En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein.
Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon.
Siihen, että tärkeä ihminen voisi jonain päivänä olla poissa.
Sinulle nainen
59
506
Vastaukset 59
- Anonyymi00001UUSI
Veit sanat suustani. SivustaN
- Anonyymi00002UUSI
Eli lyhyemmin: olet pelkuri.
- Anonyymi00003UUSI
Etkö sitten nyt ole menettänyt häntä? Miltä luulet toisesta tuntuvan nyt?
- Anonyymi00004UUSI
Olen menettänyt. Kävi juuri niin kuin pelkäsin. En voi tietää miltä hänestä tuntuu nyt, kun yhteyttä ei ole. -ap
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen menettänyt. Kävi juuri niin kuin pelkäsin. En voi tietää miltä hänestä tuntuu nyt, kun yhteyttä ei ole. -ap
No varmaan huijatulta.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerro se hänelle. Menettämisen pelko ajaa ihmisen tekemään typeriä asioita. Ehkä naiselta löytyy ymmärrystä. Parempi kertoa kuin katua, jos siis sinulla olisi vielä jokin kanava saada yhteys.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kerro se hänelle. Menettämisen pelko ajaa ihmisen tekemään typeriä asioita. Ehkä naiselta löytyy ymmärrystä. Parempi kertoa kuin katua, jos siis sinulla olisi vielä jokin kanava saada yhteys.
Kertoisin toki jos voisin. Kyllä olen yrittänyt eri kanavia pitkin, vaan ei ole selvästi ollut hänellä enää halukkuutta olla yhteyksissä. -ap.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Menettämisen pelko kertoo sinusta, ei naisesta. Se voisi olla naiselle helpottava tieto, että sinun uskaltamattomuus hypätä parisuhteeseen oli peräisin tuosta pelosta, ei mistään naisen ominaisuudesta tai siitä ettei hän olisi kelvannut.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No varmaan huijatulta.
Millä tavalla huijatulta? En ymmärrä tätä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Menettämisen pelko kertoo sinusta, ei naisesta. Se voisi olla naiselle helpottava tieto, että sinun uskaltamattomuus hypätä parisuhteeseen oli peräisin tuosta pelosta, ei mistään naisen ominaisuudesta tai siitä ettei hän olisi kelvannut.
Me oltiin minun mielestäni koko ajan parisuhteessa. Elettiin tiiviisti yhdessä pitkän aikaa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kertoisin toki jos voisin. Kyllä olen yrittänyt eri kanavia pitkin, vaan ei ole selvästi ollut hänellä enää halukkuutta olla yhteyksissä. -ap.
Ehkä joku tunniste olis asiaa jos noin olis...
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkä joku tunniste olis asiaa jos noin olis...
Tunnistetta on tässä aika paljon ollut jo. Oltiin ja asuttiin yhdessä koko kesä, ja hän vain päätti kadota yhtenä iltana elämästäni. ap
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jollakin oli jokin samantapainen tilanne ja se nainen luovutti kaiken suhteen.
Toivottavasti et liity siihen. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jollakin oli jokin samantapainen tilanne ja se nainen luovutti kaiken suhteen.
Toivottavasti et liity siihen.Ei kivaa että luovutetaan ja sillä tavalla ettei siitä kerrota toiselle ollenkaan, vaan lähdetään vaan jälkiä jättämättä. Kaikki yhteinen historia muka pyyhkiytyy pois sillä sekunnilla. Minulle jäi vain järkytys ja loputon suru. ap
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tunnistetta on tässä aika paljon ollut jo. Oltiin ja asuttiin yhdessä koko kesä, ja hän vain päätti kadota yhtenä iltana elämästäni. ap
Mistä asioista pidättäydyit siksi, että pelkäsit menettäväsi? Jos kerran asuitte yhdessä monta kuukautta, niin olittehan te yhdessä. Mitkä oli ne ratkaisevat tekemättä- tai sanomattajättämiset?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos pidättäytyidit näyttämöstö tunteita, koska sinulla oli oletus, että menetät syystä tai toisesta toisen, naiselle on saattanut jäädä ihan väärä kuva siitä, miten paljon hän sinulle merkitsi
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mistä asioista pidättäydyit siksi, että pelkäsit menettäväsi? Jos kerran asuitte yhdessä monta kuukautta, niin olittehan te yhdessä. Mitkä oli ne ratkaisevat tekemättä- tai sanomattajättämiset?
Minä en kokenut että on kiirettä, mutta ymmärsin vasta myöhemmin miten tärkeää on sitoutua niin että toinenkin sen uskoo että ollaan tosissaan ja haluan hänet. Minä olin mielestäni sitoutunut kyllä ja ihan tosissani kaiken aikaa alusta asti. ap
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin minä en häntä halua syytellä ollenkaan. Halusin tässä juuri sitä kertoa, että pahin pelko oli koko ajan minulla että menetän ja kadotan hänet. Mutta minä mielestäni olin koko ajan parisuhteessa kun yhdessä kerran oltiin ja kaikkea tehtiin. ap
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jos pidättäytyidit näyttämöstö tunteita, koska sinulla oli oletus, että menetät syystä tai toisesta toisen, naiselle on saattanut jäädä ihan väärä kuva siitä, miten paljon hän sinulle merkitsi
Kyllä minä tunteitani näytin. Ei siitä ole kyse. ap
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
No varmasti jäi täysin vääräkuva hänelle siitä miten paljon minulle merkitsi. Ei kai muuten näin olisi käynyt. ap 😥
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin kyllä. Rakastan häntä juuri sellaisena kuin hän on. ap
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei kivaa että luovutetaan ja sillä tavalla ettei siitä kerrota toiselle ollenkaan, vaan lähdetään vaan jälkiä jättämättä. Kaikki yhteinen historia muka pyyhkiytyy pois sillä sekunnilla. Minulle jäi vain järkytys ja loputon suru. ap
Sinulle jäi suru ja järkytys, oot sentään elossa vielä. Kun sydän särjetään, ja kaikkea muutakin tapahtuu, ei ole kovinkaan kiva juttu. Onko ihme että luovuttaa jos jää yksin kaiken kanssa? Et liity tuohon naiseen josta kirjoitin. Ole onnellinen.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sinulle jäi suru ja järkytys, oot sentään elossa vielä. Kun sydän särjetään, ja kaikkea muutakin tapahtuu, ei ole kovinkaan kiva juttu. Onko ihme että luovuttaa jos jää yksin kaiken kanssa? Et liity tuohon naiseen josta kirjoitin. Ole onnellinen.
Kyllä ymmärrän sen että hän jäi paljon yksin kaiken kanssa, ja se tuntui minustakin hyvin ikävältä. Oli paljon asioita joista sai täällä tarpeekseen. Siinä mielessä ymmärrän lähdön. Mutta en ymmärrä miksi piti katkaista välit kokonaan...
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kyllä ymmärrän sen että hän jäi paljon yksin kaiken kanssa, ja se tuntui minustakin hyvin ikävältä. Oli paljon asioita joista sai täällä tarpeekseen. Siinä mielessä ymmärrän lähdön. Mutta en ymmärrä miksi piti katkaista välit kokonaan...
Etkö ymmärtänyt kun sanoin hän ei ollut sama nainen josta sinä kirjoitat.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt kun sanoin hän ei ollut sama nainen josta sinä kirjoitat.
Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit. Puhuin tuossa omasta tilanteestani ja omasta naisestani. Ilmaisin sen vain epäselvästi. ap
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
En ole onnellinen ilman häntä. ap
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä lyötyy tietyyn rajasn asti
Mutta mies muuttu pelon takia
Melko negatiiviseksi konroloijaksi pikkuhiljaa
Käytti urhriutumista mua vastaan .
Minä olosin ymärtänyt kyllä pelon
Mutten henkisrsti ja fyysiesti emää
Muuta jatkassnut .
Jouduin ihan sairaalaan kun voimat loppuivat
Minä en vain emää omien haasteiden kanssa riityänyt..
Anteeksi hänelle
Naiselta 💔😒🥺
- Anonyymi00006UUSI
Joka päivä se poistuminen tulee lähemmäs itse kullakin.
- Anonyymi00010UUSI
Rakkauteen ja suurii tunteisiin kytkeytyy aina pelko jollain tavoin. Varsinkin alkutaipaleella. Pelko ettei toinen tunne samoin. Menettämisen pelko. Pelko ettei tulla nähnyksi ja kuuluksi sekä hyväksytyksi.
- Anonyymi00015UUSI
NIin, en ole mikään eilesen teeren poika, että tuo on ihan tuttua kyllä. -ap
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos et ole eiliset teerenpoika niin sittehän sinä tiedät kuinka toimia ja mistä kiikastaa.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jos et ole eiliset teerenpoika niin sittehän sinä tiedät kuinka toimia ja mistä kiikastaa.
Olen yrittänyt saada yhteyttä.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko ihan tuore tapaus vai viime kesältä
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Vaiko muutaman vuoden takaiselta kesältä, mutta jonkun toisen tarinaa.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
No ei tästä ole kuin viikkoja aikaa. Ap
- Anonyymi00013UUSI
En usko tällaisiin tiettyjen tapahtumien valossa.
Sivusta - Anonyymi00027UUSI
Lukematta paskaa
- Anonyymi00028UUSI
Oletkohan sä mun kaivattuni? Kesällä oli merkkejä siitä, että saattaisit asustella jonkun kanssa ja yleisellä tasolla puhuit miten ikävää on jos joutuu laittamaan lusikat jakoon. Minulle kuitenkin samalla vakuuttelit ettei sinulla ole muita kuin minä. Nyt kun luin tämän aloituksen niin mietin montako maista sinulla todella on? Kuka sekin oli kenelle sen videoviestin pistit toissaviikolla? Miksi jo kolmelle eri naiselle olet vetänyt outoa teatteria kun olemme sattuneet heidät näkemään. Tänäänkin yksi heistä oli huomattavan nyrpeänä minulle. Ainoa yhdistävä tekijä olet sinä.
- Anonyymi00029UUSI
Ei koske minua nämä höpinät ollenkaan. ap
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei koske minua nämä höpinät ollenkaan. ap
Ok eli et ole mies jolla 4+8 kirjainta nimessä?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ok eli et ole mies jolla 4 8 kirjainta nimessä?
En lähde täällä henkilötietoja tai tunnisteita avaamaan. Mutta kuvaamasi tilanne ei ole minun. ap
- Anonyymi00033UUSI
Jos tunnistat tämän, toivon että voit hyvin. Ajattelen sinua edelleen lämmöllä ja rakkaudella. Toivon, että meidän välille löytyisi vielä yhteys ja että se voisi tällä kertaa säilyä. Ap
- Anonyymi00042UUSI
Voisitko keskustella asiasi kaivattusi kanssa? Täällä tuntemattomat vastailee. Ymmärrän, että on tuntunut kurjalle, kun yhtäkkiä vaan ei kuulu mitään.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Voisitko keskustella asiasi kaivattusi kanssa? Täällä tuntemattomat vastailee. Ymmärrän, että on tuntunut kurjalle, kun yhtäkkiä vaan ei kuulu mitään.
Keskustelisin kyllä, jos siihen olisi mahdollisuus. Olen yrittänyt saada yhteyttä, mutta hän ei tällä hetkellä vastaa. Toivon silti, että joskus voisimme vielä puhua rauhassa. ap
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Keskustelisin kyllä, jos siihen olisi mahdollisuus. Olen yrittänyt saada yhteyttä, mutta hän ei tällä hetkellä vastaa. Toivon silti, että joskus voisimme vielä puhua rauhassa. ap
Etkö tiedä missä hän asuu? Jos olette olleet yhdessä tiiviisti koko kesän? Eikö vastaa puhelimeen?
- Anonyymi00047UUSI
Suuttuiko hän jostakin? Miksi kävi noin kuin kävi?
- Anonyymi00037UUSI
Kuulostaapa jotenkin samalle jutulle kuin mikä on nyt ollut lööpeissäkin.
- Anonyymi00046UUSI
Jos hän ei vastaa, niin anna olla. Se osoittaa että hän EI halua olla tekemisissä kanssasi. Jotain onko tapahtunut ja ei ole intressiä olla yhteyksissä.
Ellei sitten ole jotain sattunut ja siksi ei vastaa.- Anonyymi00048UUSI
Niin… Toivottavasti mitään pahaa ei ole tapahtunut. Jos hän ei vain halua olla yhteydessä, minun on kai hyväksyttävä se, vaikka se tuntuu todella raskaalta. Vaikeinta on ehkä se, ettei tiedä miksi. Välillä pelkään myös, että hänen elämässään on jo joku toinen, vaikka en tiedä siitä mitään. Kaikki tämä epätietoisuus tekee tästä vaikean ymmärtää ja hyväksyä. ap
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Niin… Toivottavasti mitään pahaa ei ole tapahtunut. Jos hän ei vain halua olla yhteydessä, minun on kai hyväksyttävä se, vaikka se tuntuu todella raskaalta. Vaikeinta on ehkä se, ettei tiedä miksi. Välillä pelkään myös, että hänen elämässään on jo joku toinen, vaikka en tiedä siitä mitään. Kaikki tämä epätietoisuus tekee tästä vaikean ymmärtää ja hyväksyä. ap
En tiedä kuka olet, mutta samassa tilanteessa minäkin olen, kun en saa yhteyttä erääseen minulle tärkeään ihmiseen.
Toivottavasti hänellekään ei olisi tapahtunut mitään pahaa.....
Ghoustaaminen on kyllä julmaa peliä, se pitäisi jokaisen ymmärtää. - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
En tiedä kuka olet, mutta samassa tilanteessa minäkin olen, kun en saa yhteyttä erääseen minulle tärkeään ihmiseen.
Toivottavasti hänellekään ei olisi tapahtunut mitään pahaa.....
Ghoustaaminen on kyllä julmaa peliä, se pitäisi jokaisen ymmärtää.Niin se on mielestäni tavallaan julminta mitä toiselle voi tehdä. Mutta en ole silti vihainen. Omassakin käytöksessä olisi ollut parantamisen varaa paljon. Ap
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Niin se on mielestäni tavallaan julminta mitä toiselle voi tehdä. Mutta en ole silti vihainen. Omassakin käytöksessä olisi ollut parantamisen varaa paljon. Ap
En vieläkään ymmärrä; eikö hän vastaa puheluihisi? Etkö voi käydä pyytämässä juttelemaan hetkeksi kanssasi siellä missä asuu?
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä; eikö hän vastaa puheluihisi? Etkö voi käydä pyytämässä juttelemaan hetkeksi kanssasi siellä missä asuu?
Ei vastaa. Asuu aika kaukana. En voi sinne kutsumatta lähteä. Ap
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ei vastaa. Asuu aika kaukana. En voi sinne kutsumatta lähteä. Ap
Itse kävisin pyytämässä muutaman minuutin juttelulle, jos noin mietityttäisi. Vaikka 500km:n päähän menisin.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Itse kävisin pyytämässä muutaman minuutin juttelulle, jos noin mietityttäisi. Vaikka 500km:n päähän menisin.
Olen sitä toki miettinyt. Mutta jos toinen ei vastaa eikä ole kutsunut käymään. Siinä menisi helposti hänen asettamiensa rajojen yli. Haluaisin kyllä jutella kasvotusten, jos hän itse antaisi siihen mahdollisuuden. Mutta olen kyllä miettinyt että kokeilisin tuotakin. Ajelisin sinne saakka turhaan jos ovea ei aukaistakaan. Ap
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Olen sitä toki miettinyt. Mutta jos toinen ei vastaa eikä ole kutsunut käymään. Siinä menisi helposti hänen asettamiensa rajojen yli. Haluaisin kyllä jutella kasvotusten, jos hän itse antaisi siihen mahdollisuuden. Mutta olen kyllä miettinyt että kokeilisin tuotakin. Ajelisin sinne saakka turhaan jos ovea ei aukaistakaan. Ap
Sinä tiedät.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Sinä tiedät.
Olet oikeassa, en koskaan avaisi ovea minua todella paljon nuoremmalle henkilölle! Hän ei ole millään tavalla selliainen ihminen, jonka kanssa voisin olla tekemisissä! Minusta on käsittämätöntä, ettei hän pysty sitä ymmärtämään jo niiden useampien kymmenien kohtaamisten jälkeen, kun en koskaan sanotnut hänelle mitään!
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Sinä tiedät.
Mitä minä tiedän? ap
- Anonyymi00057UUSI
Tuntuu pelkältä tekosyyltä, koska tiedät sen itsekin että sinulla on suuria vaikeuksia kommunikoida ihmisten kanssa! Minä en ole koskaan halunnut elämääni oman lapseni ikäistä ja se syy siihen, miksi en halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi! Projektin aloittajat tekivät sen virheen, etteivät he kysyneet minulta mitään siitä minkä ikäisistä ihmisistä pidän! Ja vastaus olisi ollut se, ettei ikäeroa saa olla montaa vuotta! Siksi en koskaan sanonut sinulle mitään! Et voi muuttaa tilannetta toisenlaiseksi koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1461425Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️991154Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551023On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75827Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞39819- 54784
- 66707
- 47685
- 43661
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164640Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä35638Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah199618Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus104555- 201544
- 106508
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59506- 35501
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18492Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468