Hei. Kaipailisin neuvoja mitä tekisin tai onko jollakin muulla samanlaisia kokemuksia.
Olen 20-vuotias nuori nainen ja minulla on ollut lähikuukausina menkat 2vkon välein.
Tiedän ettei tämä ihan normaalia ole. Täytyisikö minun mennä lääkärille?
Kiitos vastauksista etukäteen
Kuukautiset kahden viikon välein
2
186
Vastaukset
- kohtavaihtarit
Minulla oli nuorena tuollaista, ja sitten vielä joskus vuoto ei kokonaan meinannut loppua ollenkaan.
Ei se todennäköisesti ole mitään vakavaa, mutta saattaa kestää vuosikausia, jos ei aloita jotain pillereitä muutamaksi vuodeksi.
Eli kannattaa käydä gynekologilla, että voidaan katsoa ultralla. - Anonyymi
Tulee pikkasen myöhäs, mut kuinka kauan tai siis minkä ikäsenä ne sun menkat on alkanu? Jos sul on nyt, ns. "Vanhana" alkanu menkat, nii voi alussa olla tuollaista epäsäännöllistä ja epätarkkaa. Mut jos ne on ollu sul pidempään, eli n. 3-5v nii luulis, et ne ois aika däännölliset. Mutta koska sul on tollasta kannattas mennä lääkärille, tai gynelle. Toivottavasti asia selvii, tai on selvinnyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841403EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta103799- 54783
- 30706