Hei. Kaipailisin neuvoja mitä tekisin tai onko jollakin muulla samanlaisia kokemuksia.
Olen 20-vuotias nuori nainen ja minulla on ollut lähikuukausina menkat 2vkon välein.
Tiedän ettei tämä ihan normaalia ole. Täytyisikö minun mennä lääkärille?
Kiitos vastauksista etukäteen
Kuukautiset kahden viikon välein
2
135
Vastaukset
- kohtavaihtarit
Minulla oli nuorena tuollaista, ja sitten vielä joskus vuoto ei kokonaan meinannut loppua ollenkaan.
Ei se todennäköisesti ole mitään vakavaa, mutta saattaa kestää vuosikausia, jos ei aloita jotain pillereitä muutamaksi vuodeksi.
Eli kannattaa käydä gynekologilla, että voidaan katsoa ultralla. - Anonyymi
Tulee pikkasen myöhäs, mut kuinka kauan tai siis minkä ikäsenä ne sun menkat on alkanu? Jos sul on nyt, ns. "Vanhana" alkanu menkat, nii voi alussa olla tuollaista epäsäännöllistä ja epätarkkaa. Mut jos ne on ollu sul pidempään, eli n. 3-5v nii luulis, et ne ois aika däännölliset. Mutta koska sul on tollasta kannattas mennä lääkärille, tai gynelle. Toivottavasti asia selvii, tai on selvinnyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2745155- 534321
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943645- 502729
- 201999
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1171771
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981511- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1491084