Lopetin e pillerit monen vuode käytön jälkee. Söin tuona aikana yasminia ja qlairaa viimeksi. Oireet alkoi tulla n vkon lopetuksen jälkee. Ei ollut enne pilsuja mitään iho ongelmaa eikä niiden aikana mutta nyt ohimot täynnä pientä rykelmä näppyä ja joistain tulee puristaessa pieni kiinteä valkopää. Vähän punottavia muutamia myös poskilla mutta yksittäisiä.. Ohimoilla on sellasta näppylä kohoumaa ja kun vetää sormea niiiden yli niin tuntuu selvästi..Onko tämä jotain hormonaalista aknea vaiko mitä. Lääkäriin en edes päässyt näyttämään kun käännytettiin pois... Auttaisikohan tähän bemetson voide... Olen oditellut nyt pian 3kk ilman mitään et iho tasautuisi mut ei nuo ole mihinkään kadonneet... Tukkaa myös lähtee tasaisesti aikamoisia tuppoja. Ennen li paksu nyt ihan liuru häntä. Muuta muutosta ei juurikaan vuosuen mittaan ollut kun nuo helevatan pillerit..... Jollai samanlaista kokemusta kenties,mikä auttoi vaivaan?.. Syön jo vitskuja a.b.c.d. omega sinkki biotin yms...
Mitä ihme näppylää
2
63
Vastaukset
- Feministi666
E-pillerit auttavat finnien ja muiden ihon epäpuhtauksien katoamiseen, ja kun lopetit niiden syönnin niin finnit ja muut liat tulevat vapaasti, sen pitäisi olla täysin normaalia. Hiustupot kuulostavat kuitenkin vakavalta, mä sanoisin että yritä vielä mennä lääkärille. En oo kuitenkaa mikää asiantuntija, nii älä luota satasel muhun :D
- fuckingnäppyy
Ku ei nämä ole sellasta tavallista finniä vaan semmosta rykelmä näppyä ja ohimoilla vain nyt, ja ennen pillereiden aloitusta ei oollut ikinä mitään iho ongelmia ei näppyjä eikä ihottumia, niin luulen et nuo pillerit laitto kropan aika sekaisin koska heti nämä tulivat kun lopetin.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974