu yrittää pelata kaksilla korteilla ajaessaan valokaapeli kouvostoliiton ja iitin välille. No, vaalitappio teettää näköjään mitä tahansa.

      • Kotkankotka

        Aika reteest puhut kaikkien kotkalaisten puolest. Ja kuulostaa katkeraltaki. Hän saa ainaki minun äänen.


    • keskustaasuja

      Kovaa ja perusteltua faktaa sun KS M Laukkaselta kansanedustajan työstä. Etenkin viittaus Kymsoteen sai miettimään mikä olisi maakunnassa toisin jos Iitissä ei olisi oltu niin kovasti kymenlaakso (kouvola) vastaisia. Kyllä Anniina on selityksen velkaa.

    • uurnilnakäyvä

      Itse äänestän Anniinaa ja moni ystäväpiiristäni. Juuri hänen ajamiensa asioiden takia. Suosittelen muillekin.

      • Anonyymi

        Kuten tuulivoimalan.


    • Pätevämimmi

      Peltola on pitkästä aikaa pätevä mimmi Kymenlaaksossa. Sellane tarvitaan eduskuntaan. kävin jo äänestämässä

    • norobot

      Kovin on tuolla Iiitiläisellä ehdokkaalla kaksinaamaista peliä. Kouvolalaisena äänestän oman kaupungin mimmiä.

      • Naisvoimaa

        Haluatko perustella? Mä tykkään hänestä siinä, ettei hän puhu paskaa tai arvostele toisia ehdokkaita niinkuin nähtävästi muut tekevät.


    • Anonyymi

      Taas on huomattu ku vaalit ohi.. muut ehdokkaat ovat hiljaa kuin haudassa vaalien jälkeen, mutta Ansku ottaa jälleen kantaa, ja järkevästi, iitin asioihin lehdessä. Iitin ainoa oikea johtaja

      • Anonyymi

        Tuuleen huutelee, kun Päijät~Hämeen hyvinvointiyhtiö vie tuhkatkin Iitin sote palveluista.


    • Anonyymi

      Iittiläisten varhaisimmt juuret ovat Suur-Hollolan alueella.

    • Anonyymi

      Kun ollaan aina oltu itsenäisiä iittiläisiä, ollaan tästä eteenpäinkin. Tuttuja puheita takavuosilta. Nyt näyttää että kaukana ei ole että alueesta tulee Lahden syrjäisin kaupunginosa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe