Hei. Kaipailisin neuvoja mitä tekisin tai onko jollakin muulla samanlaisia kokemuksia.
Olen 20-vuotias nuori nainen ja minulla on ollut lähikuukausina menkat 2vkon välein.
Tiedän ettei tämä ihan normaalia ole. Täytyisikö minun mennä lääkärille?
Kiitos vastauksista etukäteen
Kuukautiset kahden viikon välein
2
172
Vastaukset
- kohtavaihtarit
Minulla oli nuorena tuollaista, ja sitten vielä joskus vuoto ei kokonaan meinannut loppua ollenkaan.
Ei se todennäköisesti ole mitään vakavaa, mutta saattaa kestää vuosikausia, jos ei aloita jotain pillereitä muutamaksi vuodeksi.
Eli kannattaa käydä gynekologilla, että voidaan katsoa ultralla. - Anonyymi
Tulee pikkasen myöhäs, mut kuinka kauan tai siis minkä ikäsenä ne sun menkat on alkanu? Jos sul on nyt, ns. "Vanhana" alkanu menkat, nii voi alussa olla tuollaista epäsäännöllistä ja epätarkkaa. Mut jos ne on ollu sul pidempään, eli n. 3-5v nii luulis, et ne ois aika däännölliset. Mutta koska sul on tollasta kannattas mennä lääkärille, tai gynelle. Toivottavasti asia selvii, tai on selvinnyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1918672
- 114688
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523730Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043096Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952742Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62498Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121758- 441485
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos641308Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131279