Kuolemanrangaistus Suomessa

Pitäisikö kuolemanrangaistus olla käytössä Suomessa?

5

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisoikeus

Onhan se jo käytössä. EU:n myötä. Jos sanoo jotain tai mistä tiedän minkä takia, saa tuomion. Olen vainottu ja he onnistuivat lähes murhaamaan säteilyltämällä heti eka kerralla. Yöllä voi sydän pysähtyä. Tekevät sitä niin kauan että ihminen kuolee, puoli vuotta minulla on jo kestänyt .Olikin asiaa niille ja kerronkin niille terveiset, nehän vainoavat kyllä koko ajan, ympäri maapalloa on yövuorolaiset, jotka kirjoittaa kynä sauhuten mitä ajattelen, että teille ei muuten kuulu minun, eikä suomalaisten asiat, teille kuuluvat vain teidän omat asiat!
      Haluatko itse kuolemanrangaistuksen?

• Anonyymi

Kyllä.

Toimittajissa on kuoleman arvoisia ihmisiä, vaikka kuinka ja paljon. Vihaa lietsotaan jatkuvasti ja ne vielä nauttivatkin siitä.

• Vähän liian helpolla pääsee ainakin jos tuomio pannaan täytäntöön heti. Joissain maissa tuomio pannaan täytäntöön varsin nopeasti mutta joissain maissa pitävät jänityksessä jopa parikymmentä vuotta ennen kun viimeinen päivä koittaa eikä siitä kerrota paljonkaan etukäteen. Varsin julmaa touhua mutta julmia on ne teotkin joista tuomio on tullut. Aina roiskuu kun rapataan ja virheellisiä tuomioita voi tulla. Nykyisin on tekniikka niin kehittynyt että virheen mahdollisuus vähenee joten pitäisi varmistaa täysin pitävästi ennen tuomion täytänöönpanoa ja siinä kyllä sattaa mennä vuosia.

Jos laki ei ole kansalaisten mielestä oikeudenmukainen ja varsinkin jos viranomaiset ei sitä noudata niin vaarana on että tulee jokin yksityinen taho joka alkaa jakamaan oikeutta ja silloin tuo kuolemantuomio voi tulla käyttöön epävirallisesti. Tuosta on jo merkkejä ilmassa ja käytännössäkin ammattirikollisten keskuudessa tuollaista tapahtuu enemmän kun osaamme edes kuvitella.

EU ei salli kuolemantuomiota joten kysymys on lähinnä teoreettinen. Ainakaan sen vuoksi että pitäisi erota ensin EU:sta ja ottaa sitten kuolemantuomio käyttöön ei käytänössä tule tapahtumaan ellei mitään todella ikävää tapahdu.

• Anonyymi

OLET OIKEASSA. EU tappaa itse itsensä samalla tavalla kuin sosialistinen maailmanjärjestelmä tappoi itsensä 1900-luvun lopulla, kasvattamalla byrokratian mielisairaan suureksi. Lopulta kansa kantoi tai huusi paskan tunkiolle, kuten kävi Romaniassa. Vaikka setä-aurinkoinen yritti hymyillä vaikka kuinka.
        Kansa antoi kuolemantuomion.

• Anonyymi

Kuolemantuomio tapoista lasten raiskauksista olisi oikein ja se vähentäisi näitä karmeita tapauksia, ainakin uusintoja.
      Kuolemantuomion voisi antaa myös ministereille ja kansanedustajille jos he toimivat törkeästi maan edun vastaisesti. Samoin tuomareille jos he antavat jonkun ulkopuolisen tahon vaikuttaa tuomioonsa tai antavat erilaisia tuomioita eri ihmisille samanlaisesta rikoksesta. Nämä jälkimmäiset tietenkin viivästettynä noin kymmenellä vuodella, että asia saadaan varmistettua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2198
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1823
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1430
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1404
    5. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1054
    6. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1029
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      97
      990
    8. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      147
      958
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      882
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      73
      872
    Aihe